Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andymannen:

Seagate Expansion Desktop Drive 4TB 999:- på elgiganten

Tack för tipset! Min 2-terabytes disk jag använde för fotolagring är döende, så jag slog till direkt. 2 års dataräddning är inte heller helt fel, särskilt då det handlar om fotolagring.

Visa signatur

Project AI (där fritiden inte räckt till...) | i7-14700 | Nvidia RTX A6000 | Vardagsrumsdator I | Casemoddat NR200P Sakura Limited Ed. SFF | Ryzen 5900X | ROG Strix 3080 White | ROG Crosshair VIII Impact X570 mini-DTX | CM SFX Gold 850W White | Kraken Z68 White AIO | Sennheiser HD 800 genom Aune X1S DAC + Onkyo A/V Receiver | LG OLED 77"| Vardagsrumsdator II | Casemoddat Lian Li O11 med optical-bonded transparent LCD i sidopanel och frontglas | i7-14700F | RTX 4070 | Thermalright FN240 AIO | LG OLED 42" | Macbook Pro 14" M1 Pro | Surface Pro i7 |

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon264921:

990:-

samt

1249:-

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, Hellhound 7900 XTX, 64GB Kingston Fury, SoundBlaster Z, Corsair HX1200i

Permalänk
Inaktiv

@Kilrah: Tack för svaren.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jocke83:

Någon som har köpt en och tittat på vad det är för disk som sitter i?

Sitter med fingrarna på köpknappen, men är osäker. Jag har två Seagate expansion med Barracuda Green ST2000DL003 64MB 2TB, bägge köpta som externa diskar men den ena fick bli lagringsdisk i datorn och den andra kopplad till min router som backup.

Jag har fått varningar om fel på lagringsdisken tidigare och när jag gick förbi routern så stod hdd'n och hackade.
Så jag bör köpa nytt det vet jag.

Men är den här snabbare?

Att jag frågar beror på att det hackar när jag kör film på hemmabion från den externa, kan väl bero på annat också iofs. Köpte just en ny streamer som ska vara vassare. Ska testas i kväll.

Visa signatur

MSi MPG B550 GAMING EDGE WIFI | AMD Ryzen 5600x | 32Gb Corsair DDR4
| X Radeon RX 7800 XT Dual OC Edition 16GB GDDR6 | Samsung SH-S203B| Samsung 850 EVO 500GB SSD |2 TB HDD | Antec P182 | Corsair HX 1000i | H212 Evo | Win11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jocke83:

Någon som har köpt en och tittat på vad det är för disk som sitter i?

Nästintill garanterat en Seagate Desktop HDD ST4000DM000 64MB 4TB. Googlade runt lite och kollade på youtube-videor, och allt pekade mot denna disk. Notera dock att den snurrar i 5900 RPM och inte 7200.

Visa signatur

Project AI (där fritiden inte räckt till...) | i7-14700 | Nvidia RTX A6000 | Vardagsrumsdator I | Casemoddat NR200P Sakura Limited Ed. SFF | Ryzen 5900X | ROG Strix 3080 White | ROG Crosshair VIII Impact X570 mini-DTX | CM SFX Gold 850W White | Kraken Z68 White AIO | Sennheiser HD 800 genom Aune X1S DAC + Onkyo A/V Receiver | LG OLED 77"| Vardagsrumsdator II | Casemoddat Lian Li O11 med optical-bonded transparent LCD i sidopanel och frontglas | i7-14700F | RTX 4070 | Thermalright FN240 AIO | LG OLED 42" | Macbook Pro 14" M1 Pro | Surface Pro i7 |

Permalänk
Medlem

[/quote]

Skrivet av andreas_dock:

Netgear Arlo VMC3030, extra kamera (ej basstation)

999kr inkl. fri frakt
https://www.netonnet.se/art/hem-hushall/smarta-hem/netgear-ar...

Normalt pris: 1289kr och upp.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3007817

Ser ju lite intressant ut, Men...
Drivs av 4 st CR123 Batterier med en OTROLIG kapacitet på 6 månader.
Vilken härlig driftskostnad det blir, kolla vad batterierna kostar
https://www.netonnet.se/art/hem-hushall/batterier/alkaliska-b...

Ca 33.-/månad kanske inte är mycket för vissa, men för mig är det en dealbreaker
Varför har de inte inbyggda laddbara batterier som man skulle kunna ladda upp över en natt?

