Permalänk
Robot

Cover

Ett cover från happylaptop.se
Polares dator, han fick ett cover av mig.
Ska lägga upp bilder på min egen dator så fort jag satt på mitt cover!!

Besök albumet: Cover av Nosfert

Permalänk
Medlem

Tycker det va riktigt nice, bra facelift och inspirerande! Ska genast tänka ut vilken bild som kan få pryda min egen grå och trista laptop.

Permalänk
Medlem

Ser riktigt fränt ut. Bra jobbat.

Permalänk

skit snyggt! Älskar verkligen sånna mönster.

10p

Visa signatur

Jag är nog för gammal för att hänga här...

Permalänk
Medlem

Brukar inte gilla "Här är min dator/datorhörna"-album. Detta är dock något i stuk med moddning så det är godkänt i mina ögon.

On topic: Mönstret var snyggare än orginal men man ser inte riktigt hur/om det skär sig mot resten av chassit.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk

Bra idé men mönstret var inte helt klockrent även om jag gillar stilen...

Visa signatur

Workstation: MSI P55 CD53 :: i7 860 2.83GHz :: 2x2GB 1600MHz :: 8600GT :: Intel 80GB X25-M G2 + 3,5TB :: X-Fi XtremeGamer :: Antec 550W Modular :: Fractal Design Define R2 ::
Bärbar: Intel Macbook 13,3" ::
HTPC: Fusion Black :: 4400+ :: 2x1GB :: 500GB :: X-Fi XtremeMusic :: Win 7 :: XBMC Mediastream ::

Permalänk

Äckligt fult det blev.

Permalänk
Medlem

Fanns fler motiv, är lite fundersam också om motivet inte skär sig mot laptopen... Svar dator i helhet o vit skin.. Var inte något jag tänkte direkt på eftersom vi inte tog upp datorn eller nått annat än sådär

Det skinnet jag har, en helsvart (för att täcka fula compaq märket) och ett mönster (om ja tycker att de vart snyggt behåller ja de på iställe för svarta), är lite beige liknande.

http://www.happylaptop.se/?p=2&k=6 och sedan ABSTRACT FLORAL.
Vänster hörn 3dje ner är det.

Den tror jag kan passa rätt bra, enda som jag inte gilla är att ja måste kapa bort lite från mönstret för att få de att passa.. Men som sagt en gammal dator o liten dator

Permalänk
Medlem

Det blev coolt!! Vill bara ha nåt enkelt till min laptop så jag har beställt blue smooth. Ska bli kul att se hur det blir.

Permalänk

du sku ha airbrusha de ist:S

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180