Permalänk
Medlem

OS X är inget unikt och går köra på en PC. Liksom windows går köra på en MAC. Så då är alltid frågan varför betala extra för lite vit målarfärg, ett monopolistiskt koncept, samt ett lysande äpple?

Visa signatur

q9550@3,4Ghz, GTX275, 4GB DDR2 Corsair XMS2//HTPC AmdX2 4600+ passivt kyld med scythe ninja mini, Antec NSK 2480

Fractal design arc midi r2// core i7 4770k@ 4,4ghz :)
// corsair h100i // corsair hx 850m// asus maximus VI hero//
Corsair vengeance pro 2400mhz// intel ssd 335 180gb// gigabyte gtx 780 OC@1200mhz Core//win 8.1

Permalänk

Man bygger definitivt en pc om man är man
Man köper definitivt en mac PRO (notera, inte bärbar) om man är stenrik!

Permalänk

cleant..och vill du gå till perfektion så bunta ihop kabelhärvan bakom den store monitorn..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av robert_the_1337
cleant..och vill du gå till perfektion så bunta ihop kabelhärvan bakom den store monitorn..

ska försöka mig på att göra nån upphängning för dom kablarna ^^ routern och modemet sitter nämligen där typ
eller modemet är upp tejpat under bordet xD

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Medlem

appel fan ? iPhone, iPod och Macen så välldigt fint ut

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM<3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Syde
appel fan ? iPhone, iPod och Macen så välldigt fint ut

vart fan ser du en Iphone? xD jag har en HTC S740
Har dock Ipod Touch 16GB som ligger där:D

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk

fyfan älska apple! Ska sälja min hp laptop för att köpa en sådan du har eller liknande. Vad tycker du om din dator?

Någon som vet hur mkycket jag kan få för min laptop? http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=855253

10p!

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiggleforce
fyfan älska apple! Ska sälja min hp laptop för att köpa en sådan du har eller liknande. Vad tycker du om din dator?

Någon som vet hur mkycket jag kan få för min laptop? http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=855253

10p!

Jag älskar den! helt underbar!

lite jobbigt och lära sig allt nytt till en början, men det går snabbt för allt är så jävla mycket smartare upplagt på MAC OS X jämfört med Windows

tack för 10an

och för din laptop kanske du får 6-7k för, beroende på köpare osv

Visa signatur

I reject your reality and substitute my own.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawet
Jag älskar den! helt underbar!

lite jobbigt och lära sig allt nytt till en början, men det går snabbt för allt är så jävla mycket smartare upplagt på MAC OS X jämfört med Windows

tack för 10an

och för din laptop kanske du får 6-7k för, beroende på köpare osv

Hehe Morsan köpte min laptop 9k xD

Visa signatur

Main: ASRock Z390 Phantom Gaming ITX/ac | Intel Core i9 9900K | Corsair LPX 32GB 3200CL16 | EVGA RTX 2080 XC Gaming | Corsair SF600 V2 | Samsung 970 EVO 1TB | Louqe S1 Ghost Limestone