Aldrig mer Webhallen

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Jag har aldrig fått något presentkort från varken Inet eller Webhallen vid födelsedag. Hur har du fått det?

På Inet måste man vara med i kundklubben för att få en värdecheck. När du är inloggad så går du till kunduppgifter, där kan du kryssa i att du vill vara med i kundklubben.

Inets hemsida kan man läsa:

Värdecheck - Födelsedag
En gång om året får du som medlem i kundklubben en liten födelsedagspresent. Detta är en extra bonus där vi vill visa vår uppskattning till dig som återkommande kund. Du får ett grattismejl skickat till din epost och en värdecheck på din kundprofil och som lätt aktiveras i kassan vid ditt nästa köp. En födelsedagspresent kan maximalt skickas ut en gång per kalenderår per konto.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EWS:

På Inet måste man vara med i kundklubben för att få en värdecheck. När du är inloggad så går du till kunduppgifter, där kan du kryssa i att du vill vara med i kundklubben.

På deras Inets hemsida kan man läsa:

Värdecheck - Födelsedag
En gång om året får du som medlem i kundklubben en liten födelsedagspresent. Detta är en extra bonus där vi vill visa vår uppskattning till dig som återkommande kund. Du får ett grattismejl skickat till din epost och en värdecheck på din kundprofil och som lätt aktiveras i kassan vid ditt nästa köp. En födelsedagspresent kan maximalt skickas ut en gång per kalenderår per konto.

Den är ikryssad hos mig. Kommer dock inte ihåg om jag slog på den under 2024 eller om det var något annat.

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av walkir:

Kanske går snabbare/smidigare att be Inet ta hem samma vara?

Såg en vara i deras butikslager (3st kvar), gick sedan förbi Inet på Sveavägen på väg hem från jobbet. Nu har de två kvar!

Webhallen verkar ha tappat helt kontrollen över sitt lagersaldo.

Fyller för övrigt år snart, så ska bli intressant att se om Webhallen hittar på något i år. Har fått presentkort från Inet (100:-) i ett antal år nu och från Ica har jag både fått tårta och bonuscheck (50:-).

Väntar med spänning på hur Webhallen ska locka mig tillbaka som kund.

Det värsta är när webhallen skickar mail om att vara finns, sen så är den ute i butik, vilket gör att den kan "försvinna". Dvs du får ett mail om att varan finns, men sen så har de inte fysiskt plockat bort varan från hyllan.

Hänt mig flera gånger.

BÖrjar bli dags att överge Webhallen, trots att jag har många förmåner med min höga level på medlemskap.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.