Permalänk
Medlem

Sugen på Freesync.

När SweC postade veckans artikel angående AOC's nya freesync skärm G2460VQ6 blev jag riktigt sugen. Jag måste säga att det suger just nu att sitta på ett Geforce kort. Därför går jag i tankarna att sälja mitt 970 + min asus vg248qe. För att sedan inhandla ett 380 + freesync skärmen i september.

Det blir ju en liten nedgradering men ändå inte allt för stor om jag skaffar ett 380 med 4gb. Mer räcker nog inte budgeten till.

Men det känns ändå någonstans lite meh. Hur sugen jag än är på Freesync!

Ingen som gått i samma tankar?

Artikeln >> http://www.sweclockers.com/nyhet/20986-aoc-slapper-gamingskar... <<

Den skärmen enligt mig är en riktigt dealbreaker. Du måste ju pröisa iafl 4k för en vettig G-sync skärm.

Visa signatur

7800xt, 5800x3d

Permalänk

Tycker jag inte alls låter som en bra idé. Vad spelar du för spel, har du något "maingame"?

Personligen skulle jag inte bytt ner mig till 60Hz bara för att få Freesync. Jag TROR dessutom att nVidia kommer öppna upp för Freesync inom ett år så med lite is i magen så kommer du gå "vinnande" ur detta!

Permalänk
Medlem

Så du vill byta till ett sämre grafikkort, och en sämre skärm.
Låter ju verkligen inte lönt någonstans.

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av Ruzikx:

När SweC postade veckans artikel angående AOC's nya freesync skärm G2460VQ6 blev jag riktigt sugen. Jag måste säga att det suger just nu att sitta på ett Geforce kort. Därför går jag i tankarna att sälja mitt 970 + min asus vg248qe. För att sedan inhandla ett 380 + freesync skärmen i september.

Det blir ju en liten nedgradering men ändå inte allt för stor om jag skaffar ett 380 med 4gb. Mer räcker nog inte budgeten till.

Men det känns ändå någonstans lite meh. Hur sugen jag än är på Freesync!

Ingen som gått i samma tankar?

Artikeln >> http://www.sweclockers.com/nyhet/20986-aoc-slapper-gamingskar... <<

Den skärmen enligt mig är en riktigt dealbreaker. Du måste ju pröisa iafl 4k för en vettig G-sync skärm.

Gillar AMD skarpt men i ditt fall tycker jag att det är bättre att avvakta.
Både AMD och Nvidia släpper nya kort nästa år som har både stackat minne och kretsar krympta till 16um från dagens 28um.
Ditt GTX970 tillhör dagens starkare kort, behåll det och spara pengarna till, nästa generation grafikkkort.

Chansen är också stor att Nvidia inför Fressync redan i år, slaget är redan förlorat, vinnaren är Freesync.
Det finns ca 8 skärmar som stödjer G-sync och 27 som stödjer Freesync, detta trots att Freesync bara funnits ute i ett halvår.
Wiki Freesync
Wiki G-sync
Frågan är inte om Nvidia kommer att stödja Freesync, utan när de kommer att göra det.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Gillar AMD skarpt men i ditt fall tycker jag att det är bättre att avvakta.
Både AMD och Nvidia släpper nya kort nästa år som har både stackat minne och kretsar krympta till 16um från dagens 28um.
Ditt GTX970 tillhör dagens starkare kort, behåll det och spara pengarna till, nästa generation grafikkkort.

Chansen är också stor att Nvidia inför Fressync redan i år, slaget är redan förlorat, vinnaren är Freesync.
Det finns ca 8 skärmar som stödjer G-sync och 27 som stödjer Freesync, detta trots att Freesync bara funnits ute i ett halvår.
Wiki Freesync
Wiki G-sync
Frågan är inte om Nvidia kommer att stödja Freesync, utan när de kommer att göra det.

Verkligen?
Trodde att Freesync var AMD's thing. Har hela tiden trott att AMD haft mycket att vinna på Freesync eftersom att det har ett så konkurrans kraftigt pris.

Känns klokt att vänta då!

Visa signatur

7800xt, 5800x3d

Permalänk
Medlem
Skrivet av StuntmanMike:

Tycker jag inte alls låter som en bra idé. Vad spelar du för spel, har du något "maingame"?

Personligen skulle jag inte bytt ner mig till 60Hz bara för att få Freesync. Jag TROR dessutom att nVidia kommer öppna upp för Freesync inom ett år så med lite is i magen så kommer du gå "vinnande" ur detta!

