Vem skulle du vilja vara i ett spel?

Permalänk
Medlem

Vem skulle du vilja vara i ett spel?

Tjenare!

Nu till ännu en av mina oerhört meningsfulla trådar.
Frågan lyder: om du fick välja att vara en person, varelse eller liknande (människolik dock, du kan INTE välja ”den lilla gulliga hunden i staden” i Zelda Ocarina of time)
Följaktligen kan du välja en Orc eller liknande. Eller Raziel som jag valde.
Bilder eller länkar är aldrig fel. Och gärna en motivering

Och snälla, låt inte alla inlägg bli ”Solid snake, och Sam fisher”-inlägg. Lite fantasi bitte
Och jag menar då inte att du ska vara huvudpersonen i just det spelet, utan mer "vardagligt" att du ÄR den "personen"

Så.
Jag väljer självklart Raziel från Legazy of Kain-serien (Soul Reaver). Anledning: han är häftig, han KAN flyga. Han har möjligheten att gå in i ”spectral realm” (en salgs spökvärld där själar flyger omkring) han har psykiska krafter. Och sist men inte minst: han har ett svärd av energi (soul reaver). Dessutom är han blå

Bilder:

Aja, tjong fjong, longkalsong.

Godnatt / Nagrazol

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Medlem

vet inte riktigt om det räknas, men jag skulle vilja vara slash i q3... hon är så jävla snygg och stönar när hon hoppar...!

http://www.penza.com.ru/quake/galer/PIC_q3model/p_slash.jpg

edit: dålig bild, men alla vet hur snygg hon är

Visa signatur

"With a rubberduck one's never alone"

Permalänk
Medlem

hehe...

Mulle Meck kanske

eller Indy ... jag älskade "Indiana Jones and the Infernal Machine"

Om det skulle vara en kvinnlig skulle jag nog välja "Alice in wonderland"

Visa signatur

This is a sign.

Permalänk
Medlem

Visa signatur

Denna signatur befaller dig att inte lyda.

Permalänk
Medlem

Enda jag kan tänka på för tillfället är "The one and only, Larry Laffer".

Annars vill jag vara mig själv.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

Antingen April Ryan i The Longest Journey, hon lägger ner hela sin själ i att rädda jorden.
http://www.longestjourney.com/screenshots/arcadia/ScreenShot0...

Alternativet är Kate Walker i Syberia, en Advokat som letar efter en man som är arvinge till en avliden storfräsare.
http://image.com.com/gamespot/images/2002/pcnews/011602/syber...

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FLAGEL
Enda jag kan tänka på för tillfället är "The one and only, Larry Laffer".

(klipp)

Annars vill jag vara mig själv.

haha... den gamle charmören larry .. vilka minnen... så svårt det var att komma förbi frågorna man var tvungen att klara av innan spelet för att bevisa att man hade åldern inne ... det gjorde ju inte saken lättare att jag bara gick i 4:an när jag spelade det...

edit .. det är nästan bud på att installera det igen ..

Visa signatur

This is a sign.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av te00peak
haha... den gamle charmören larry .. vilka minnen... så svårt det var att komma förbi frågorna man var tvungen att klara av innan spelet för att bevisa att man hade åldern inne ... det gjorde ju inte saken lättare att jag bara gick i 4:an när jag spelade det...

edit .. det är nästan bud på att installera det igen ..

Samma för mig, tog 30 min att komma igenom frågorna genom att chansa. Men vilket ägspel det var!

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

Är det ok att säga Tommy Vercetti från GTA Vice City? Eller blir man klassad som massmördare och våldsam psykopat då? (Med tanke på våldsamma datorspels tråden).

Tommy Vercetti.

Han har tuff stil, pengar, bilar, brudar, lagfarter, guns :p, swimmingpool, helikopter, porrföretag :D, kontrollerar typ hela Miami :D. Ingen snubbe man bråkar med precis :).

Permalänk
Medlem

Garrett från Thief spelen. Han är tyst, dödlig, cynisk och, hmmm, ond?
Plus att han bor i en helskön värld. Steampunk fantasy for life!

