Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NYPD
Jag tycker faktist du ska beställa en dator DIREKT, har du inte fattat vilket kap det är 150 dollar FÖR EN HELT NY DATOR!!!

Du har inte ens hämtat ut paketet, så du har inte sett datorn ännu men vet att det är ett kap? Ja men då beställer jag nog också 50 st direkt, kan ju inte vara osanning när det står på internet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NYPD
Kan hämta ut paketet imorgon/onsdag BTW! snabba på att göra en beställning så ni inte blir utan datorn bättre pris för en sån här burk blir det ALDRIG!

Varför ger du inte oss bara ditt kolli nr? Din lögnare

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av exxoritas
Varför ger du inte oss bara ditt kolli nr? Din lögnare

Brukar du ge ut kollinummer på dina försändelser över internet?

Förstår inte varför ni är så dryga "BLUFF BLUFF" detta är ingen bluff.. Beställ!

Permalänk
Medlem

Känns rätt konstaterat att ingen trovärdighet finns för de två som påstår sig fått paket skickade till sig.

Känns rätt uppenbart att det är en 14åring som sitter och har jätteskoj medan mamma lagar maten hemma och är helt ovetandes att hennes omogne son är uppe på nätterna och härjar i ett forum för mer seiösa människor.

Känns som att jag skulle uppskatta om NYPD och EmmaFX, innan dom skriver en enda rad till i forumet, producerar lite bildbevis.

Visa signatur

Sekvencia: "Va e papst? "
XFX 7900XTX

Permalänk
Medlem

Xakt...
Jag har min order kvar, och om det ramlar ner ett paket
kommer jag att posta alla detaljer här.
Bilder, kollinr, trackingnummer.
Beställde 25/7. Status hos 2co.com är oförändrat.
Hoppas på det bästa, för min egen del och för andras del.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NYPD
Brukar du ge ut kollinummer på dina försändelser över internet?

Förstår inte varför ni är så dryga "BLUFF BLUFF" detta är ingen bluff.. Beställ!

Om du nu hittar på detta så tycker jag synd om dig.
Om du nu blir glad att lura andra så tycker jag synd om dig.

Om du nu hittar på detta och för medlemarna bakom ljuset så kommer du inte vara långlivad här.

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

Jag tror att dom flesta förstår att NYPD och EmmaFX troligen är samma person! Om inte annat så känner dom varandra i det verkliga livet och tycker säkert att detta är skitkul.

NYPD, köpte du din nuvarande dator som du skriver på i USA?

Jag tycker att detta ska bli intressant, nu är det bara upploppet kvar på detta marathon

Väntar med gläjde efter bilder och alla bevis som "sägs" ska dyka upp!

Edit:

Jag tänkte bara berätta att jag precis har beställt Playstation 4!
Den ska levereras innan jul!

Helt sjukt att Playstation 3 inte var så långlivad, eller vad säger ni?!

Visa signatur

.: iPad :: iPhone 4 :: iFan :.

Permalänk

PS4 my ass, tror du vi är födda bakom nötter i en trädgård eller?

Visa signatur

Laptop: HP ENVY 13 (2017), I5-7200U, INTEL HD GRAPHICS 620
Desktop: DIY Gigabyte Z170-HD3, Core i5-6600K, Nvidia 1080 Ti
<3 Hackingtosh!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av loveisliving
PS4 my ass, tror du vi är födda bakom nötter i en trädgård eller?

Blöm använder något som kallas ironi då han syfftar på trovärdigheten om att en person fått sina laptops för 1000:-

Om någon visar bilder på en laptop som har en label som det står medison på så blir jag förvånad. Och det sker aldrig.

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

Precis som dahl sade, ironin haglade när jag skrev att jag hade beställt en Playstation 4!

Visa signatur

.: iPad :: iPhone 4 :: iFan :.

Permalänk

Ja, och jag spelade med. Någon måste ju avslöja bluffen!

