Permalänk

Lönnblad Makeover

Tänkte snygga till kabeldragningen ett snepp och sedan sätta mitt nya Raedon HD6950 grafikkort och Corsair HX 750W nätagg som ska göra min dator väldigt mycket bättre inom grafiken!

Lönnblad Makeover

Permalänk
Medlem

Stiligt

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Finns inget bättre än kvällen innan man ska hämtat sina datorprylar, känns verkligen som kvällen innan julafton... fast 10 gånger härligare känsla då

Visa signatur

Före sändningsdags hade gruppen instruerats av programledningen att inte sjunga ordet higher i textraden "girl we couldn't get much higher" i TV, utan istället byta ut det mot better. Jim Morrison struntade dock i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av onYYx:

Finns inget bättre än kvällen innan man ska hämtat sina datorprylar, känns verkligen som kvällen innan julafton... fast 10 gånger härligare känsla då

Knappt att man kan somna
Det värsta som finns är när man tänker "fan va guttttt,imon kommer mina grejjer" sen gör dom inte det -.-

Permalänk
Skrivet av Tunezz:

Knappt att man kan somna
Det värsta som finns är när man tänker "fan va guttttt,imon kommer mina grejjer" sen gör dom inte det -.-

Då är det bara FML... <<

Hur ska man egentligen ta bort pci plåtarna? X)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

vad ä det du har gjort där bak vid plåtarna man tar bort för grafikkorten? ^^ den lilla metallbiten mellan de två tomma ser ju helt krokig ut = o. Annars najs hade chassit förut! grymt bra budget chassi! synd att det inte finns ngn plats bakom moderkortsplåten dock

Visa signatur

Dator: Fractal Design ARC ~ ASUS P8P67 pro ~ 8 gb Corsair Vengeance 1600 mhz ~ Intel 2500k 4.5 Ghz ~ R9 380 2 GB ~ XFX Core 650 w ~ SSD Kingston Hyper X 120 GB ~ 500GB Samsung Spinpoint F3

Permalänk
Medlem
Skrivet av PhenPhantom:

Då är det bara FML... <<

Hur ska man egentligen ta bort pci plåtarna? X)

du trycker bara på dom och vickar lite tog bort mina utan problems. inga verktyg behövs

Visa signatur

Dator: Fractal Design ARC ~ ASUS P8P67 pro ~ 8 gb Corsair Vengeance 1600 mhz ~ Intel 2500k 4.5 Ghz ~ R9 380 2 GB ~ XFX Core 650 w ~ SSD Kingston Hyper X 120 GB ~ 500GB Samsung Spinpoint F3