Mycket FPS. Cs osv.

Freesync vorre underbart.

Visa signatur

7800xt, 5800x3d

Permalänk
Skrivet av Ruzikx:

Mycket FPS. Cs osv.

Freesync vorre underbart.

Då är den skärmen inget för dig! Framförallt inte om du jämför med den du redan har!
Vill du pröva på tekniken i dagsläget så är http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2651537 det billigaste alternativet!

Permalänk
Inaktiv

Det skulle vara 144Hz modellen kanske. Något dyrare men betydligt trevligare bildfrekvens.

Såvida du inte väljer ett kraftfullare kort tycker även jag att det inte är värt det. Från GTX 970 borde det vara minst ett R9 390 för att få samma/bättre grafiknivå. Är en G-Sync skärm helt uteslutet? Nu kostar ju dessa betydligt mycket mer än AOCs kommande modeller men du skulle samtidigt inte behöva byta grafikkort, lite dumt om du ändå trivs med vad du har i dagsläget. Nu har du ju en rätt tight budget men jag tycker ändå att det är värt att fundera lite mer på det och kanske spara ihop en bättre budget. Kan du vänta tills nästa år finns det mycket att vinna på, nya grafikkort och större skärmutbud.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Det skulle vara 144Hz modellen kanske. Något dyrare men betydligt trevligare bildfrekvens.

Såvida du inte väljer ett kraftfullare kort tycker även jag att det inte är värt det. Från GTX 970 borde det vara minst ett R9 390 för att få samma/bättre grafiknivå. Är en G-Sync skärm helt uteslutet? Nu kostar ju dessa betydligt mycket mer än AOCs kommande modeller men du skulle samtidigt inte behöva byta grafikkort, lite dumt om du ändå trivs med vad du har i dagsläget. Nu har du ju en rätt tight budget men jag tycker ändå att det är värt att fundera lite mer på det och kanske spara ihop en bättre budget. Kan du vänta tills nästa år finns det mycket att vinna på, nya grafikkort och större skärmutbud.

Skickades från m.sweclockers.com

Behåller nog mitt 970 tills vidare. G-sync skärm är delvis för mig uteslutet. Överprisade imo. Grejen med mitt 970 är att jag inte behöver den prestanda som kortet erbjuder. Lirar bara enklare spel. Som 16-åring kan jag ha roligare för dem pengarna.

Längtar till SweC recension på AOC's Freesync skärm *_*

Visa signatur

7800xt, 5800x3d

Permalänk
Medlem
Skrivet av StuntmanMike:

Tycker jag inte alls låter som en bra idé. Vad spelar du för spel, har du något "maingame"?

Personligen skulle jag inte bytt ner mig till 60Hz bara för att få Freesync. Jag TROR dessutom att nVidia kommer öppna upp för Freesync inom ett år så med lite is i magen så kommer du gå "vinnande" ur detta!

Skrivet av Ratatosk:

Gillar AMD skarpt men i ditt fall tycker jag att det är bättre att avvakta.
Både AMD och Nvidia släpper nya kort nästa år som har både stackat minne och kretsar krympta till 16um från dagens 28um.
Ditt GTX970 tillhör dagens starkare kort, behåll det och spara pengarna till, nästa generation grafikkkort.

Chansen är också stor att Nvidia inför Fressync redan i år, slaget är redan förlorat, vinnaren är Freesync.
Det finns ca 8 skärmar som stödjer G-sync och 27 som stödjer Freesync, detta trots att Freesync bara funnits ute i ett halvår.
Wiki Freesync
Wiki G-sync
Frågan är inte om Nvidia kommer att stödja Freesync, utan när de kommer att göra det.

Precis, dock lär dom inte låsa upp det på dagen kort, som Nvidia håller på idag i alla fall

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

kör på AOC 144hz modellen med freesync som lanseras nästa månad istället kostar under 3k

Visa signatur

Ryzen 5800x - Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 @ 3200MHz - MSI MPG B550 Gaming Plus - Samsung 970 m.2 500GB + 850 EVO 620GB - ASUS STRIX GTX 1070Ti OC A8G @ 2126Mhz boost - AOC 2460PF 144hz

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ruzikx:

Behåller nog mitt 970 tills vidare. G-sync skärm är delvis för mig uteslutet. Överprisade imo. Grejen med mitt 970 är att jag inte behöver den prestanda som kortet erbjuder. Lirar bara enklare spel. Som 16-åring kan jag ha roligare för dem pengarna.

