Permalänk

DELL och Studentkortet ... rabatter?

Är det någon som vet vilka rabatter man kan få på Dell om man har studentkortet?

Mer specifikt så planerar jag att köpa en Dell XPS M1210 och undrar om man kan få några rabatter på den genom studentkortet.

Tack för hjälpen!

Permalänk

jag tror du kan få 5% rabatt på hela dells sortiment med studentkort. men bäst är att ringa och pruta med försäljaren tror jag!:)

Permalänk

Tjena.
Tack för tipset onaka! Jag ringde och prutade med försäljaren. Jag fick 5% i studentrabatt + fri frakt. Jag känner mig nöjd i alla fall. Kul att pruta!

Han sa att det inte är många som ringer och prutar med Dell... Så frågade han om jag läser på SweClockers eller (tydligen finns det någon tråd om en viss Johannes på Dell här).

Permalänk
Avstängd

du kanske menar killen jag skrev om, han heter johan agadh.
han är jäkligt sjyst och bra på priser

Visa signatur

|| Inspiron 9400 | T7200 2.0ghz (4mb L2-cache) | 2 x 1024mb (667mhz) | 80gb (7200rpm) | True life wxga+ | go7900gs @(600/1400) | 3dmark05: 8932 ||
|| k800i Allure Brown + HBH-DS970 (BluetoothT 2.0, auto volymjustering, DSP (Digital Signal Processing), frekvensväxling) ||

Permalänk

Ok. Japp, det är nog han jag menar.

Permalänk
Avstängd

;);););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););););)

nja tror inte det

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3, E4300 @ 3ghz *orginalvolt*, 2Gbyte Corsair Dominator Pc8500, 8800GT, Antec P182, Corsair HX520w.