Program till BAR-skärm

Permalänk
Medlem

Program till BAR-skärm

Hej

Jag behöver ett vettigt program man kan använda för att spela upp ett "bildspel" med Barmenyer. Det ska vara enkelt att andra själva menyerna snygg utan att någon märker det.

Försökte illustrera med bilden om vad som behövs!

http://imageshack.us/photo/my-images/42/72186149.png/

Tack för hjälpen!

/andré

Visa signatur

Intel Core i5 750 - Gigabyte UD3a-p55 - 2x2gb Corsair XMS3 1333Mhz - Sapphire HD5850 1gb - 2x W.D. Raptor 74gb Raid 0 - Zalman HP-750w - Fractal Design Define r2 Titanium

Permalänk
Medlem

Webläsare i fullskärm och autorefresh på sidorna.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem

websidor som redan tipsats om är bra. annars kör många en mac mini med keynote som kör på loop. har kört samsungs monitorer med någon slideshow-mojäng som bootar på usb/sd och kör där. det blir inte alls lika snyggt och flexigt som keynote iof, men då kan man köra den integrerade datorn i tex samsungs monitorer.

Permalänk
Hjälpsam

Inte meckat med det, men borde inte PowerPoint kunna köra på repeat?

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk

Ehh, vanliga bildspelsfunktionen i Windows funkar väl ypperligt?

Visa signatur

"Und bist du manchmal auch allein, Ich pflanze dir ein Schwesterlein"

Permalänk
Medlem

hmm, men om vi säger att man kör powerpoint, kan man göra så att skärm 1 (som endast jag ser) har uppe powerpointen där man kan ändra samtidigt som powerpointen rullar på på skärm 2. Och samtidigt som man ändrar i powerpointen på skärm 1 så förstätter skärm 2 visa powerpointen? För ett bildspel är jobbigt att ha då jag måste skapa nya bilder hela tiden för varje gång jag vill ändra tex priset på öl eller lägga till dagens vinnare i öldrickartävling.

Det ska vara enkelt att ändra innehållet i de rullande menyerna samtidigt som bildspelas aldrig avslutas på skärm 2 för att det ska förbli snygg för gästerna

Visa signatur

Intel Core i5 750 - Gigabyte UD3a-p55 - 2x2gb Corsair XMS3 1333Mhz - Sapphire HD5850 1gb - 2x W.D. Raptor 74gb Raid 0 - Zalman HP-750w - Fractal Design Define r2 Titanium