är det bara att slänga xboxet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ParaZide
men du, det är xbox vi pratar om, inte pc

original xbox nätagg är inte byggda så

/Daniel

jooo jag vet de man.
Och ska jag vara ärlig så vet jag inte om den e röd llr inte, på pc är den det.

Iallfall så FINNS det en strömställare nånstans på nätagget där man kan välja amerikanskt (va fan kör dom 110?) eller vår standard på 230.
Väljer man fel där så smäller det.

Kan ringa polarn o höra vart switchen satt om du vill det

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
jooo jag vet de man.
Och ska jag vara ärlig så vet jag inte om den e röd llr inte, på pc är den det.

Iallfall så FINNS det en strömställare nånstans på nätagget där man kan välja amerikanskt (va fan kör dom 110?) eller vår standard på 230.
Väljer man fel där så smäller det.

Kan ringa polarn o höra vart switchen satt om du vill det

Finns vad jag vet inte på orginalnätaggen, bara på tredjeparts som exempelvis den här: http://www.lik-sang.com/info.php?category=157&products_id=423...

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Precis, ring du din polare och fråga vart den switchen sitter på ett originalnätagg

/Daniel

Permalänk
Medlem

då var det väl ett piratagg som han köpte då.
My bad

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Avstängd

Vad lär man sig av detta? Jo att man ska vara extra försiktig när man pillar med elektronik. Kolla allt en extra gång för säkerhets skull. Har själv gjort några tabbar.

Och så är det bra om man använder ESD-skydd av nåt slag. Näe risken kanske inte är så stor att man skadar elektroniken när man pillar, men den finns. Beror ju helt på omständigheterna.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk

Ja manhar ju lärt sig en läxa:D.. Någon som vet var jag kan köpa ett xbox billigt?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

blir billigare i längden att köpa ett helt nytt xbox...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DaWoo
blir billigare i längden att köpa ett helt nytt xbox...

ja det var det jag tänkte men det är svårt att hitta nåt nuförtiden som är billigt.

Visa signatur