Ender 3 (V1/OG) 3D-skrivare + Skåp
Jag säljer min Ender 3 (V1/OG) 3D-skrivare som fungerade fint sist jag använde den för ungefär ett halvår sedan. Skrivaren har stått skyddad i ett skåp, vilket jag gärna säljer tillsammans med skrivaren.
Mått på skåpet
Bredd: 60 cm
Höjd: 130 cm
Djup: 51 cm (+ca 5 cm från väggen för skrivaren inte ska slå i)
Skick
Skrivaren har använts sparsamt (Max 1v total användning) och har tillbringat större delen av sin tid i skåpet.
Se bilder.
Uppgraderingar:
Moderkortet uppgraderades för 4 år sedan till SKR Mini E3 V1.2 32Bit, vilket gör skrivaren mycket tystare.
Original Ender 3 glasplatta medföljer.
Har även skrivit ut ett skydd till fläkten för att hindra skräp från att trilla ner i den. Det var något jag gjorde direkt när jag fick den.
Nypris:
Skrivare: cirka 2000 kr för 6 år sedan.
Skåp: cirka 2000 kr (IKEA-modell Fritids, samma mått som Bestå-serien, så det är möjligt att montera dörrar från den serien. Skåpet är modifierat med en glasdörr från Bestå.)
OBS
Skrivaren passar inte helt i skåpet, så jag var tvungen att göra ett hål baktill för att bädden inte ska slå i baksidan. Detta har fungerat bra och märks knappt.
Det finns även ett litet hål i taket då jag förvarade mitt filament i en låda över och matade ner det i skåpet.
Pris
Endast skrivare: 800 kr
Skrivare + skåp: 1500 kr
Kontakta mig om du är intresserad eller har några frågor!