Permalänk

behöver hjälp med gmail

Hej! Behöver hjälp för jag tror jag får nån annans mail. I dag när jag kolla min mail hade jag fått en mail med en bild på nån tjej jag aldrig hade träffat och det nämde iphones i den och därför tror jag,jag delar nån annans mail. Jag gjorde en tråd förut där jag sa att jag hade fåt itunes vilkor på nåt språk men inte svenska här http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?t=1196054 . Mycket iri vet inte vad jag ska göra vet nån?

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk

ps. här är en bit av mailet:Envoyé de mon iPhone vet inte vad det är för språk så ja

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Inaktiv

39 inlägg. 0 sense.

Permalänk

Franska: Skickat från min iPhone.

Snälla sätt punkt ibland och börja med stor bokstav. Då är det lättare för oss som vill hjälpa dig att veta vad du faktiskt frågar efter.

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Skrivet av El_Raspberry:

39 inlägg. 0 sense.

sry jag är en n00b på den här hemsidan vad menar du?

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk

ok jag ska faktiskt försöka stava vänta...

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

ok jag ska faktiskt försöka stava vänta...

*suck*

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Skrivet av N0iZE:

wut

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk

Maila Itunes support och tala om att något antagligen blivit fel.

Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:
Skrivet av vinsent10:

ok jag ska faktiskt försöka stava vänta...

"ok jag ska faktiskt försöka stava vänta". Använd stor bokstav och punkt! Din text blir väldigt jobbig och läsa utan det Stava tror jag nog du kan, grammatiken däremot, den kan du jobba lite på

OBS: Påstår inte att jag är felfri med min egen stavning. Ger tips till TS om hur han gör sin text mer lättbegriplig.

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Skrivet av Ralleballe:

Maila Itunes support och tala om att något antagligen blivit fel.

vad har dom för mail?

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

vad har dom för mail?

En helt vild och revolutionerande idé är att använda något som kallas google. Är dock inte säker över resultaten.

EDIT: Gjorde det åt dig :HÄR Tror det var nytt rekord. Två sekunder tog det.

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Skrivet av N0iZE:

En helt vild och revolutionerande idé är att använda något som kallas google. Är dock inte säker över resultaten.

Går det? Ska testa då tack för svaren allihopa.

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Skrivet av N0iZE:

"ok jag ska faktiskt försöka stava vänta". Använd stor bokstav och punkt! Din text blir väldigt jobbig och läsa utan det Stava tror jag nog du kan, grammatiken däremot, den kan du jobba lite på

OBS: Påstår inte att jag är felfri med min egen stavning. Ger tips till TS om hur han gör sin text mer lättbegriplig

Precis därför sa jag att jag skulle fixa texten,jag brukar inte använda punkt och stor bockstav när jag är på datorn ska göra det i fortsättningen

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

Precis därför sa jag att jag skulle fixa texten,jag brukar inte använda punkt och stor bockstav när jag är på datorn ska göra det i fortsättningen

Fyra jag i en mening? Du glömde punkten

Visa signatur

OS: MacOS/ Windows 10 Pro 64-bit MB: ASUS-Z97-A CPU: i7 4790k
NÄTAGG: EVGA SUPERNOVA G2
RAM: 32768 MiB GPU: 1070 FTW Chassi: Fractal Design R4
MBP 13" i5 | 256GB | 16GB RAM | MID 2014

Permalänk
Visa signatur

Phanteks P600S Grå - Ryzen 9 3900X - Phanteks PH-TC14PE Black - ASUS ROG Strix X570-F Gaming - G.Skill Trident Z Neo 32GB (2x16GB) 3600MHz CL16 - HD7970 - Seasonic Focus+ 650W Platinum

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av N0iZE:

Fyra jag i en mening? Du glömde punkten

Du med.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vinsent10:

Hej! Behöver hjälp för jag tror jag får nån annans mail. I dag när jag kolla min mail hade jag fått en mail med en bild på nån tjej jag aldrig hade träffat och det nämde iphones i den och därför tror jag,jag delar nån annans mail. Jag gjorde en tråd förut där jag sa att jag hade fåt itunes vilkor på nåt språk men inte svenska här http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?t=1196054 . Mycket iri vet inte vad jag ska göra vet nån?

har gmail någon support?

Permalänk
Medlem

Jag dog precis hahahhaha.

Visa signatur

Intel Core i5 4670K
770 GTX
ASRock Z87E-ITX mITX
Minne 16 GB @1600 Mhz