SMITE - vad tror ni?

Permalänk
Medlem

SMITE - vad tror ni?

Jag ser mest trådar om nycklar till betan hit och dit, men inte någon om vad folk tycker om spelet.
Själv har jag hunnit testa väldigt lite, men spelet verkar ha potential och kommer nog stå stadigt på marknaden. Enda som jag tyckte var tråkigt var att man inte fick ha flera av samma gud i ett lag så om man inte var snabb nog så fick man nöja sig med kvarlevorna som man kanske inte var så sugen på att spela. Vet inte om det brukar fungera så i liknande spel?

Permalänk
Medlem

Fult och segt spel, dock så var det lite nyskapande att göra ett MOBA där man ser det från den vinklen.

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

håller inte med grymt kul har invites om någon är sugen så pma mig

måste ha email adress för att bjuda in.

Permalänk
Medlem

riktigt kul spel, lättare att röra sig på det också för man slipper klicka som fan och går som på wow,cod,bf3 och alla dem spelen som dem flesta har spelat.. , men det med att det bara är en gud i varje lag, så är det ju på lol och även andra lol liknande spel.

Visa signatur

CPU: Intel Core I5 2500k | CPU Kylare: CM Hyper 212 EVO | Moderkort:Gigabyte GA-Z68X-UD3H GA-Z68X-UD3H |Nätagg: FD Newton R3 600W | Corsair 8GB DDR3 | Chassi: Fractal Design R4 Black Window | GPU: Asus 560Ti DirectCUII | Headset: Corsair Vengeance 2000 | Tangentbord: Steelseries 6GV2

Permalänk
Medlem

Bra tidsfördiv i alla fall. Duger, men inget man fastnar för direkt.. Kanske man gör när dom släppt det!

Permalänk
Medlem

Rätt oki, men jag tycker hela spelet saknar så mycket, typ du får inte känslan av att dina attacker landar, spelet har inte den känslan att när man trycker på spells så händer det saker med en gång. Jag tror spelet skulle behöva en rejäl boost av ljud och special effekter.

Men det har helt klart sin charm. Och jag kommer allt ge det en hel del mer tid.

Ang den kommentaren som nämnde att det var få champs och man hade dåligt urval pga att man inte kan välja samma champs. Det är exact på samma sätt som det är i alla andra MOBA spel, enda skillnaden från LOL Och de andra spelet är att detta är nytt och det finns mycket få champions och man äger ännu färre champs. Så det är nog bara en känsla som du har just nu och kommer försvinna med tiden.

Jag ger spelet bra potential till bli helt oki eftersom spelet är gratis och så länge dom fixar till så man får mera känsla att saker händer när man gör saker, en hel del champs ser konstiga ut när dom springer som om dom är på månen osv. Stegen är helt klart för långa... men men.. små petitesser, men många bäckar små... men spelet är som sagt ännu i BETA. Så spela inte spelet om du inte förstår vad BETA innebär.

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30 🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix QG ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 📹 Elgato Facecam + Elgato Key Light Air x2 +mer

Permalänk
Medlem

Jag tycker att spelet är väldigt underhållande! Spelat en del väldigt roliga matcher än så länge. Tycker väldigt mycket om perspektivet man har(3d person?).

Spelet ser även bra ut om man maxar allt..om än lite lustiga animationer på sina ställen.

Permalänk
Medlem

Spelet växer på en rätt snabbt. Tyckte först att spelet var segt och tråkigt men efter en stund blir det rätt roliga gruppstrider.
Att ha direkt kontroll och allt är skillshots gör att striderna blir mycket mer actionfyllda och snabbare än traditionella moba spel som dota och lol.

Lite tråkigt med det dåliga stödet för eyefinity. Går inte att shoppa i dagens läge :/

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Det är roligt om man kör med kompisar. Vill inte köra det ensam med randoms

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

Är helt väl helt okey

Visa signatur

Dator: AMD Phenom II X6 1055T 2,8GHz | 8 GB DDR3 Ram | 40GB Intel SSD | 2TB Western Digital |NZXT Vulcano | 650W Corsair PSU | Nvidia Geforce GTX 560 Ti 1 GB |

Konsoler: NES | SNES | N64 | Gamecube | GBA MICRO | Wii | PSOne | PS2 | PS3 | XBOX | XBOX360 |

Permalänk
Medlem

ä kul om man kan köra utan lagg....

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av abbebandy:

ä kul om man kan köra utan lagg....

Jo en Europa Server hade ju varit trevligt.

Visa signatur

www.TWITCH.tv/WOLFBANE/
🗄️Corsair Carbide Air 540 🔲Ryzen 7 7800X3D 🏬Gigabyte X670 Gaming X AX 💾 M2 2TB Samsung 980 Pro 🎞️G.Skill Z5 Neo 64GB, 6000MHz, CL30 🔌FD R2 1000W 📺GTX 1080 🖱️Mionix QG ⌨️Ducky Shine 4 🎧Sennheiser 595 🎤EV RE20 📹 Elgato Facecam + Elgato Key Light Air x2 +mer