Permalänk
Medlem

Mitt Lian-Li med belysning [bilder]

Så var jag äntligen klar med mitt projekt (nåja, helt klar blir man väl aldrig), jag har tillsatt två st. 300mm.s CCFL, ett LÄCKAGEFRITT vattenblock och ett nu avtorkat men rent 9800 XT.

Permalänk
Avstängd

Snyggt! Men om du har lust att förmiska bilderna lite skulle det vara ännu snyggare

Permalänk
Medlem

snyggt. tyckte dock inte om de tjocka vatten slangarna. kanske beror på att jag alldrig haft vattenkylning!! SNYGGT

Permalänk
Medlem

Soft nice!

Visa signatur

Walla?

Permalänk
Medlem

Fin fint!
Och snygg kabeldragning BTW.

Permalänk
Medlem

BREDBANDSMAKT!
MO-DEM-SLAKT!

Snyggt annars.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Mm.. håller med om att det är störigt när man får scrolla i sidled... ska fixa detta

Permalänk

Helt ok.

Permalänk
Medlem

Som vanligt, a3t är stilren med sina moddar

Permalänk
Medlem

Snyggt
Men fixa bilderna är du snäll, såå jobbigt att behöva scrolla i sidled

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Vad är det för display du har? finns den på Fractronics?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av qiwii
Vad är det för display du har? finns den på Fractronics?

Det ser ut som Fractronics 20*4.

Permalänk
Medlem

Vad kan man säga... läckert!

Visa signatur

Speldator: A64 3200+ 2.0 Ghz K8N Neo Twinmos WB 512 BH-5 x2 R9800Pro Antec TP 550w Lian Li PC75b Cheetah 15k.3 18.4 gb Maxtor 250 gb x4(RAID0) NEC 2500a HP 920Pro DVI UltraX MX510 DSP-500 DD vattenkylning (RBX, Z-chipset, Maze-4, Thermochill 120.3b, Eheim 1250). GAMMAL SIGNATUR!

Permalänk

Ser bra ut... men suddiga bilder.

Visa signatur

Bal-Sagoth | Ensiferum | Windir | Finntroll | Wintersun | Amon Amarth | Moonsorrow | Nazgûl

Permalänk
Medlem

Jag vet, usel fotograf som jag är ..

Det är fractronics alfanumeriska 20 X 4

Permalänk
Medlem

Stilrent bygge, men varför reklamen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JavaBlue
Stilrent bygge, men varför reklamen?

Kul grej bara .. tycker det är skoj att göra nåt som ingen annan gjort .

Permalänk
Hedersmedlem

Jag gillar den idén skarpt, och lådan ser mycket stilren ut. En mod precis i min smak.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JavaBlue
Stilrent bygge, men varför reklamen?

han tror att det är en cross?
*EDIT* kom på att det nog skulle va rätt dumt med datorkomponentsreklam på en cross.. *EDIT*

Visa signatur

_-"-_DENAN_-"-_

Permalänk
Hedersmedlem

var vänlig och ta bort klistermärket som sitter 3:a nerifrån jag gillar det inte...

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0REc
var vänlig och ta bort klistermärket som sitter 3:a nerifrån jag gillar det inte...

Varför kör du då Win 2000 Pro?

Permalänk
Avstängd

Har jag missat nått eller har du bytat CPUblock?

Visa signatur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk
Medlem

nice. Märker att du skakar när du tar bilder ;P
då är jag inte själv

Visa signatur

DHW02 rad 10 plats 24
DHW03 rad 24 plats 113

Permalänk
Medlem

Han hade ett hemmabyggt förut^^

Men du a3t, jag har aldrig gillat julgranar men jag måste säga att det var inte tokigt.. Och till den som sa att slangarna e tjocka så är det meningen ju, the bigger the bettter, jag vill ha för silikonslangar för de ser fetare ut Och rörligare.

Du har sagt det förr tror jag, men vart köper man silikonslang på normala ställen a3t?

Visa signatur

A64 3200+ @2700mhz (270*10) | 3dmark01: 25027 | Projekt: Lian-Li
Tillsammans med ÖA försvann den sista anledningen att hänga kvar på swec.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Clew
Han hade ett hemmabyggt förut^^

Men du a3t, jag har aldrig gillat julgranar men jag måste säga att det var inte tokigt.. Och till den som sa att slangarna e tjocka så är det meningen ju, the bigger the bettter, jag vill ha för silikonslangar för de ser fetare ut Och rörligare.

Du har sagt det förr tror jag, men vart köper man silikonslang på normala ställen a3t?

Hade ett hemmabyggt innan men det sprack ju i locket - total översvämmning.

Så det fick bli ett "köpeblock" gud förlåte mig!

Julgran? .. mja julgran kallar jag lådor med en massa olika färger, belysta fläktar osv. men men, alla har ju sin åsikt

Slangarna är medvetet tjocka för bättre flöde och mindre risk för kink.. de är 10mm inv. och 2.5mm godstjocklek.
Inhandlade från www.kuntze.se

Permalänk
Medlem

Mycket nice, det enda jag stör mig lite på är slangdragningen... Jag vet att det inte är lätt att göra snyggt, hade vattenkylt förut. Men det känns onödigt att ha fixat bort kablarna så fint och istället fylla med feta slangar.

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slo'Bed
Mycket nice, det enda jag stör mig lite på är slangdragningen... Jag vet att det inte är lätt att göra snyggt, hade vattenkylt förut. Men det känns onödigt att ha fixat bort kablarna så fint och istället fylla med feta slangar.

Hur skulle jag haft dem istället då menar du?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av a3t
Varför kör du då Win 2000 Pro?

för att dels morsan använder datorn plus att spel fungerar utan krångel med winex... iof har jag winex också men använder det inte lika mycket. en annan sak är att programmen som vi använder i skolan och jag har hemma använder sig mycket av windows. jag har inte fått igång dessa med wine...

men vill du ha det där ha det där... (konstig mening ) alla har ju olika åsikter om saker och ting, för visst vore väl världen tråkig annars?

men i övrigt mycket snygg modd. speciellt imponerad är jag av det vattenkylda nätagget... har inte sett ett sådant förut. glömde skriva det här i förra inlägget.

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Hedersmedlem

Så du menar att detta på något sätt skiljer sig från http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=21958... ?
Jag är inte beredd att hålla med.

*låst*