Grand Theft Auto San Andreas Graphic mod?

Permalänk

Grand Theft Auto San Andreas Graphic mod?

okej, jag ska gå rakt på sak. Det jag letar efter är ett helt reworked grafik mod till Grand Theft Auto San Andreas. Har försökt spela det men jag tål värkligen inte vanliga grafiken på spelet går bara inte. Har försökt hittat något själv genom google men inte hittat något bra så nu frågar jag om hjälp från er.
Så vad jag vill ha är ett grafik mod till gta sa som inte lägger till mer bilar eller egna saker. Jag vill inte heller ha bara bil grafik mod utan hela spelet allting ska se bättre ut.

Bara för att vara tydlig så sätter jag upp en snabb lista,

Ska vara med:
Helt reworked models av gubbar, fordon, byggnader. (Grafik som kan matcha Gta IV)

Saker som INTE ska vara med:
Egna extra fordon, Byggnader
Allting som egentligen är eget, vill spela spelet som det var fans med bara bättre grafik.

Tacksam för all hjälp jag kan få

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[Dator] CPU: AMD FX 8350 @ 4.8Ghz | CPU Cooler: Hydro h100 | RAM: 12GB Corsair Vengeance 1600MHz | PSU: Fractal Design Integra R2 750W 80+ Bronze | HDD: WD Blue 1TB | GPU: PowerColor Radeon R9 280X TurboDuo OC 3GB | MOBO: Gigabyte GA-990FXA-UD3 rev 4.0 | OS: Windows 8.1

Permalänk

Vad jag läser så fattas lite saker, och det finns inga missions/story alls. Vill spela storyn