Permalänk
Avstängd

Ferrari 1005wtmi

hej jag funderar över att köpa denna dator http://www.multitronic.fi/?prod=LX.FR60U.021 ja undrar om den duger åt spel och om ni har några tips på andra datore i samma prisklass.

Permalänk
Medlem

http://zepto.se/Shop/Notebook.aspx?notebookid=644 denna skulle passa dig bättre, ta power och konfigurera den.. den som du tänkt på klarar nog inte många spel..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Avstängd

konstigt märke är det verkligen bra..kan du rekomendera någont annat märket..sku va snällt=)

Permalänk
Medlem

om du vill ha prestanda så är det inte direkt märkesvaror som ferrari du ska köpa. köp en zepto, mer för pengerna

Permalänk
Medlem

zepto är inte konstigt. riktigt bra datorer om du frågar mig. har en sådan själv som jag fick nu för ca 2v sen, fungerar utan problem. Annars finns det bara dell att rekommendera..

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Gfx kortet hur är det?.. och klarar den typ Oblivion..

Jag är lite sugen på en Znote 6625WD

Men jag är osäker på prestandan... stationära datorer är ju att föredra när man spelar mycke, men jag vill ha smidigheten i bärbara, för jag vill ju kunna ta med den snabbt och lätt till polare etc

Visa signatur

"There's no such thing as gravity, the earth sucks!.
"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.

Permalänk
Medlem

Ett 8600M GT klarar av Oblivion men inte på några höga inställningar tyvärr, kan tänka mig medium kanske..? Har inte testat, men på 6625WD kommer det nog gå trögt om du tänker köra i den skärmens native upplösning.

Visa signatur