Visa signatur

Laptop: HP ENVY 13 (2017), I5-7200U, INTEL HD GRAPHICS 620
Desktop: DIY Gigabyte Z170-HD3, Core i5-6600K, Nvidia 1080 Ti
<3 Hackingtosh!

Permalänk
Avstängd

Äntligen!

Nu sitter jag här och skriver detta inlägg på en splitter ny Medison Celebrity. Den är ganska snabb, bara uppstarten som är lite seg. Det märkliga är att jag fick med 512 MB ram istället för de utlovade 256. Men det är ju bara att tacka och ta emot.

Leveransen skedde med postpaket. Avsändare var:
Medison International
Jin Qiu Zhi Chun Garden,
6, Zhi Chun Rd , Hai Dian Dist.
100088, Beijing , China.

Jag fick betala 129:- för att lösa ut paketet på posten.

Edit: Jag skrev fel porto.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EmmaFX
Äntligen!

Nu sitter jag här och skriver detta inlägg på en splitter ny Medison Celebrity. Den är ganska snabb, bara uppstarten som är lite seg. Det märkliga är att jag fick med 512 MB ram istället för de utlovade 256. Men det är ju bara att tacka och ta emot.

Leveransen skedde med postpaket. Avsändare var:
Medison International
Jin Qiu Zhi Chun Garded,
6, Zhi Chun Rd , Hai
Dian Dist 100088, Beijing , China.

Jag fick betala 139:- för att lösa ut paketet på posten.

Bildbevis?!

Permalänk
Medlem

Denna EmmaFX är garanterat affilierad med Valdi på något sätt. Satt och läste denna tråd och såg det första inlägget av EmmaFX och då stod det

Plats: Sao Paolo

under hennes namn... Läste vidare i tråden och såg hennes nästa inlägg och nu var plats ändrat till Värmdö... Liksom vad fan?

Och sedan all det där portugisiska fyllesnacket.. Tror ni för en sekund att det är en helt oberoende person?

Edit: Avsändaradressen som hon angav är kopierad från clevos hemsida rakt av! INKLUSIVE STAVFEL. Vad är sannolikheten att de ska stava fel på både hemsidan och på hennes paket? Inte så trolig va?

Citat:

Medison International
Jin Qiu Zhi Chun Garded,
6, Zhi Chun Rd , Hai
Dian Dist 100088, Beijing , China.

Det ska vara garden och inte garded. Snälla människor, gå inte på denna bluff...

Visa signatur

[ Adopt, Adapt and Apply ]

Permalänk
Medlem

Avsändaradressen, som dessutom är felaktig, är direktkopierad från Clevo.

http://www.clevo.com.tw/contact/default.asp

Korrekt adress skall vara Garden, inte Garded, samt Haidian District.

Just my 2 cents...

Too late....

Visa signatur

c:\>Seb_

Permalänk
Avstängd

Jag antar att jag är en av de första som har en Medison Celebrity i min ägo. Och naturligt vis inser jag vilket nyhetsvärde det har, men bara tills alla andra fått sina. Jag har blivit kontaktad av IDG och Di.se, därför kan jag inte släppa några bilder här och nu av kontraktmässiga skäl. Men håll ögonen öppna på deras siter så kommer bildbevis och även en intervju med mig personligen. Häsningar Emma xxx

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EmmaFX
blablabla, bullshit

eller hur!

Visa signatur

Laptop: MSI GT70-0NE, (i7, 8 GB RAM, GTX680M, 128GB SSD + 500GB HDD)

Permalänk
Medlem

Först Facebook, och sen det här. Hur ska man nu kunna få något gjort på jobbet?

Trodde att den här storyn skulle självdö, men nu är ju intrigerna tjockare än någonsin.

Min teori är att Wonka lider av schizofreni, det är Emma som är aktiv just nu.

