Följ Black Week på SweClockers

WOW - Routerproblem efter launcherpatch?

Permalänk
Medlem

WOW - Routerproblem efter launcherpatch?

Som topic lyder, wow funkade klockrent i torsdags kväll, när jag sen kom hem från firmafesten på fredag natt så gjorde den en automatisk update av wowlaunchern. Efter det så var det så att så fort jag logga in (vilket gick perfekt) så är mitt namn "unknown entity" alla NPCS också, kan inte interagera med nånting och tillslut blir jag discad.

Jag har provat installera om wow, formatera hela skiten. Provat med nytt nätverkskort osv osv. Till slut kopplade jag förbi routern och då funkade det. Men så vill jag ju inte ha det. Men i routern så har jag nollställt den till fabriksinställningar, sen gjorde jag en port forward enligt manual, även det utan resultat. Så nu har jag slut på ide´er.

Det har funkat klockrent med denna router i över 1 år. Men inte nu längre, några ideer?

Tack på förhand // SueCia.

Permalänk
Medlem

dock så kan jag inget om detta men skulle tro att det var bra om du sa vilken router du har osv

Visa signatur

hooho säjjer en uggla i skogen eller tomten. vem vet

"Ja, med tanke på hur oviktig titeln är för Blizzard lär dom hyra in Tjeckiens bagarlandslag för att utveckla spelet med fria tyglar //Icetec"

Permalänk
Medlem

Vet inte om du har samma problem som folk i denna tråd men det är uppenbart att det är något problem hos blizzard.

Folk har mängder med bekymmer i olika former, för mig yttrar det sig då jag loggar in min bank/ahgubbe. Törs inte testa de andra gubbarna i ah.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av M.i.G
dock så kan jag inget om detta men skulle tro att det var bra om du sa vilken router du har osv

Det har du fan rätt i

Är en Asus WL500gP. Kör med tråd till datorn så det är inga trådlösa problem.
Men mina problem försvinner ju så fort jag kör förbi routern, problemet borde ligga hos mig då eller? :\