Längtar till SweC recension på AOC's Freesync skärm *_*

Ah, med de förutsättningarna låter det rätt klokt ändå. Så fort FreeSync/AdaptiveSync-skärmarna börjar släppas i de lägre prisklasserna kan det nog röra sig mer med priser också. Marknaden borde bli lika som idag med 1080p-skärmar där varenda tillverkare har massor av olika modeller i sitt utbud men med skillnaden att dessa kommer ha Free-/Adaptive Sync-stöd istället.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Chansen är också stor att Nvidia inför Fressync redan i år, slaget är redan förlorat, vinnaren är Freesync.
Det finns ca 8 skärmar som stödjer G-sync och 27 som stödjer Freesync, detta trots att Freesync bara funnits ute i ett halvår.
Wiki Freesync
Wiki G-sync
Frågan är inte om Nvidia kommer att stödja Freesync, utan när de kommer att göra det.

Fast säger det där verkligen så mycket? Hur går man som vinnare ut ur "slaget" enbart genom att det finns fler skärmat? Säljsiffror, kvalitet på skärmar, marknadsföring och ren tur med trender spelar roll det med. Jag bara spekulerar lite..

Edit: amd utgör ju nu för tiden nästan mindra än 20% avgrafikkortsmarknaden (?) så kanske de 8 gsync-skärmar säljer bättre?

Visa signatur

En ny signatur

Permalänk
Medlem

Avvakta om du kan. 😊

Visa signatur

[1700X] [B350 mITX] [32GB DDR4@3000MHz CL15] [Vega 56] [Nano S] [D15S] [Win 10 Pro]

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Grumie:

Fast säger det där verkligen så mycket? Hur går man som vinnare ut ur "slaget" enbart genom att det finns fler skärmat? Säljsiffror, kvalitet på skärmar, marknadsföring och ren tur med trender spelar roll det med. Jag bara spekulerar lite..

Edit: amd utgör ju nu för tiden nästan mindra än 20% avgrafikkortsmarknaden (?) så kanske de 8 gsync-skärmar säljer bättre?

AMD och Intel ligger/kommer ligga i FreeSync/Adaptive Sync-lägret. Nu har inte Intel några GPUer designade för spel men tokdominerar på marknaden. Det samt det faktum att G-Sync inte kan konkurrera prismässigt gör att förutsättningarna för att just FreeSync/Adaptive Sync vinner striden är riktigt goda: http://www.sweclockers.com/nyhet/20961-intel-planerar-stod-fo...

G-Sync kan finnas kvar i den form den gör idag eller helt enkelt bli namnet på Nvidias implementation av VESA Adaptive Sync. AMDs heter just FreeSync och även Intel kommer säkert klura ut något namn också. Möjligheten finns väl alltid att Nvidia både stödjer G-Sync men även Adaptive Sync också såklart.

Permalänk
Medlem

http://www.sweclockers.com/forum/trad/1385872-nixeus-vue-24-f...

144 hz 1080p freesync 30-144hz, 329$
andra inlägget visar att det snart kommer en freesync monitor som har 30-160hz freesync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grumie:

Fast säger det där verkligen så mycket? Hur går man som vinnare ut ur "slaget" enbart genom att det finns fler skärmat? Säljsiffror, kvalitet på skärmar, marknadsföring och ren tur med trender spelar roll det med. Jag bara spekulerar lite..

Edit: amd utgör ju nu för tiden nästan mindra än 20% avgrafikkortsmarknaden (?) så kanske de 8 gsync-skärmar säljer bättre?

Håller med.

Varför skulle Nvidia börja stödja Freesync?

Nvidia tokdominerar grafikkortsmarknaden; Intels iGPUer kommer inom en överskådlig framtid ej vara något alternativ. Det är knappast realistiskt att anta att köparna en masse övergår till AMD bara för att Freesync-skärmar är billigare.

Visa signatur

VCS 2600 + E.T. New Mexico Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grumie:

Fast säger det där verkligen så mycket? Hur går man som vinnare ut ur "slaget" enbart genom att det finns fler skärmat? Säljsiffror, kvalitet på skärmar, marknadsföring och ren tur med trender spelar roll det med. Jag bara spekulerar lite..