Visa signatur

c:\>Seb_

Permalänk

Ser väldigt troligt ut i mina ögon också

Visa signatur

Laptop: HP ENVY 13 (2017), I5-7200U, INTEL HD GRAPHICS 620
Desktop: DIY Gigabyte Z170-HD3, Core i5-6600K, Nvidia 1080 Ti
<3 Hackingtosh!

Permalänk

Även jag är tveksam till att det går att leverera datorer
för 1000 kronor, men:

Varför denna mobbning av användare som tror på det
och har beställt och betalat. (och vissa har tydligen redan datorn på posten, eller var det ICA).

Det skrivs ju dagligen 100-tals inlägg på SweClockers av killar/tjejer som har beställt/fått hem prylar dom beställt. Allt ifrån mjukvara, minnen, datorpaket etc.

Hur skulle en tråd se ut om man t.ex. skrev ett inlägg: Idag fick jag hem min nya Acer Ferrari, den ser väldigt häftig ut....
Efter några minuter skulle man vara "anfallen" av "Tvivlar-maffian" som skulle fodra bevis på hela kittet...allt ifrån orderbekräftelse, kolli-id, utlämningskvitto och leveranssätt...post, bussgods eller DHL....helst även ett konto-utdrag från banken.
Sen oxå bilder och gärna en video på YouTube + att "stortvivlarna" skall ha samma uppgifter mailade privat..?
Hur f*n skulle en sån tråd se ut..?

Tagga ner lite..!

Permalänk
Avstängd

Jag tror vissa är väldigt avundsjuka

Jag är den ende som har vad den här tråden går ut på. Just nu i alla fall. Jag lägger ut en annons på blocket efter intevjun med IDG i eftermiddag. Säljer den ena för 2000:- Har Du tur kan du bli nummer 2 på en äkta Celebrity med garanterat samlarvärde då dom faktiskt är numrerade. (dom 1000 första).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EmmaFX
Jag tror vissa är väldigt avundsjuka

Jag är den ende som har vad den här tråden går ut på. Just nu i alla fall. Jag lägger ut en annons på blocket efter intevjun med IDG i eftermiddag. Säljer den ena för 2000:- Har Du tur kan du bli nummer 2 på en äkta Celebrity med garanterat samlarvärde då dom faktiskt är numrerade. (dom 1000 första).

hahahhhahahahaha..........

Visa signatur

[ Adopt, Adapt and Apply ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EmmaFX
Jag tror vissa är väldigt avundsjuka

Jag är den ende som har vad den här tråden går ut på.

Om du andas lite och läser vad du själv skrev så förstår du nog varför folk tvivlar.

Visa signatur

|Amd X2 5200+|Asus Crosshair|Gainward 8800gts gs|4GB Corsair dominator 6400 4-4-4-12|Thermaltake Truepower 750w|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EmmaFX
Jag antar att jag är en av de första som har en Medison Celebrity i min ägo. Och naturligt vis inser jag vilket nyhetsvärde det har, men bara tills alla andra fått sina. Jag har blivit kontaktad av IDG och Di.se, därför kan jag inte släppa några bilder här och nu av kontraktmässiga skäl. Men håll ögonen öppna på deras siter så kommer bildbevis och även en intervju med mig personligen. Häsningar Emma xxx

rofl

Men så fort någon lägger upp bilder och info på Sweclockers forum på 1000sek laptopen, och har varit registerad MER än några dagar kommer jag att beställa en laptop från Medison... men jag har en känsla att det aldrig kommer hända.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CoolTrast
Även jag är tveksam till att det går att leverera datorer
för 1000 kronor, men:

Varför denna mobbning av användare som tror på det
och har beställt och betalat. (och vissa har tydligen redan datorn på posten, eller var det ICA).

Det skrivs ju dagligen 100-tals inlägg på SweClockers av killar/tjejer som har beställt/fått hem prylar dom beställt. Allt ifrån mjukvara, minnen, datorpaket etc.

