Spelet hänger sig vid laddning - kan inte göra något

Permalänk
Medlem

Spelet hänger sig vid laddning - kan inte göra något

Hej!

Har lirat sammanlagt ca ~10 timmar och gillar spelet. Problemet är att jag inte kan starta SWTOR och komma till servervalet.
Har startat om datorn och problemet är fortfarande kvar. Det hängde sig random och sedan dess har det inte gått att spela. ( ca ~1h sedan )

Vad kan detta bero på?

Någon annan som har liknande problem?

Visa signatur

4770k @ 4.8Ghz | MSI Sea Hawk 1080ti | 600w SFX | Fractal Design Nano | Kraken X31 | 1024Gb SSD Raid0 | 16Gb Corsair Vengeance LP | MSI Z87i AC | Sennheiser HD650 | Acer Predator Z35 35" 21:9 144hz | Schiit Modi | Schiit Vali | Blue Snowball Mic

Permalänk
Medlem

japp,samma här. men blev precis invitad att köra igång. Funkade klockrent på betan?

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem

Detta kanske kan hjälpa dig, jag testar nu

http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=29762&page=2

Edit, detta löste det för mig

Visa signatur

Born too late to explore the earth, born too early to explore the stars, born just in time to see AMD rise back to rule the world.

Permalänk
Medlem

Hade samma problem på en av mina datorer, uppdaterade alla drivrutiner (vilket var ett tag sedan sist på den datorn) det fixade allt och spelet fungerar perfekt nu

Visa signatur

MSI B450 Mortar, AMD Ryzen 7 5700x, Phantek PH-TC12DX, Corsair Vengeance 32GB, KFA2 GTX1080 8GB, Crucial P1 1TB, Corsair RM850W, Fractal Design mini C.