Visa signatur

# 1 "Arbetshästen": P4 2.0 Ghz, Radeon 9600 128Mb, 512Mb RAM.
# 2 "Kebaben": 333Mhz, Savage4 32Mb, 64Mb RAM.
# 3 "Odöpt": Acer Aspire 5021WLMi

Permalänk
Medlem

Tommy Vercetti från GTA Vice City:D

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ash ifrån Evil Dead liret , alla som sett filmerna vet varför

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk

Gordon Freman anyone ? Annars Ryu från Streetfighter spelen eller kanske Knuckles från nåt sonic the hedgehog spel (fast han är ju inte så mänsklig direkt )... eller kanske Anarki från q3. Han e grym

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

Sephiroth

Finns det någon ondare? Han vill inte ta över världen för det är lamt, han är ondare än så. Han vill förstöra världen för att sedan kunna bli världen. Det långa vita håret och dem kristall blåa ögonen. Han är så ond så han nästan blir god. Dessutom är han stark som fan och har ett 3 meter långt svärd.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem

Alex Kidd. Förstå hur häftigt det är att slåss med bossar genom att köra Sten sax och påse!

edit: länkar istället.
http://www.consolevision.com/members/covers/sms/alex.imw.jpg

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| shuttle | AMD 1.6 ghz @ 2.08 ghz| 1048 ddr | radion9600 pro | 120gb | 3dmark 01 10265p |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

7 tycker jag.

Permalänk
Medlem

Inge spel men Hajime Saitou från anime serien Rurouni Kenshin är given. Han är hårt, beslutsam och håller hårt på -sina- regler. Lagarna är för mesiga.

Även samma karaktär fast från serien Peace Maker Kurugane är mysig, fast där är han mystisk och kan se döda.

(Han är en verklig historisk person och har tolkats i serier på olika sätt)

Till Nagrazol vill jag bara säga att Raziel verkar vara Nightcrawler ripoffen off the year?

Om jag ska ta någon karaktär från någe spel så blir det nog Shiek från Ocarina of time. (utvecklar inge mer för vill inte spoila)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av narlith
Till Nagrazol vill jag bara säga att Raziel verkar vara Nightcrawler ripoffen off the year?

Varför då? För att han är blå?

Visa signatur

I just love the fact that there is a global integer variable named 'i'. Just think, you will never need to declare your loop variable again!
To avoid collisions where a loop that uses 'i' calls another function that loops with 'i', be sure to stack 'i' and restore it when your function exits.

Permalänk

Yetin.

Visa signatur

//

Permalänk
Medlem

Dante ifrån Devil May Cry. Half Human, Half Deamon. Sword swinger and gun slinger. Passar mig

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem

Ptja varför inte.

Skulle nog välja Sasuke från "Naruto" (finns som spel)
Skärpt och smart som faen, bra på kampsport och en brudmagnet.

Visa signatur

Spela Arma II i Plutonstruktur
ARMA II - SWEDISH STRATEGIC GROUP

Permalänk
Medlem

Max Payne. Bara namnet är ju kungligt
Så brutal, grym, hänsynslös och har spelvärldens härligaste kommentarer (Duke Nukem i all ära).
Trots allt detta så döljer det sig en mjukis under den stenhårda ytan

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Medlem

Duke Nukem själv klart, "Wanna dance"

Permalänk
Medlem

Vincent Valentine.

Permalänk

Kan man vara någon annan än Huvudfiguren i Hitman? Vill också ha en streckkod tatuerat i bakhuvudet.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"The gate opens, the gate closes. It does not help."

Permalänk
Medlem

Trancendent one men han är väll egentligen inte såå mänsklig kanske...

eller Kefka, där har vi ondska personifierad..

se på han, ondska!

Visa signatur

If you play a Nickelback song backwards you’ll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards you’ll hear Nickelback. - Dave Grohl

Permalänk
Avstängd

Skulle nog vilja vara den här snubben...

Visa signatur

Registrerad: 2002-11-26
Http://www.norrlandsguld.nu - Om du vill vara dig själv för en stund
Uppför man sig som en idiot så är risken stor att man är en...