En totalflopp på metacritic haha

Permalänk
Skrivet av HazZarD:

http://www.metacritic.com/game/pc/call-of-duty-ghosts

över 1000 ratings och spelet har ynka 1.6 average är det ju inget annat än katastrof.... baserat på vad man läser hur kasst multi delen funkar lagg, krascher osv så vill man ju inte ens ha detta spelet gratis.. var längesen multin var rolig sen modern warfare 4

När släpptes mw4?

Visa signatur

Om någonting går fel, skyll på Gabriel.

AMD FX-8350@4Ghz AMD R9 270X @ 1100Mhz COOLER MASTER Hyper 212 EVO
MSI 970A G43 CORSAIR Vengeance 8GB DDR3 @1600Mhz FRACTAL DESIGN Arc midi R2 XFX Core 550W
APPLE MacBook Pro -08 15'' Core2Duo 6GiB DDR3 OSX 10.9

Permalänk
Medlem

vad lipar ni över? jag är både bf och cod spelare. jag lirade cod hela helgen utan en enda krasch. jag hade lite problem med stuttering men med fixade jag genom att sätta cod som normal priority. efter det lirade jag med fina 60 fps helt felfritt. min kompis kunde där emot inte ens spela bf4 på releasehelgen alls och jag har inte köpt det spelet än just pga att det är skit

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

klart fan spelet får låga ratings av användarna när de släppte spelet utan att optimera det.
Sen att de flesta användarna är för dumma/lata för att lyckas själva optimera spelet för att få det spelbart med en bra känsla är något vi kanske ska ta till oss, spelet i sig är bra men dåligt optimerat och då grinar användarna då de inte klarar av att lösa problemen då de är för vana att få allt förconfiguerat.

Visa signatur

Jag gillar datorspel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finlandssvensken:

Ni kommer att trycka ner mig tills ni har rätt, så ha rätt ni. Ni vet ju tydligen bäst

Jag ställde en fråga på ditt påstående. Kan du ge mig ett svar?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av kevve1:

Jag ställde en fråga på ditt påstående. Kan du ge mig ett svar?

Varför ska jag det, då alla svar är fel enligt dig, ändå?

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Skrivet av KlyfftPotatis:

vad lipar ni över? jag är både bf och cod spelare. jag lirade cod hela helgen utan en enda krasch. jag hade lite problem med stuttering men med fixade jag genom att sätta cod som normal priority. efter det lirade jag med fina 60 fps helt felfritt. min kompis kunde där emot inte ens spela bf4 på releasehelgen alls och jag har inte köpt det spelet än just pga att det är skit

Samma här. Jag spelar bägge. Har spelat Ghosts i en vecka utan problem. Igår var första dagen sedan launch för två veckor sedan som jag kunde spela 3 matcher i rad utan krasch på BF4. Nej, de som påstår att BF4 funkar bättre är inget annat än fanboys.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Master of Overkill

BF4 inga problem är som att säga att kor kan flyga.

3 skärmar stödet för BF4 är nog det sämsta jag sätt på länge, va tvungen att kopplar UR GPU korten etc köra singel skärm och utan SLI .....

Visa signatur

CASE CaseLabs SMA8-A + CaseLabs Nova X2M CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 7950X3D @5.7GHz GPUs RTX 3090 FE + RTX 3080 FE RAM 2x32GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x32GB 6000MHz CL30 Dominator Titanium PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD Corsair Force MP700 Pro M.2 NVMe 2.0 Gen 5 2TB, 2x Samsung 990 Pro 2TB M.2 Headphones Audeze Maxwell + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard ASUS ROG Crosshair X670E Hero + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem

Varför ska jag det, då alla svar är fel enligt dig, ändå?

Vilken nivå det är på dig. Jag antar att du inte har en blekaste själv om vilken skillnad det kommer bli på ghosts när det släpps på next gen och därav uteblivna svar. Du har inte gett mig något svar som jag sa var fel, jag ställde en fråga men då började du bete dig förbannat barnsligt. Du blandar nog ihop mig med någon annan.

Visa signatur

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av kevve1:

Vilken nivå det är på dig. Jag antar att du inte har en blekaste själv om vilken skillnad det kommer bli på ghosts när det släpps på next gen och därav uteblivna svar. Du har inte gett mig något svar som jag sa var fel, jag ställde en fråga men då började du bete dig förbannat barnsligt. Du blandar nog ihop mig med någon annan.

Är jag barnslig då jag är ärlig? Jag har svarat tidigare i tråden. Jag kan tyvärr inte se in i framtiden. Allt jag har hört att en himla massa content kommer till next-gen, som fr.o.m. idag är current-gen. Det finns uppenbara saker, som förhöjda texturer och 9v9. Det finns även andra saker, som hur spelet kommer att flyta på säg PS4 jämfört med PS3. Det är de uppenbara sakerna. Annat är bara hörsägen, som kräver bekräftelse.

Visa signatur

Youtube

Permalänk
Medlem

Är jag barnslig då jag är ärlig? Jag har svarat tidigare i tråden. Jag kan tyvärr inte se in i framtiden. Allt jag har hört att en himla massa content kommer till next-gen, som fr.o.m. idag är current-gen. Det finns uppenbara saker, som förhöjda texturer och 9v9. Det finns även andra saker, som hur spelet kommer att flyta på säg PS4 jämfört med PS3. Det är de uppenbara sakerna. Annat är bara hörsägen, som kräver bekräftelse.

Tack för svaret! Med 9v9 kommer det säkerligen bli bra mycket mer action och det är väl det banorna är gjorda för. Det vore konstigt om dom inte fixade bättre grafik till ps4/xbone och att det flyter bättre kan man väl också anta. Men har verkligen 360/ps3 framerate problem i detta spelet såsom pc?

Har för mig att dom sa att pc kommer vara den plattformen som har bäst grafik i ghosts men det får vi väl se när det kommer lite klipp inom den närmsta framtiden. Jag hoppas verkligen dom nya konsolerna får bättre grafik än vi har på pc. Jag är inte någon grafikrunkare men dom hypade upp detta som det snyggaste cod-spelet up to date men jag vettifan.

Visa signatur

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Skrivet av kevve1:

Tack för svaret! Med 9v9 kommer det säkerligen bli bra mycket mer action och det är väl det banorna är gjorda för. Det vore konstigt om dom inte fixade bättre grafik till ps4/xbone och att det flyter bättre kan man väl också anta. Men har verkligen 360/ps3 framerate problem i detta spelet såsom pc?

Har för mig att dom sa att pc kommer vara den plattformen som har bäst grafik i ghosts men det får vi väl se när det kommer lite klipp inom den närmsta framtiden. Jag hoppas verkligen dom nya konsolerna får bättre grafik än vi har på pc. Jag är inte någon grafikrunkare men dom hypade upp detta som det snyggaste cod-spelet up to date men jag vettifan.

Jag har bara hört att spelet varit laggigt etc på X360/PS3 med. Själv spelar jag på PC. Har klipp på YouTube av det med, om du är intresserad av det Länk till min kanal finns i min signatur.

Som sagt, det jag nämnde var de naturliga förändringarna och de är de enda jag faktiskt hört nämnas och förklaras ordentligt. Dock kommer det ju DLC och allt annat sånt för alla plattformer, som förhoppningsvis för en gångs skull skulle kunna vara bättre än originalnivåer

Visa signatur

Youtube