Edit: amd utgör ju nu för tiden nästan mindra än 20% avgrafikkortsmarknaden (?) så kanske de 8 gsync-skärmar säljer bättre?

Skrivet av iCannot:

Håller med.

Varför skulle Nvidia börja stödja Freesync?

Nvidia tokdominerar grafikkortsmarknaden; Intels iGPUer kommer inom en överskådlig framtid ej vara något alternativ. Det är knappast realistiskt att anta att köparna en masse övergår till AMD bara för att Freesync-skärmar är billigare.

Ni gömmer en viktig detalj och det är att Nvidia har stöd för Adaptive-Sync i sina nyaste gpu:er (men bara aktiverat på mobila gpu:er i nyaste generationen).

Nvidia har ju grävt sin egen grav av två orsaker, genom hävda g-sync överlägsenhet och även lagt ner resurser på komma först med proprietär teknik (det vill dom ju få tillbaks).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Ni gömmer en viktig detalj och det är att Nvidia har stöd för Adaptive-Sync i sina nyaste gpu:er (men bara aktiverat på mobila gpu:er i nyaste generationen).

Nvidia har ju grävt sin egen grav av två orsaker, genom hävda g-sync överlägsenhet och även lagt ner resurser på komma först med proprietär teknik (det vill dom ju få tillbaks).

Vilken grav? Det spelar ingen roll huruvida Freesync är "bättre" eller mera "rättvis". Ok, anta att Nvidia öppnar upp för Freesync. Vad har de att vinna på det? Vilka ingår i målgruppen?

Visa signatur

VCS 2600 + E.T. New Mexico Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av iCannot:

Vad har de att vinna på det? Vilka ingår i målgruppen?

Mig har dem att vinna. Sist jag kollade så hade jag inte råd med en Asus ROG Swift för 7k.

Visa signatur

7800xt, 5800x3d

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ruzikx:

När SweC postade veckans artikel angående AOC's nya freesync skärm G2460VQ6 blev jag riktigt sugen. Jag måste säga att det suger just nu att sitta på ett Geforce kort. Därför går jag i tankarna att sälja mitt 970 + min asus vg248qe. För att sedan inhandla ett 380 + freesync skärmen i september.

Det blir ju en liten nedgradering men ändå inte allt för stor om jag skaffar ett 380 med 4gb. Mer räcker nog inte budgeten till.

Men det känns ändå någonstans lite meh. Hur sugen jag än är på Freesync!

Ingen som gått i samma tankar?

Artikeln >> http://www.sweclockers.com/nyhet/20986-aoc-slapper-gamingskar... <<

Den skärmen enligt mig är en riktigt dealbreaker. Du måste ju pröisa iafl 4k för en vettig G-sync skärm.

Från allt detta har du kan du iaf ta med dig en lärdom:

Dold text

De kunde ju iaf ha stöd för freesync då det inte är märkesbundet, nej då kan de inte sälja lika många gsync moduler o få in licenspengar på den vägen.

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem
Skrivet av iCannot:

Vilken grav? Det spelar ingen roll huruvida Freesync är "bättre" eller mera "rättvis". Ok, anta att Nvidia öppnar upp för Freesync. Vad har de att vinna på det? Vilka ingår i målgruppen?

Missat en del av texten, Nvidia har stöd för Adaptive-Sync, men bara i laptops än så länge (men blir ju också dyrt att utveckla till två tekniker, är ju så att skillnaderna inte går att försvara höge kostnad som det lätt blir med proprietär lösning).

Det så i många branscher och även skärmbranschen, så vill dom undvika proprietära lösningar. Just för det gör dels det dyrare och når begränsad kundgrupp.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Ni gömmer en viktig detalj och det är att Nvidia har stöd för Adaptive-Sync i sina nyaste gpu:er (men bara aktiverat på mobila gpu:er i nyaste generationen).

Nvidia har ju grävt sin egen grav av två orsaker, genom hävda g-sync överlägsenhet och även lagt ner resurser på komma först med proprietär teknik (det vill dom ju få tillbaks).

Sant. Freesync och G-sync är väldigt likvärdiga. Skiljer dock lite mellan olika inställningar, spel osv. Stort plus är ju den billiga prislappen på Freesync. Som enligt mig gör den sjukt mycket mer attraktiv än G-sync.

Linus gjorde en väldigt bra jämförelse mellan G-sync och Freesync i input-lag

Visa signatur

7800xt, 5800x3d

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ruzikx:

Mig har dem att vinna. Sist jag kollade så hade jag inte råd med en Asus ROG Swift för 7k.

