Funderar på högtalare (Surround)

Permalänk
Medlem

Funderar på högtalare (Surround)

Har kollat lite runt och hittat Logitech Z-5300, men tyvärr hittar jag inga tester på det.
Har tänkt mig nått med mycket bra bas och ljud till bra pris ca: 1000-2500kr

Permalänk
Medlem

jag har för mig att dom säljer logitechs z-680 på blocket men kanske är sålda... dom är sjukt bra.....jag vet

Visa signatur

P4 2.4... 768 ddr.... Pc 9800pro...

Permalänk
Medlem

Creatives högtalare håller ju alltid finfin klass - har själv ett par 5300 som låter prima, men för lite mer pengar får du ju både 5500 och 5700 (THX-stämplat).

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
Creatives högtalare håller ju alltid finfin klass - har själv ett par 5300 som låter prima, men för lite mer pengar får du ju både 5500 och 5700 (THX-stämplat).

Hur är basen i 5300?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sleeper
Hur är basen i 5300?

Jag tycker att den är ganska fin - i varje fall i ett relativt litet rum som mitt. När man skruvar upp volymen lite och det oskar i något spel hoppar man ganska bra etc...

De ligger väl dock lite under din prislapp, varför du säkert kan få ännu lite finare...

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.