Permalänk
Avstängd

Klart att hon ska ha en maffig rosa burk med mycket fluff... Då kanske du får leka lite med hennes ( | ) sedan... hehe.

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyreZ
Hehe, tack för alla tips
tror de blir ett ganska billit chassi, lite ljuddämpningsmaterial och rosa färg+lack ett par gånger som nån sade. Inga lysrör dock, kanske nån eventuell fläkt för luftflödet...
Och ja kör väl inte med de bästa 3dkortet lr moderkortet då sålänge hon e nöjd, så e väl jag oxå eller?

Så inget fluff? Det funkar som ljuddämpning också om du klär den rätt. Jag skulle kört på det iaf:p Och du borde iaf betala för allt som har med moddar att göra själv. Om inte fallet är det att hennes päron betalar:D

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nozzie
Klart att hon ska ha en maffig rosa burk med mycket fluff... Då kanske du får leka lite med hennes ( | ) sedan... hehe.

Väldigt moget:p

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Ta en överkört katt(eller tiger), sen sprayar du pälsen, rosa och sätter den om chassit.
Sen på fronten måste du ju såklart ha en bild på nån snygg tjej.
De blir säkert bra

Permalänk
Medlem

njae...har varit för lat för att söka nån som lagat med fluff...e så jävla trött på min kernelfil som bråkar bara...ska reda upp det först har du nåt exempel på nåt bra bygge så sätter ja inte stopp för dej

Visa signatur

This is what I want, what I really really want