Permalänk
Medlem

Förrådsrensning

Har lite delar över som jag vill bli av med.

Asus x79 rampage IV *DEFEKT*. Köpt via blocket för ett bra tag sen men jag lyckades klanta till det vid monteringen så ett par pinns på cpu platsen blev böjda så jag fick aldrig igång det. säljes som DEFEKT! Jag tror alla tillbehören är med.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2183194

Asus essence stx ljudkort. Då jag numera kör via högtalare och bordsmic så behöver jag inte hörlursförstärkaren i ljudkortet. ingår även en omonterad backplate så man slipper se kretskortet i datorn! Enbart kortet och backplaten medföljer.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=376133

Lian-Li PC-X2000FN. Mitt gamla monsterchassi från exklusiva Lian-Li. helt, rent, inga synliga repor. fläktar följer med samt originalkartong. En liten moddning på en 5.25 bur för en refillport för vattenkylning är gjord. syns inte överhuvudtaget.

http://www.lian-li.com/en/dt_portfolio/pc-x2000fn/

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1422090

Högtalarpaket - 2st Sony LA300ED, 1 st Sony SA-WD200 sub, 1 st Yamaha rx-v640rds med fjärr samt högtalarkabel, optisk kabel och subwooferkabel. Spelar grymt tillsammans!

Corsair AX1200 nätagg. 1200w körs i datorn just nu, funkar prima, kommer med kartong och kablar. Jag måste ha tag i ett som är kortare, enda anledningen till att jag säljer det.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=628649

Allt förutom högtalarpaketet kan skickas eller hämtas hos mig ute på Hisingen. Högtalarpaketet kan köras ut inom en rimlig radie runt Göteborg.

Kvitton finns inte. Annonsen körs tills det kommit in vettiga bud. Skambud funkar det med! det är alltid kul att sitta här hemma och dumhetsförklara folk

Bud gäller på samtliga saker.

Swish gäller som betalning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

100 spänn på defekta moderkortet.

Permalänk
Medlem

450kr för ASUS Xonar Essence STX.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

kan bjuda en 150 lapp för asus moderkortet. kan hämta om det stämmer att du bor i gbg

Permalänk
Medlem

500 för psu:n

Permalänk
Avstängd

175:- bjudet för Asus mobo!

Hämtar GBG...

Visa signatur

Just nu: HP Z420 server med 3 x 10k SAS diskar i Raid 0, E5-1620, 24 GB ECC minne, KFA2 1070 Ti

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag har bud i pm på 250:- för det defekta moderkortet

Permalänk
Avstängd

Hultsfred, ca 25 mil från Gbg är väl inom utkörningsavstånd?
Är det det så bjuder jag 132kr för högtalarpaketet om hemkörning ingår.
/skambud

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Avstängd

Bud från hemlig budgivare, spännande - nästan som en bostadsauktion

Ehhhh, förmodligen bränt mobo, kanske finns det liv i det..hmmm - öppet snikbud på 255:-

Visa signatur

Just nu: HP Z420 server med 3 x 10k SAS diskar i Raid 0, E5-1620, 24 GB ECC minne, KFA2 1070 Ti

Permalänk
Medlem

300:- för moderkortet.

Visa signatur

Opteron 144 1,8@2,61 w/TTBT (1.56V, I38C/L49C) - MSI K8N Neo4-FI - 2Gb Noname DDR400 - 1*250Gb Maxtor DM10 S-ATA - Matrox Mystique PCI (!) - Fortron Source 550W

Permalänk
Medlem

Bjuder 700:- +frakt för PSUn.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

................fortsätter snikbuda, dänger i med 305:- för defekt mobo. Hämtar GBG!

Visa signatur

Just nu: HP Z420 server med 3 x 10k SAS diskar i Raid 0, E5-1620, 24 GB ECC minne, KFA2 1070 Ti

Permalänk
Medlem

Noterat. Tänkte köra annonsen fredag också. Sen får det räcka. Men som jag skrev i annonsen; även fast bud kommit in så släpper jag inte delarna förrän vettiga bud kommit in. För Psu och defekt mobo är vettiga bud lagda.

Permalänk
Medlem

Tar och bjuder 350 för moderkortet, kan hämta

Permalänk

Bjuder 150+ frakt för backplate till stx.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel i9 9900K | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING | Corsair Force MP600 1TB | 2tb Samsung 870 Evo | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Trident | ASUS GeForce RTX 2080 SUPER 8GB ROG STRIX | Seasonic 1000W Platinum | Asus RoG PG279Q 165hz | Vortex P0K3R RGB mx-brown | DT770 Pro 250Ω | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser Game Zero |

Permalänk
Medlem

Är du intresserad av ett CX750 plus pengar för AX1200?

Mvh Tommy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lejman84:

Är du intresserad av ett CX750 plus pengar för AX1200?

Mvh Tommy

Mjä, Jag har ett chassi som är så litet och svårt att bygga i att jag måste gå ner 2 ynka centimeter som det är redan nu bara för att få stängt sidplåten. jag har ingen större lust att ha ett nätagg som inte är modulärt och ha ett helt kabelhav därbak att göra av nånstans

Permalänk

Kollar för närvarande på ett Lian Li som också bara sväljer 160mm.. va har du för riktpris på det stora Lian Li?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fantastisk:

Kollar för närvarande på ett Lian Li som också bara sväljer 160mm.. va har du för riktpris på det stora Lian Li?

Runt 1500:- hade jag tänkt, men lägg du ett bud.

Permalänk
Medlem

Bjuder 400:- + frakt för moderkortet.

Permalänk
Medlem

Defekt mobo är reserverat till lördag.

Permalänk
Avstängd

Ok, tror att jag hänger med...

Skrivet av Blub:

Noterat. Tänkte köra annonsen fredag också. Sen får det räcka. Men som jag skrev i annonsen; även fast bud kommit in så släpper jag inte delarna förrän vettiga bud kommit in. För Psu och defekt mobo är vettiga bud lagda.

Skrivet av Blub:

Defekt mobo är reserverat till lördag.

Visa signatur

Just nu: HP Z420 server med 3 x 10k SAS diskar i Raid 0, E5-1620, 24 GB ECC minne, KFA2 1070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av SWIN:

Ok, tror att jag hänger med...

Jag är ingen affär bunden av regler. Nu lova jag killen som la 350 att hålla den till lördag och det tänker jag göra för att vara schysst mot han.

Permalänk
Avstängd

Det är lugnt - hade bara tänkt bjuda över

Visa signatur

Just nu: HP Z420 server med 3 x 10k SAS diskar i Raid 0, E5-1620, 24 GB ECC minne, KFA2 1070 Ti

Permalänk
Medlem

Moderkortet är sålt

Permalänk
Medlem

Resten är fortfarande till salu då dom som varit spekulanter inte svara på pm

Permalänk
Medlem

PSU sålt

Permalänk
Medlem

500kr +frakt för Essense STX

Permalänk
Medlem

Ljudkortet sålt?