Permalänk

Koss the plug?

Nån som har provat dom? Verkar vara ganska shysst ljud. Har hört att dom e jävligt stora, sticker ut ur öronen å så? nå?

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

De är helt ok, prisvärda och så... helt klart värda 150 spänn iaf.

Har man små öron (som jag) sitter de dock inte speciellt bra, ramlar lätt ut om man bara kommer till sladden yttepyttelite. Men ljudet är bra iaf.

Visa signatur

hmm

Permalänk

grymt ljud tycker jag. Men det är en smaksak om man tycker de är sköna eller inte...

Permalänk
Medlem

Var köper man dem billigast?

Permalänk

ja har precis beställt dom på koss.com, kostar $19.99 plus frakt $5.99. Blir INTE mkt pengar om man jämför me Jam å musikbörsen å alla andra som säljer dom för typ 500 spänn....:D

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

jo men annars finns dem för typ 150-200kr

Visa signatur

Walla?

Permalänk

219 spänn + frakt e d biligaste ja hittar på pricerunner......

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

Webhallen säljer dom för 219:- + frakt.
Jag tycker dom spelar bra med tanke på vilken musik jag lyssnar på, trance, dance etc. Basen är ordentligt hissad och dom spelar inte på något sätt linjärt om det är det man är ute efter...

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
ja har precis beställt dom på koss.com, kostar $19.99 plus frakt $5.99. Blir INTE mkt pengar om man jämför me Jam å musikbörsen å alla andra som säljer dom för typ 500 spänn....:D

Jag har också försökt att beställa från koss.com två ggr, men de skriver såhär till mig:

Citat:

Dear Koss Customer,

Thank you for your recent order. Unfortunately we could not get in contact
with your issuing bank for the credit card to verify the billing address.
For us to process the order we must be able to verify that you are the card
holder and that the address matches. You may fax Koss a copy of your
credit card statement ( black out the numbers except the last four )
showing the billing address to a secure fax machine at 414-332-5491 or
email a photo copy of the statement to (cosales1@koss.com ).

If you have any further questions, please feel free to contact us by email
or by the phone number below.

Hur gör jag för att skicka in en sån grej till dem? Måste jag gå till min bank?

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem

kostade de inte 199 kr + frakt på www.netonet.se ??

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
kostade de inte 199 kr + frakt på www.netonet.se ??

Jo, 278:- blir slutpriset (för mig iaf).

Tycker ljudet är helt ok, gillar mycket bas och de här lurarna förser mig med det. Enda krångliga är väl att få in dem i öronen men när de väl sitter så sitter de.

Rekommenderas.

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

Ljudet i dessa snäckor är väldigt, väldigt överskattat, då det enda positiva egentligen är mängden bas de producerar. Även den är bullrig. Mellanregistret saknas så gott som helt.

Med tanke på priset är de väl ok, men man ska absolut inte tro att det är något utöver det vanliga man har köpt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag beställde ett par från koss.com som aldrig dök upp, så jag gick och köpte ett par men bytte till Sennheiser MX500 dagarna efter.

Stod helt enkelt inte ut med "baka en snus" varje gång jag skulle stoppa in dom i öronen. Mycket bas fanns ju, men det gäller att få dom att sitta perfekt annars blir det inte bra. Gillar mina MX500 mycket bättre eftersom dom alltid låter bra, enligt mig.