Tog bort dubbelquote
Permalänk
Medlem
Skrivet av klp65:

[/quote]Ser ju lite intressant ut, Men...

Ca 33.-/månad kanske inte är mycket för vissa, men för mig är det en dealbreaker
Varför har de inte inbyggda laddbara batterier som man skulle kunna ladda upp över en natt?

Alkaliska batterier "läcker"avsevärt mindre el över tid, och i en applikation som denna (6 månaders drifttid per batteribyte) skulle laddbara batterier förkorta drifttiden avsevärt. Det du har länkat är det absolut dyraste CR123a-batteriet, det finns en massa billigare alternativ. Det finns även laddbara CR123a-batterier, för cirka 30kr styck, men förvänta dig batteribyte en gång per 3-4 månader på grund av läckage.

http://8192.shop.textalk.se/se/article.php?id=8192&art=141765...
CR123a för 23:- styck

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av klp65:

Då blir du utan övervakning under en natt
Tror deras nya version är med laddbart.

Permalänk
Livsnjutare 😎
Skrivet av klp65:

Jag har redan två st, utökar med 2st till.

Köper batterier i 10pack, eller mer via EBay i Tyskland.
Kostade 23€ inkl. fri frakt.

Duracell Original.

Ja de är dåligt att de inte har uppladdningsbara kan jag också tycka, men man kan väl inte få allt i detta skede antar jag. Kanske kommer i rev. 3 ? - vem vet.

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk

det finns inger Sony rx100 iii ute billigt? missade att köpa den när den kostade 5990... nu ligger den på 6790. helsike!

Visa signatur

Asus Gog Gl702 VM 16 gb ram, 500 gb 960 pro evo ssd, 1060 g gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av klp65:

Så köp uppladdningsbara då?
Vad är problemet?

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem
Skrivet av f@boy:

Sitter med fingrarna på köpknappen, men är osäker. Jag har två Seagate expansion med Barracuda Green ST2000DL003 64MB 2TB, bägge köpta som externa diskar men den ena fick bli lagringsdisk i datorn och den andra kopplad till min router som backup.

Jag har fått varningar om fel på lagringsdisken tidigare och när jag gick förbi routern så stod hdd'n och hackade.
Så jag bör köpa nytt det vet jag.

Men är den här snabbare?

Att jag frågar beror på att det hackar när jag kör film på hemmabion från den externa, kan väl bero på annat också iofs. Köpte just en ny streamer som ska vara vassare. Ska testas i kväll.

Att flaskhalsen skulle bero på hastigheten på en fullt fungerande hårddisk vid streaming har jag svårt att tänka mig men allt är ju möjligt. Löser du det inte med en ny streamer så skulle jag kolla på nätverket om jag var du, och sist kolla på hårddisken.

t.ex Netflix uppger att det ska räcka med 25mbit för 4k streaming.
Skapa gärna en tråd här på sweclockers så hjälper sweclockers nog dig med att hitta flaskhalsen inklusive tips på programvara för att hitta flaskhalsen och löser ditt problem.

Hemma hos mig är det definitivt nätverket som är flaskhalsen.

100mbit på nätverket
Internet: 250 mbit

så fort jag drar ner en fil till datorn så suger den allt utrymme.
med 13 trådlösa enheter i nätverket som alla ska uppdatera, streama osv osv så behövs klart mer utrymme - därav är det på väg lite biffigare nätverk hem.

Löser inte sweclockers övriga medlemmar ditt problem så är jag hemma igen om ~14 dagar så skicka iväg ett pm om du behöver hjälp så ska jag hjälpa dig felsöka ditt problem.

Lycka till!

Visa signatur

Cogito ergo sum ego, vos non

Permalänk
Inaktiv

Angående Seasonic X-1250 som finns för under 1500kr. Det verkar vara ett kap. Jonny Gurus recension:

http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story6...

Cons:
- Yeah, right. Like there's anything bad about this unit.

Ett frågetecken är dock hur nätagg påverkas av ålder även när de är oanvända från fabrik. Får olika svar angående det. Men om de inte åldras allt för dåligt så är ju det här nätagget ett givet köp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon195163:

Angående Seasonic X-1250 som finns för under 1500kr. Det verkar vara ett kap. Jonny Gurus recension:

Cons:

Ett frågetecken är dock hur nätagg påverkas av ålder även när de är oanvända från fabrik. Får olika svar angående det. Men om de inte åldras allt för dåligt så är ju det här nätagget ett givet köp.

