Permalänk
Medlem

har ingen aning

Heej! jag Undrar om det är någon sim vet vad terroristerna får när dom trycker på autobuy på köpmenyn istället för att ct får def kit

Permalänk
Medlem

Testa själv? Fin rubrik för övrigt.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Sötast

www.fragbite.nu skulle nog passa dig mycket bättre bland alla andra ungar som inte kan göra topic, skriva eller överhuvudtaget nämna vilket spel du pratar om...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
www.fragbite.nu skulle nog passa dig mycket bättre bland alla andra ungar som inte kan göra topic, skriva eller överhuvudtaget nämna vilket spel du pratar om...

trevlig attityd, iof är den inte så ovanlig här, så jag "förstår" att du blir irriterad men varför inte bara hålla inne dina agritioner och skita i och svara?

jag bara älskar swec attityden, hacka på allt och alla och vara sarkastisk och allmänt otrevlig

Visa signatur

"There's no such thing as gravity, the earth sucks!.
"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bowler hat
trevlig attityd, iof är den inte så ovanlig här, så jag "förstår" att du blir irriterad men varför inte bara hålla inne dina agritioner och skita i och svara?

jag bara älskar swec attityden, hacka på allt och alla och vara sarkastisk och allmänt otrevlig

Brukar inte skriva såna inlägg, men å andra sidan så bryter hans inlägg mot alla regler så det kan kvitta.....

Om man inte ens kan göra en topic behöver man inte posta, om man inte ens kan skriva vilket spel man spelar behöver man inte heller posta.

Permalänk
Medlem

Bästa topic + bästa information = Årets tråd

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bowler hat

Men snälla, du kan väl seriöst inte försvara trådskaparen i denna situation?

Permalänk
Hedersmedlem

Vilken totalt urusel topic. Belönas med ett hänglås

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600K • GTX 1060 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X