Permalänk

hiper nätagg bra ?

Är det här nåt att ha ?
Bra pris och ser ju vettigt ut om man googlar lite.

http://www.inwarehouse.se/Product.aspx?prd=1138284&node=568

Permalänk

det finns en tråd om detta
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

en del tycker om hiper, en del inte

Permalänk

Men för det mesta är det skit...

MVH laggarbacken

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem

"Men för det mesta är det skit...

MVH laggarbacken"

På swec får man klara besked...

Man kan väl säga att Hiper har lite taskig kvalitetskontroll om vart annat. Låt oss stanna vid det.

Visa signatur

Antec P182 | Corsair HX750 | Asus Z87-PRO | i5 4670K | Corsair vengeance LP DDR3 1600 MHz 2x8 GB | Asus GTX 660 2 GB | Intel X25-M 80 GB | Samsung 840 120 GB | WD Caviar "RE2" 500 GB | Asus DRW-1814BLT | Dell 2209WA

Permalänk
Medlem

Köpte ett för 6 dagar sedan, ska lämna tillbaka det imorgon. Köper ett corsair agg istället. Fyfan vad det lät om hiper agget, sinnessjukt, även om de flesta ogillar agget har vi ett antal hörselskadade på forumet är jag rätt säker på.

Permalänk
Permalänk
Medlem

jag skulle säga att de är skit. alldeles för många som dör.

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus prime x470 pro | Asus rtx 3080 tuf oc | Gskill 32gb 3,6ghz | aw3225qf |

Permalänk
Medlem

ett typiskt mellanmåttsmärke. Vissa agg från Hiper är från bra tillverkare och funkar helt okey, andra är helt värdelösa. Istället för att chansa är det oftast värt att köpa ett kvalitetsagg direkt.

Permalänk

Ok, jag har nog bestämt mig för ett corsair 450w ... verkar ju kunna palla quad och 8800gt utan några problem.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av corpsicle
Ok, jag har nog bestämt mig för ett corsair 450w ... verkar ju kunna palla quad och 8800gt utan några problem.

Bra val, jag kör den själv utan problem.