Permalänk
Medlem

Okej, så för att man ska få upp till 100m så måste man ha en annan telefon än k700i ?
Okej, då blir det D-linken, är det drivisar som ska installeras (har XP) eller sköter allt sig självt? Det spelar igentligen ingen roll. Är bara nyfiken, blir nog att köpa en sådan på torsdag, tack för hjälpen!
Lars

Visa signatur

Vänligen citera mig vid svar!

Permalänk
Medlem

Har du XP med servicepack 2 så behöver du inget. Annars så medföljer det.

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem

När jag lägger över filen till min telefon (k750i) hamnar den i mappen annat och det går ej att göra någt med den. Vad har jag missat?

Visa signatur

Driver Presenta.nu som ger dig presenttips när du behöver det

Permalänk
Medlem

Den måste heta .hid på slutet

Visa signatur

Stationär: Asrock Dual VSTA | AMD Opteron 170 | Sapphire X800XT | 2*1024 MB Corsair XMS | 1*Raptor 74 Gb | 2*Seagate 250 Gb | 1*Seagate 500 Gb | NEC 3540 | Logitech MX1000 | Icemat Black Second Edition |
Laptop: IBM 600X
Telefon: W880

Permalänk
Medlem

Jag löste så att jag hittar filen genom att jag skickade över den till min flickvän som sedan skcickade tillbaks den. Så nu hittar jag den i fjärrstyrningen. Problem 2 är att inte någon knapp funkar. Ändå har jag använt det länkade programmet som finns tidigare i tråden.

hmm...

Visa signatur

Driver Presenta.nu som ger dig presenttips när du behöver det

Permalänk
Medlem

Har en billionton bluetooth dongel och när jag kör home med sp1 så funkar det utmärkt men när jag kör professional med sp2 så funkar den inte alls.. Det kommer upp ett medelande om att bluetoothen inte är inkopplad fast den endå är det och blinkar på för fullt

Permalänk

Har skaffat en bluetoothdongle till datorn och styr den via min V800 och det är riktigt fett, dock så hade jag gärna haft möjlighet att se på mobilen vad det är som spelas i Winamp tex, går det att ordna på något sätt?

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn

Permalänk
Medlem

Ursäkta om man drar upp en gammal tråd.. men jag undrar samma som "Nilssonnet" undrar: Kan man ordna så att man kan se på mobilen vad som spelas i t.ex. Winamp?

Permalänk

Kanske om du har Vista och en mobil son stödjer sideshow.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bustz0rz
Ursäkta om man drar upp en gammal tråd.. men jag undrar samma som "Nilssonnet" undrar: Kan man ordna så att man kan se på mobilen vad som spelas i t.ex. Winamp?

Jag har för mig att FMA visar vad som spelas och där du även kan få upp din playlist på nallen

http://fma.sourceforge.net/index2.htm

Visa signatur

Trololololol
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Permalänk

Efter några timmars suck, stön och ominstallation har jag lyckats får FMA att fungera med nallen, dock så kan jag inte få FMA att visas i mobilen via tillbehör, mottar gärna tips... Har senaste FMA (2.1.4.0.R235), testade med 2.0 Stable men där crashade datorn varje gång jag skulle connecta vilket ju inte var så lyckat...

Visa signatur

Gigabyte GA-990FXA-UD7 | Phenom II 960T @ x6 | Corsair Vengeance 8GB 1866 MHz | Corsair F120 SSD | ASUS 6970 DirectCu2 | CM HAF 912+ | Corsair AX 850W | LG IPS236 |

Ska du skaffa Dropbox? Passa på att ge både dig och mig 500MB extra lagringsutrymme! http://db.tt/5bFgFyXn

Permalänk
Medlem

Ingen som kan lägga upp winamp.hid igen?

Permalänk
Medlem

Hmm det finns inget program som är lika simpelt som Sailing Clicker? Har demo versionen nu och det är ju grymt lätt att få som man villl. Visar låtar och lite annan info på telefonen samt slänger upp info stort och tydligt på dator skärmen.
Demo versionen är begränsad till 30 knapptryck per sesion så något nytt som är gratis skulle inte vara fel.