Inbjudan till SweClockers Roborock Challenge i Stockholm

Permalänk
Melding Plague

Inbjudan till SweClockers Roborock Challenge i Stockholm

Är du en riktig robotfantast? Häng med SweClockers på ett “hemligt” event onsdagen den 28 maj.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Någon borde göra ett spel på där man programmera robotdammsugare och tävlar mot varandra, lite som CRobots för er som är gamla nog att minnas.

Permalänk
Medlem

Dag före långhelg? Taskig timing.

Permalänk

Vill inte ha toppmodellen, är nöjd med min Q5 Max+, har allt jag behöver, vill inte hålla på med vatten på golvet, har inte skurat mina golv sen jag flyttade in för tio år sen och ser inte att det behövs heller.

Visa signatur

Mest prylar när han dör vinner!
Dator: Core i7 920, 12GB DDR3 PC12800, ASUS RAMPAGE II GENE X58, NOCTUANH-C12P-SE14, Nvidia Geforce GTX 1060 6GB, Fractal Design R2, 1 X INTEL SSD DC S3700 100GB, 2 X INTEL SSD DC S3700 200GB, Phillips 328P6VJEB/00 (32" 4K), Oculus Rift CV1 och Racing ratt/pedaler/stol
Hemmabio: Panasonic DP-UB9000, Apple TV 4K, Epson EH-LS11000W, Yamaha CX-A5100, Yamaha MX-A5000.
DIY Spandex (lycra) bioduk på 135" i 16:9 format. Allt kablage från svenska SUPRA. Alla högtalare har jag byggt själv (tre frontar LCR, fyra surround, fyra Atmos i taket,Basar: 2st Dayton Audio UM10-22 (drivs av två XTZ SA-1) och 3st Beyma SM212 (drivs av ett Reckhorn A-410).

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd rensad*
Tog bort ett litet sidospår

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Hsr en S5. Kämpar på efter 4+ år. Ingen lust alls att den ska ersättas med någonting.. För ser hur länge den hålla då. Om jag få 2 år till är jag sjuk nöjd. Egentligen den bästa pryl jag har köpt någonsin.

Visa signatur

>>X3D o sval=yeet^2!

Permalänk
Medlem

Får man provskjuta Robot 70?