Och ännu större frågetecken på dom där butikerna. Undvik är mitt tips.

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk

Är det någon som vet om Phanteks Enthoo EVOLV ATX är värt det? Är det verkligen värt stålarna jämfört med en NZXT Elite S340?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon195163:

Cons:

Skrivet av Recall:

Spontan gissning att det är fel på prislistan som leverantören skickar ut till butikerna, brukar vara det när små butiker i grupp sänker sig en bra bit under etablerade ställen. Utöver det så listar mobilkoden.se agget under "Hem / Sortiment / Datorkomponenter / RAM-minnen / DIMM - DDR4" vilket även det kan vara en hint om att allt inte är som det ska

Edit: Verkar vara fler seasonic agg som antingen reas av leverantören eller som har fått fel pris: http://www.mobilkoden.se/sv/artiklar/seasonic-ss-350tgm-tfx12...
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2815625

Tror mest på fel pris...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Recall:

http://www.mobilkoden.se/sv/artiklar/seasonic-x-1250-natdel-1...

Mobilkoden.se verkar ju vara legit. Men som vanligt så kan det vara fel på leverantörens system, vilket brukar vara en vanlig ursäkt.

Edit: Ovan svar förklarar det. Jaja. Bättre lycka nästa gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon195163:

Cons:

Läste igenom omdömena på newegg och där får det skitbra betyg. Folk har gett antingen en femma eller etta. Det är toppen när det funkar men 16% verkar ha fått riktigt usla exemplar. DOAs, brinnande kablar, extrem coil whine osv.

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E168171511...

Som tur är så finns det garanti

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frispel:

Spontan gissning att det är fel på prislistan som leverantören skickar ut till butikerna, brukar vara det när små butiker i grupp sänker sig en bra bit under etablerade ställen. Utöver det så listar mobilkoden.se agget under "Hem / Sortiment / Datorkomponenter / RAM-minnen / DIMM - DDR4" vilket även det kan vara en hint om att allt inte är som det ska

Edit: Verkar vara fler seasonic agg som antingen reas av leverantören eller som har fått fel pris: http://www.mobilkoden.se/sv/artiklar/seasonic-ss-350tgm-tfx12...
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2815625

Tror mest på fel pris...

Tyst med dig. Allt är i sin ordning!

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shakermaker:

Men vänta nu... Angående mobilen så står det klart och tydligt att det är 24 månaders bindningstid på abonnemanget och det anges en total månadskostnad för abonnemang och mobil.

I det fall ni ångrar abonnemanget behöver ni självklart skicka tillbaka mobilen, alternativt kan ni betala av allt, förmodligen i en klumpsumma (månadsavgift för mobil och abonnemang, multiplicerat med 24).

Torde väl vara ganska logiskt och simpelt?

Mobil
Huawei Huawei Mate 9 Pro, Guld (190 kr/mån i 24 mån)
Abonnemang
Fastpris med 1 GB surf (145 kr/mån, i 24 mån)
Minsta totalpris
8040 kr för mobil
335 kr/mån

I annat fall kan man applicera era antaganden på deras övriga mobiler, vilket skulle betyda att de är billigast av alla på alla telefoner (och säljer med förlust). Exempelvis en iPhone 7 Plus för 6000 kr. Det är 2800 kr billigare än billigaste återförsäljare. Låter det rimligt?

Det kan man tycka. Rent juridiskt sett så ställer jag mig tveksam till att de har rätt att kräva in mer pengar än 190x24 för telefonen. Säg att man häver abonnemanget, och "tappat" bort telefonen, så har man fortfarande nyttjat distansavtalslagen på abonnemanget.
Jag har väldigt svårt att se att de juridiskt skulle kunna kräva en på mer än 190x24 för telefonen som man ingått avtel med dem om, då det inte står något i avtalet om att man skulle få betala fullpris vid nyttjande av ångerrätten.

Nu är det väldigt fult att göra så, men mer för diskussionens skull jag tar upp det.

