Fredagspanelen 273: På torra land

Permalänk
Melding Plague

Fredagspanelen 273: På torra land

SweClockers är tillbaka på fast mark igen och Calle och André går igenom veckan som gått. Det blir ett axplock av nyheter gällande grafikkortsadaptrar, Twitter och lite smått och gott.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

👍

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Vafan, håret... HÅRET!!!

Visa signatur

Tjo & tjim
Nzxt H7 Flow || ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI || Gigabyte GeForce RTX 4080 16GB Gaming OC || AMD Ryzen 7 7800X3D || Corsair 32GB DDR5 5200MHz CL40 Vengeance RGB AMD EXPO || NZXT Kraken Elite RGB 360 || Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 1TB & 2TB || ASUS ROG Strix Aura 850W

Permalänk
Medlem

Det är fascinerande att att han inte ens förstår vad "bränna" betyder. Det är ingen kritik, det är ju en generationsfråga, men det är ändå intressant att det finns vuxna människor idag som inte bara aldrig har bränt en CD eller DVD utan blir förvirrad när någon frågar och kanske tror att det betyder att läsa innehållet på en skiva.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av mrkhaglund:

Vafan, håret... HÅRET!!!

Träffade honom idag. Blev avtänd.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Redaktion
Redaktör
Skrivet av Jacob:

Träffade honom idag. Blev avtänd.

FU

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av CrispVanDahl:

NO U

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Jacob:

Ska jag behöva komma tillbaka till sthlm?

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av UndaC:

<Uppladdad bildlänk>

Ska jag behöva komma tillbaka till sthlm?

Om inte annat får du komma hit och vikariera på fredagspanelen.

Permalänk
Medlem

Oj! Här var det f.d chefredaktörer samlade.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

rauka av skiten var det bästa beslut du kunde tagit.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Vangen:

Oj! Här var det f.d chefredaktörer samlade.

Like a family

Skrivet av Nicklidstrom:

rauka av skiten var det bästa beslut du kunde tagit.

Han är rätt söt ändå, men ...

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Förr sa man att man kunde få färg-TV med hjälp av en strumpbyxa, det verkar som att Panasonic använder människohår, på liknande vis. Hujeda mig.

Visa signatur

*5600|B550M|32GB|A750|GX750W|Core V21|280AIO|2TB+2TB.
AMD Ryzen 5 @4891|Gigabyte Aorus Elite(rev1.3)|Corsair 2x16 RGB PRO 3200C16 @3800C18|Intel Arc LE @2750MHz|Seasonic Focus| Thermaltake mATX kub|Arctic freezer II| NVMe SSD PCIE 4.0x4 Samsung 980 Pro 7000/5100 + 2,5" HDD Toshiba 1TB & Seagate 1TB i RAID 0.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Träffade honom idag. Blev avtänd.

👆

§ 1.1 Var trevlig och respektera andra.

Dold text

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Håret. 👍

Visa signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Permalänk
Keeper of the Bamse

Upptäckte halvvägs in i avsnittet att Calle och André känns helt naturliga som Sweclockers framför kameran. Det är inte "ah det är han nya" längre, utan det är liksom bara Sweclockers.

Det tog inte lång tid, bra jobbat

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com