Liten Tuner till förstärkaren

Permalänk
Avstängd

Liten Tuner till förstärkaren

Jag letar med ljus och ficklampa efter en liten tuner till min stärkare.

Än så länge har jag bara hittat Pro-Ject: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=338236&c=all. Fast 1600:- för en radiodel tar emot, FM radio är direkt inte i framkant av våran tekniska utveckling.

Har ni något tips. Någon som har sett någon liknande på E-bay eller i Hongkong?

Visa signatur

"Maybe I should code a Tipping bot, instead of these well-known DDos bots. I would tip your wallets until these were overloaded"

CPU: Phenom II 1095T @3.85GHZ - Hyper 212 Plus Cpu Cooler Moderkort: M4A89GTDPRO/USB3 (CPU/NB Frequency: 2814 MHZ) Grafikkort: Sapphire HD 7970 (GPU 1170MHZ - VRAM 1600MHZ)

Permalänk
Permalänk
Avstängd

Tack för tipsen.

Jag gillar mer oldschool design, dvs mindre eller ingen display.

Visa signatur

"Maybe I should code a Tipping bot, instead of these well-known DDos bots. I would tip your wallets until these were overloaded"

CPU: Phenom II 1095T @3.85GHZ - Hyper 212 Plus Cpu Cooler Moderkort: M4A89GTDPRO/USB3 (CPU/NB Frequency: 2814 MHZ) Grafikkort: Sapphire HD 7970 (GPU 1170MHZ - VRAM 1600MHZ)

Permalänk
Rekordmedlem

www.hifimagasinet.com
http://www.hifimagasinet.com/annonsDetalj.asp?annonsID=62863

Annars så finns det många andra tunerannonser också, men så mycket mer oldschool än en ren analogtuner med trälåda hittar du inte

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mrqaffe:

Annars så finns det många andra tunerannonser också, men så mycket mer oldschool än en ren analogtuner med trälåda hittar du inte

True, men storleken har betydelse Den ska vara lite samt ha rca.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneoff:

True, men storleken har betydelse Den ska vara lite samt ha rca.

Har du inte köpt nåt ännu?

Bara kolla prisjakt finns massor av tuners att välja på.

Permalänk
Avstängd

Jag har låtit tråden vila lite, men nu är jag sugen på att lyssna på radio igen.

Enligt Prisjakt finns det endast 6st i den storleken som jag är ute efter:
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?l=s116789430#rparams=l=s1...

Tidigare fick jag tips ang TP21 från Honkong när jag letade efter en liten förstärkare, så förhoppningsvis kan någon tipsa mig ang andra märken/återförsäljare än de som finns på prisjakt.

Visa signatur