Vad var ditt bästa drop idag? [Diablo III]

Permalänk
Avstängd

inte alls illa.. Synd bara att den har dex istället för vit xD

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Medlem
Skrivet av xZistence:

Om det varit Vit så hade snubben varit stenrik nu. Något måste han väl kämpa för?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av skmzarn:

Om det varit Vit så hade snubben varit stenrik nu. Något måste han väl kämpa för?

HAhaha, inte om han ville behålla den för sig själv :D..
Nää men det är inte alls lätt av få riktigt passande items :/

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D RGB SE, PSU: Seasonic FOCUS+ 750W Platinum, Mobbo: ASUS ROG STRIX X570-F Gaming, CPU: AMD Ryzen 7 5800x @5050Mhz, CPU Kylning: Corsair H150i ELITE CAPELLIX, GPU: ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3070 Gaming OC 8GB , RAM: G.Skill Trident Z RGB Series 32GB, M.2: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB, SSD: Samsung SSD 850 EVO 1TB[B]: Skärm: Asus TUF Gaming VG259QM, Asus TUF Gaming VG259QR

Permalänk
Medlem
Skrivet av xZistence:

synd att alla skit stats inte var något vettigare ;). lol
Får man något med perfekt stats i diablo3 så har man riktigt jävla tur.

Permalänk
Medlem

Spelar inte barb så har inga planer att behålla den

Permalänk
Medlem

Blev inte helt missnöjd när dom droppade.. Vad kan man tänkas få för dom?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xizten:

Den har potential att gå för några millar ja, alla stats är bra stats.

EDIT: Några 5-7 millar är det inte, efter att ha kollat på min som jag köpte rätt billigt skulle jag gissa på max 1 mille för denna. Möjligt att jag är fel ute dock.

Mer än 1 mil.
crit, 130 ish dex med gem, vit, max disc, 15% ias. alla bra stats.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hakka:

http://desmond.imageshack.us/Himg26/scaled.php?server=26&file...

Blev inte helt missnöjd när dom droppade.. Vad kan man tänkas få för dom?

Monks som satsar poison res betalar nog en hel del. Nice drop.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk

Hittade den här skönheten för en stund sedan

Visa signatur

| Cooler Master CM 690 II Advanced | Corsair HX 750 W | ASUS Sabertooth P67 | Intel Core i7-2600K | Corsair H100 | Corsair Force Series GT 120 GB × 2 | 16 GB Corsair Vengeance DDR3 | Sapphire Radeon HD 7970 | DELL U2412M Ultrasharp | Logitech G502, G510s & G35 | Creative Gigaworks T40 Series II |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Storfiskaren:

Hittade den här skönheten för en stund sedan

http://www.fiskehistorier.se/diablo/amulet.jpg

Act?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av xZistence:

Act I - Festering Woods

Visa signatur

| Cooler Master CM 690 II Advanced | Corsair HX 750 W | ASUS Sabertooth P67 | Intel Core i7-2600K | Corsair H100 | Corsair Force Series GT 120 GB × 2 | 16 GB Corsair Vengeance DDR3 | Sapphire Radeon HD 7970 | DELL U2412M Ultrasharp | Logitech G502, G510s & G35 | Creative Gigaworks T40 Series II |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jarod:

Finns ingen på varken AH eller RMAH som har tre sockets. Känns bra.

http://i.imgur.com/vEBhQ.png

Update: Fick 49 euro för den på rmah efter att ha testat 250 och 99 euro och inte fått den såld. Vid 49 såldes sen inom en minut.

Visa signatur

Don´t be afraid of the dark - be afraid of what it hides...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jarod:

Update: Fick 49 euro för den på rmah efter att ha testat 250 och 99 euro och inte fått den såld. Vid 49 såldes sen inom en minut.

Nice. Sjukt att folk kan lägga såna pengar.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Avstängd

inte illa..

Man märker faktiskt skillnad om man har MF eller inte. Körde utan Mf förut och nu med 100%+ så man hittar bättre items snabbare

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av xZistence:

http://img18.imageshack.us/img18/7706/screenshot012cm.jpg

inte illa..