Visa signatur

Ryzen 9950X3D | 128 GB Ram | RTX 5090 | Samsung 990 Pro 4 TB * 3
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Det kan man tycka. Rent juridiskt sett så ställer jag mig tveksam till att de har rätt att kräva in mer pengar än 190x24 för telefonen. Säg att man häver abonnemanget, och "tappat" bort telefonen, så har man fortfarande nyttjat distansavtalslagen på abonnemanget.
Jag har väldigt svårt att se att de juridiskt skulle kunna kräva en på mer än 190x24 för telefonen som man ingått avtel med dem om, då det inte står något i avtalet om att man skulle få betala fullpris vid nyttjande av ångerrätten.

Nu är det väldigt fult att göra så, men mer för diskussionens skull jag tar upp det.

Varför skulle du enbart kunna häva abonnemanget utan att samtidigt skicka tillbaka telefonen? När man köper en mobiltelefon på avbetalning i samband med tecknande av abonnemang så är det snarare ett tillägg (som extra mobilsurf) snarare än ett helt separat avtal vilket många verkar tro.

Om du beställer telefonen, 'tappar bort' den och väljer att häva abonnemanget så krävs du med största sannolikhet på 8040kr vilket du tecknat avtal om. Då betalar du som du säger endast 190x24 för telefonen men du undkommer inte abonnemangsavgiften. Varför skulle man göra det menar du? Comviq kan ju knappast hållas ansvariga för vad du gör med telefonen efter leverans och att påstå att man råkat spola ner den i toaletten gör nog varken till eller från.

Visa signatur

FD North | Gigabyte B650 AORUS Elite AX v2 | 9800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Corsair Vengeance 6000MHz CL30 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | LG 42" C4

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Varför skulle du enbart kunna häva abonnemanget utan att samtidigt skicka tillbaka telefonen? När man köper en mobiltelefon på avbetalning i samband med tecknande av abonnemang så är det snarare ett tillägg (som extra mobilsurf) snarare än ett helt separat avtal vilket många verkar tro.

Om du beställer telefonen, 'tappar bort' den och väljer att häva abonnemanget så krävs du med största sannolikhet på 8040kr vilket du tecknat avtal om. Då betalar du som du säger endast 190x24 för telefonen men du undkommer inte abonnemangsavgiften. Varför skulle man göra det menar du? Comviq kan ju knappast hållas ansvariga för vad du gör med telefonen efter leverans och att påstå att man råkat spola ner den i toaletten gör nog varken till eller från.

Eftersom man enligt lag har rätt att häva abonnemanget och man har bara förbundit sig att betala 190 x 24:- för telefonen. Varför tror du många operatörer har kört med 300:- x 24 för mobilen, för att sedan lägga på exempelvis en -150:- rabatt i månaden på telefonen?

Nu säger jag inte att det är så här, då jag inte testat själv.
Kunden kan ju bara hävda att han/hon inte visste att telefonen var värd mer än 190x24 om det skulle bli rättsak av det hela, och Comviq skulle nog aldrig få rätt att kräva mer än utsatt pris. Hänger du med på hur jag tänker?.

Operatören skulle kunna sätta ett absurt kontantpris på 25 000:- som man blir tvungen att betala för en skrotig telefon som är värd en tusenlapp, om man som kund försöker snirkla sig ur abonnemanget.

Det är såklart rätt och riktigt av operatören att kräva fullpris för telefonen, då det är fel att försöka utnyttja kryphål.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

Eftersom man enligt lag har rätt att häva abonnemanget och man har bara förbundit sig att betala 190 x 24:- för telefonen.

Men du har ju inte det. Du har förbundit dig att betala 335kr/mån för ett abonnemang i vilket en telefon ingår och om du vill häva abonnemanget så måste du naturligtvis även returnera telefonen eftersom den ingår i och är en del av abonnemanget.

Det är ungefär som att du skulle beställa ett abonnemang med 10GB surf och sedan vilja säga upp abonnemanget men behålla surfpaketet - det går inte eftersom det är en del av avtalet och vill du häva abonnemanget hävs naturligtvis även dina eventuella tillval (såsom telefon på avbetalning, extra surf etc.).

Visa signatur

FD North | Gigabyte B650 AORUS Elite AX v2 | 9800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Corsair Vengeance 6000MHz CL30 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | LG 42" C4

Permalänk
Medlem
Skrivet av ågren:

Men du har ju inte det. Du har förbundit dig att betala 335kr/mån för ett abonnemang i vilket en telefon ingår och om du vill häva abonnemanget så måste du naturligtvis även returnera telefonen eftersom den ingår i och är en del av abonnemanget.

