Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metric
Undrar jag med. har inte testat det själv än visserligen, men vänner till mig som har det är då nöjda.

Visserligen har jag inte fått nya datorn med WMC, men enligt Microsoft och andra källor ska det vara i grund och botten samma sak som Win XP Pro. ( http://www1.euro.dell.com/content/learnmore/learnmore.aspx/os... )

Jaja, kan väl tänka mig att Pro är snäppet bättre, men inte så bra att jag "orkar" byta till Pro när jag fått nya datorn.

Permalänk
Medlem

får en exakt lika dan trodde först jag skulle få en amd 4400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlueBerryBoy
jopp, det stämmer. Så beställ snabbt

Hursomhelst hoppas jag tat du är fullt medveten att det i avtalet står massa konstiga saker som sammanfattas: "Om du rör datorn försinner allt vad garanti heter".

= inte öppna och kolla, inte sätta i gamla hårddisken, inte koppla i den interna usb-sladden som motörerna glömde, inte byta chassi, skaffa ett till grafikkort osv... du förstår va?

14 000 är dock ganska bra pris

Det är billigare än 14000kr, du får tänka på att kostnaden dras på bruttolönen.

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Permalänk
Medlem

På min pappas dator som är en fujitsu siemens hem-pc är det bara att köra MSI live bios update så får man alla klockningsmöjligheter hehe:D

Visa signatur

[Asus P5Q-E] [Q6600 G0 @ 3,6 ghz] [Scythe Yasya] [Gigabyte Gtx 460 1gb] [4x2 Gb Kingston HyperX PC8500] [OCZ ModXstream Pro 700 W ] [Crucial M4 128 gb ]
HTPC - AMD Athlon X2 5050e - M4N78-VM - Kingston HyperX 2 GB - Seagate 7200.12 1 TB - Seagate Green SATA III 2TB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Red Beaver
På min pappas dator som är en fujitsu siemens hem-pc är det bara att köra MSI live bios update så får man alla klockningsmöjligheter hehe:D

Men fujitsu siemens gör vel egna moderkort?