Permalänk
Avstängd

Bitcoin miner Antminer S5

Hej

2 stycken Bitcoin miners säljes, det är antminer S5 med nätagregat till båda. Dom klarar av att hasha i ca 1100-1200 Gh/s utan överklockning. Original kartong medföljer om så önskas.
Säljs för 2500 kr styck med nätdel, 2000 kr styck utan. Självklart rena å fin och alla kretsar schyssta, har alltid haft ett dammfilter på.

Har även en Antminer S1 som jag kan tänka mig att skiljas från, den vill jag ha en 400 för.

Kan hämtas (Norr om Norrtälje) eller skickas, betalning sker kontant eller med swish/banköverföring.

Jag har självklart rätten att sälja hur jag vill när jag vill och till vem jag vill. Ja ni kan sången.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjena. Vad är det för nätdel som kan medfölja?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Medlem

Alltså ungefär 6 månader innan man tagit igen investeringen

Visa signatur

Citera mig för svar :D
- Årets Citat: Vattenulf -
"Pumpen snurrar inte den står stilla i botten på chassit. Om den hade snurrat skulle slangarna blivit vridna så det vill man ju inte."

Permalänk
Avstängd

@Nzt:

Det är 750 watts Colermaster agg 2 stycken.

Permalänk
Medlem

Vet inte om det är jag som är trög eller texten som var oklar. Du har 2 stycken s5 och en s1 och två stycken nätdelar till s5:orna men inte någon till s1:an?

Permalänk
Medlem

Jag tar båda för 2.5 biticoins.

dom säljs för 1.2-1.3btc i dagsläget

Visa signatur

amd 64 3000+@2.2ghz,abit kv8pro, Geil Dolden Dragon 512ddr 2-3-3-5/1,seageat barracuda 120gb,Seageate(modell?) 10gb,Radeon9800se@xt,Ocs Modstream 450w

Permalänk
Avstängd

@Foxmaner:

Helt korrekt igen nätdel till S1 an, men den kräver inte så mycket en 400-500 watts

Permalänk
Avstängd

@marcelo:

Det går bra, du har PM