Tråkigt för dig då Sedan så finns det inte enbart ROG Swift att köpa...

Men skämt åsido. Om vi nu förenklar det hela utan att känna till alla variabler och konstanter så skulle man kanske
kunna uttrycka det så här:

Är Vinst(börja stödja Freesync) > Vinst(ej stödja Freesync)?

Visa signatur

VCS 2600 + E.T. New Mexico Edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ruzikx:

Sant. Freesync och G-sync är väldigt likvärdiga. Skiljer dock lite mellan olika inställningar, spel osv. Stort plus är ju den billiga prislappen på Freesync. Som enligt mig gör den sjukt mycket mer attraktiv än G-sync.

Linus gjorde en väldigt bra jämförelse mellan G-sync och Freesync i input-lag

Ej sett just den Linus videon, men tänkte ej på det innan men ngn sa det och sen själv insett att Linusgänget är väldigt Nvidia biased. Så man får eventuellt ta vad han säger i AMD, Nvidia jämförelser med en nypa salt.

Visa signatur

AMD Ryzen 1500X @ stock | Sapphire RX 580 Nitro+ 8GB | Asus ROG Strix B350-F Gaming | 2x8GB 3200MHz Corsair | EVGA Supernova G3 550W | Acer XF270HUA 1440P 144MHz Freesync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ruzikx:

Sant. Freesync och G-sync är väldigt likvärdiga. Skiljer dock lite mellan olika inställningar, spel osv. Stort plus är ju den billiga prislappen på Freesync. Som enligt mig gör den sjukt mycket mer attraktiv än G-sync.

Linus gjorde en väldigt bra jämförelse mellan G-sync och Freesync i input-lag

Jo, har sett den själv och skillnaderna försvarar inte högre prislapp för G-sync alls. Förstår också varför dom mörkar att dom inte kör G-sync på laptops, helt enkelt förstår kunderna att dom blir blåsta (verkar dock inte spela någon roll kunderna glömmer extremt fort, speciellt när det är så stor massa som kör Nvidia).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

Ej sett just den Linus videon, men tänkte ej på det innan men ngn sa det och sen själv insett att Linusgänget är väldigt Nvidia biased. Så man får eventuellt ta vad han säger i AMD, Nvidia jämförelser med en nypa salt.

Ja. sponsrade är dem. Men det är fotfarande väldigt lika mellan G-sync och Freesync.

Visa signatur

7800xt, 5800x3d

Permalänk
Medlem
Skrivet av iCannot:

Är Vinst(börja stödja Freesync) > Vinst(ej stödja Freesync)?

Man investerar i det som ger bäst prestanda/per krona för stunden. Det har man alltid gjort och kommer alltid att göra.

Bortser från 970 vs 390 nu

Visa signatur

7800xt, 5800x3d

Permalänk
Medlem
Skrivet av iCannot:

Vilken grav? Det spelar ingen roll huruvida Freesync är "bättre" eller mera "rättvis". Ok, anta att Nvidia öppnar upp för Freesync. Vad har de att vinna på det? Vilka ingår i målgruppen?

Gamers med tight budget? Vi på sweclockers lägger mycket pengar på våra datorer, men för folk med mindre budgetar (Även andra marknader som tex Asien) så kan 1500 kr billigare skärm mycket väl vara en avgörande faktor, och budgetmarkandn är stor! Alltid svårt att sia om framtiden, men att ha brett tillverkarstöd är ju inte precis en nackdel. Det kommer troligtvis ses mer på laptops pga strömförbrukning och då bli mer eller mindre standard på nyare skärmar (Då tekniken finns i fabrikerna som standard). Time will tell, men jag hoppas att freesync vinner, bättre för alla

Permalänk
Medlem
Skrivet av stimpen:

Ej sett just den Linus videon, men tänkte ej på det innan men ngn sa det och sen själv insett att Linusgänget är väldigt Nvidia biased. Så man får eventuellt ta vad han säger i AMD, Nvidia jämförelser med en nypa salt.

Titta på den skillnaderna är marginella och verkar inte vara vinklade åt Nvidia (inget som tydligt lyser igenom i alla fall). Vist inte något jätte bra spel dom använde vid tester (Nvidia utvecklad titel om jag inte har fel). Men verkar ju funka fint på AMD med.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar