Plexiglas Chassi
Här är mitt chassi, som jag byggt själv från grunden förutom den gråa lådan. Ni får ursäkta bildkvalitén, de är tagna med min webkamera för jag har inte tillgång/ork till att hitta en bättre kamera.
Det är som sagt inte helt klart, på några av bilderna kan ni se diverse kort liggandes på lådan. De är grafikkortet och ett LAN kort som jag inte har kunnat sätta fast på något smart sätt, har ingen I/O Plåt jag kan skruva i så jag får komma på något sätt att få fast AGP och PCI korten. Tipsa gärna.
Lite bilder: Säg gärna till om de inte fungerar som de ska. Kan ladda dem på något annat ställe kanske för de har tydligen haft problem med uploaden.

Har inte så mycket att skriva men skriv gärna vad ni tycker om de, och tips på hur jag ska sätta fast AGP korten smidigt.
Den grå lådan är top delen på ett vanligt chassi som är "upp-o-ner" så att nätagg och diskar ska kunnas skruvas enkelt. Funderar på att sätta någon alu skiva på sidan för att dölja den något fula sidan, har provat att spraya det svart på en provbit men det blev inge snyggt.