Hur skulle en tråd se ut om man t.ex. skrev ett inlägg: Idag fick jag hem min nya Acer Ferrari, den ser väldigt häftig ut....
Efter några minuter skulle man vara "anfallen" av "Tvivlar-maffian" som skulle fodra bevis på hela kittet...allt ifrån orderbekräftelse, kolli-id, utlämningskvitto och leveranssätt...post, bussgods eller DHL....helst även ett konto-utdrag från banken.
Sen oxå bilder och gärna en video på YouTube + att "stortvivlarna" skall ha samma uppgifter mailade privat..?
Hur f*n skulle en sån tråd se ut..?

Tagga ner lite..!

Men konstigt att dem är sådana? Dem har ju gått igenom 100 trådsidor med att inte tro på Wonka! (Jag bl.a..) Om sedan några kommer och säger att dem har fått datorer så vore väl det isåfall bara rätt iskallt att visa att vi har fel? Vilket dem inte har gjort fastän dem påstår att dem fått datorer. Idioti?

"VI HAR FÅTT DATORER MEN VI VISAR DEM INTE FÖR ER! HAHA! MEN KÖP JÄTTEMÅNGA"

Är det bara jag som inte förstår själva logiken? I annat fall är det väl bara en lite jävla brat/snorunge som tycker om att jävlas?

Jag menar allt snacka om scam osv. skulle ju iaf i viss mån upplösas om man bara fick en bild på datorn med t.ex dagens aftonbladet eller whatever!

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EmmaFX
Jag tror vissa är väldigt avundsjuka

Jag är den ende som har vad den här tråden går ut på. Just nu i alla fall. Jag lägger ut en annons på blocket efter intevjun med IDG i eftermiddag. Säljer den ena för 2000:- Har Du tur kan du bli nummer 2 på en äkta Celebrity med garanterat samlarvärde då dom faktiskt är numrerade. (dom 1000 första).

Tack, nu vet vi att du har personligt intresse till Medison. Ingen annan skulle resonera som du annars.

Permalänk
Avstängd

Haha okey läs allt innan du gnäller/säger något..

1: jag har INGET! med EmmaFX eller Medison att göra, jag hade bara tråkigt och tänkte det skulle vara kul att spamma lite

2: jag har INTE! beställt någon/några datorer, då detta är en bluff

3: jag hoppas idioterna som betalt blir av med sina pengar och lär sig en läxa. När priset är för bra för att vara sant är det OFTAST! det..

Kul att jag fått PM av journalister + andra det uppskattas, HAHAH

Permalänk
Medlem

Förbannade stekpanna & aber
Jag fullkomligen skiter på dig och hästen du red in på

Puss och kram

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NYPD
Haha okey läs allt innan du gnäller/säger något..

1: jag har INGET! med EmmaFX eller Medison att göra, jag hade bara tråkigt och tänkte det skulle vara kul att spamma lite

2: jag har INTE! beställt någon/några datorer, då detta är en bluff

3: jag hoppas idioterna som betalt blir av med sina pengar och lär sig en läxa. När priset är för bra för att vara sant är det OFTAST! det..

Kul att jag fått PM av journalister + andra det uppskattas, HAHAH

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av clrscr
Förbannade stekpanna & aber
Jag fullkomligen skiter på dig och hästen du red in på

Puss och kram

Ska jag säga varför jag gjorde det? Jo för att idioter förtjänar att bli lurade, jag hoppas verkligen någon köpte en dator tack vare mig.. Troligtvis gjorde väl ingen det men jag hoppas

Permalänk
Medlem

Jag köper en för att jag kan. Om jag får en eller inte spelar mig inte någon roll...
Jag "samlar" på bärbara pc. Och det är inte första gången det strular eller uteblir dator för min del.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av NYPD
Ska jag säga varför jag gjorde det? Jo för att idioter förtjänar att bli lurade, jag hoppas verkligen någon köpte en dator tack vare mig.. Troligtvis gjorde väl ingen det men jag hoppas

Visa signatur