Man märker faktiskt skillnad om man har MF eller inte. Körde utan Mf förut och nu med 100%+ så man hittar bättre items snabbare

Inget illa ment, men är det bara jag som ser att det är typ vendortrash (charsifood som man kallade det i D2)? Eller har jag missat något..

Permalänk
Skrivet av skmzarn:

Inget illa ment, men är det bara jag som ser att det är typ vendortrash (charsifood som man kallade det i D2)? Eller har jag missat något..

Alla är typ Critical Hit tokiga nu efter Blizzaard nerfade IAS. Ångrar att jag sålde sånt billigt förut, nu hade man tjänat en hacka. Vet dock inte vad ringen är värd.

Permalänk

Fick det här bältet idag

Max "All resistance" och 26 från max på "Intelligence". Synd bara att det inte hade något "Vitality"

Frågan är bara om jag ska sälja det dyrt eller använda till min Witch Doctor...?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Myllerman:

Alla är typ Critical Hit tokiga nu efter Blizzaard nerfade IAS. Ångrar att jag sålde sånt billigt förut, nu hade man tjänat en hacka. Vet dock inte vad ringen är värd.

Jo, men jag knappade in statsen på den ringen på AH efter att jag skrev inlägget och fick fram 70,000. Tror att själva Hit chans % måste vara högre, 4.5% är max. Statsen är lite låga och en sock hade varit finemang.

Permalänk
Medlem

Demon hunter gear - bör gå för 1-3 miljoner.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Om jag skitet pengar, hade jag suttet och krystat i just denna stund.
Asus P8Z68-V || i7 2600K 3,4GHz @ 4,3GHz || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Samsung 830 128GB || Gigabyte GeForce GTX 970 WF 3X OC 4GB || Corsair RM850 850W || Fractal Design Define XL || Antec KÜHLER H2O 620 || Acer 27" Predator XB271HU

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Stationär: i7 6700k, GTX1060, Xonar Essence STX, mm.
Laptop: Asus UX32vd, 10GB RAM & 250GB SSD.
Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.
<<Amatör Audiofil // Musikälskare>>

Permalänk
Medlem

PCFreak, sjuk yxa!

Permalänk
Medlem

Hittade:

Ring- 4,5crit chance 27crit damage 73dex 4x phys och lite random adds i act3 inferno påväg till spindeln (cydia eller något?)

Såldes för 23mio på ah

Hittade även ett vapen (mace) med
85x dps
143str
90vit
Socket
11ias

Hittade denna dagen efter ringen
Inget speciellt har droppat sen dess men jag antar att det ringen såldes för kan hålla mig mätt ett litet tag till tills nästa bra dropp
Någon som är d2jsp nörd?
Skulle va kul och se vilka som Använder det eftersom jag är själv är väldigt aktiv där

Edit: sorry, jag orkar inte med att fixa till en bild nu när jag slö surfar på iphonen ^^
Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av fjanton:

PCFreak, sjuk yxa!

Yes, funtar på att lägga ut den på RMAH

Visa signatur

Högtalare: Dynavoice Dynamite 12. Förstärkare: Atoll. Slutsteg: Atoll, Hörlurar: Sennheiser HD650, Sennheiser Momentum Wireless.

Permalänk
Medlem

Jag använder D2jsp ofta jag med.

Permalänk

Saknar LoH

Permalänk
Medlem
Skrivet av PCFreak:

Yes, funtar på att lägga ut den på RMAH

Gör det! Den är kanon! Du lär få mycket för den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DotaPottan:

Saknar LoH

Åh fan! Det hade PCFreak ALDRIG upptäckt utan din hjälp! Riktigt schysst!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

Åh fan! Det hade PCFreak ALDRIG upptäckt utan din hjälp! Riktigt schysst!

Ja precis, vilken shock jag fick när jag såg att den inte hade LoH... får väl bli vendor då eftersom den INTE har LoH

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mina bästa dropps idag. Kör med totalt 280mf på mig hela tiden. 77k dps me SS på min dh:)

http://i45.tinypic.com/33fdy0k.jpg

http://oi46.tinypic.com/9uwx2d.jpg

Edit; OMG nu såg jag att den hade LOH OMG OMG.....;)

Visa signatur

dator yay