Det är ungefär som att du skulle beställa ett abonnemang med 10GB surf och sedan vilja säga upp abonnemanget men behålla surfpaketet - det går inte eftersom det är en del av avtalet och vill du häva abonnemanget hävs naturligtvis även dina eventuella tillval (såsom telefon på avbetalning, extra surf etc.).

Fast nu står det specificerat innan man beställer:
Huawei Huawei Mate 9 Pro, Guld (190 kr/mån i 24 mån)
Abonnemang
Fastpris med 1 GB surf (145 kr/mån, i 24 mån)

Har du något att backa upp vad du säger i juridiskt väg, om varför det skulle vara så?

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av ågren:

Har du gjort en beställning av det vi pratar om?
I så fall hade du sett att orderbekräftelsen består av två "artiklar" och det står en summa för vardera artikel.
En liknelse skulle vara följande : Du köper träningsbyxor och träningströja på Intersport för att sedan ångra inköpet av tröjan. Då återlämnar du tröjan men behåller byxorna.
Comviq säljer även mobiltelefoner för sig.
Nu för vi en diskussion här och ingen säger si eller så. Själv tycker jag att det skulle vara lite fult att göra så när tanken från Comviq är annan.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pryl-Thompa:

Har du gjort en beställning av det vi pratar om?
I så fall hade du sett att orderbekräftelsen består av två "artiklar" och det står en summa för vardera artikel.
En liknelse skulle vara följande : Du köper träningsbyxor och träningströja på Intersport för att sedan ångra inköpet av tröjan. Då återlämnar du tröjan men behåller byxorna.
Comviq säljer även mobiltelefoner för sig.
Nu för vi en diskussion här och ingen säger si eller så. Själv tycker jag att det skulle vara lite fult att göra så när tanken från Comviq är annan.

Skickades från m.sweclockers.com

Fast det stämmer inte helt, för anledningen till att man får det avtalade priset för telefonen är för att man köper ett abonnemang till. Köper du inget abonemang får du inte telefonen till det priset.

Om du vill jämföra med din intersportbutik;
Du får köpa ett set, en tröj och en byxa, tillsammans rabatterat till 800kr
Egentligen kostar byxorna 700kr och tröjan 300kr, men för att du köper dom tillsammans får du byxorna för det fina priset av 500kr.
Du kommer sedan tillbaka och vill lämna tillbaka tröjan som kostar 300kr...
Vad händer?

1. du får tillbaka 300kr och har fått ett par byxor 200kr billigare
2. du får tillbaka 100kr för det var mellanskillnaden mellan byxornas pris och det du tidigare betalat
3. dom säger att du måste lämna tillbaka hela setet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morphond:

Fractal Design Define S (Svart)

Webhallen 699:-

Prisjakt 899:-

Webhallens pris gäller t.o.m. 22/1

Någon som har byggt i både r5 och S med vatten kylning?
Helt ärligt så ser jag inte fördelarna med ett S vs r5

Visa signatur

Cogito ergo sum ego, vos non

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pryl-Thompa:

Haha, har ni inte löst detta än? De e väl bara till att ringa o fråga hur det fungerar?

Men som jag sagt innan och som jag tror alla kan förstå är att det är ett paket pris man får. Om vi ska jämföra med din tröja och byxa så skulle det vara 400 kr st, 600 kr för båda, vad får du betala om du lämnar tillbaka tröjan?

Oftast går de in som separata produkter men med en post som anger rabatten.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon264921:

Billigaste och mest prisvärda "high end" z270 moderkort man kan få tag på just nu.

Asus Z270H Gaming på dustin för 1699kr.

Man sparar mellan 200 och 250kr, passa på.

Tänkte bara bekräfta att detta är det mest prisvärda moderkortsköpet för dem som bygger ny Intel dumburk just nu: Det har allt man vill ha från ett moderkort till det lägsta priset, 1699 kr inkl frakt atm: Nya Z270 överklockningskretsen, Intel kvalité nätverkskort & nyaste ljudkretsen från Realtek med hörlursförstärkare bl.a. (finns även 8x8 SLI/CFstöd m.m. men w/e).

Här är även resten av alla moderkort som enligt prisjakt har allt man vill ha; Z270+Intel I219-V+Realtek 1220/A:

Mvh r3mpuh