Permalänk
Medlem

Förslag på projektnamn.

Hej, jag vill ha lite hjälp av er med att komma på ett namn till mitt lilla hobby-projekt.

Projektet är en sida som erbjuder hjälp att "laga" html-kod, validera, och konvertera från html till xhtml, och lite hjälp att skapa meta-taggar på ett lätt och funktionellt sätt.

Fler funktioner lär tillkomma efterhand och om det fins intresse för det.

Nu är det så att jag behöver ett ordentligt projektnamn så att man kan regga en domän, skapa en logotype m.m..

Har lite dålig fantasi så det ända jag har hittat på är Hardcoded, men jag vet inte riktigt.

Skulle uppskatta lite förslag.

Kom gärna med frågor så svarar jag gärna på dem, jag känner mig lite hjärndöd så jag uttrycker mig nog lite luddigt!

Tack på förhand.
//Freakie

Visa signatur

Jag är konstig. Är du?
----
http://posera.nu/

Permalänk
Medlem

Jag kör alltid med "kodnamn" innan jag kommit på det riktiga namnet (vilket kan ta en jävla tid).

Tillexempel startade jag ett spelprojekt som jag döpte till Codename Gammagoblin, just för att det skulle bli ett psykadeliskt spel där man spelar som ett troll.. Blev några 3Dmodeller och skisser och lite småkoder, men intresset försvann.

Just nu kör jag ett projekt under namnet Codename Paleface vilket ska bli ett Remote Administration Tool..

Vad vill jag säga med detta?
Antagligen inget.. :S
Mer än att jag tycker det är bra att köra under Codename's innan man kommit på namnet på tjänsten eller programmet som man håller på med. Rätt som det är när man sitter och kodar så kan man komma på ett perfekt namn

Visa signatur

I Would Change the World, but God wont give Me the Source Code!

Permalänk

Leet-code

Permalänk
Medlem

right-code?

Visa signatur

» Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare
» Mac mini, G4 1,42GHz, 512MB ram

Permalänk
Inaktiv

html-healer?

Permalänk
Medlem

Populär webb

Permalänk
Medlem

Varför inte göra klart allting först och regga sidan sen? Det är väl bra mycket lättare att komma på ett namn till något som finns än till något som kanske blir? Iaf för mig.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk

htmlTOxhtml || html2xhtml || H2X

Permalänk
Medlem

Freakie (ev. ditt namn) html doktorn

Visa signatur

» Medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare
» Mac mini, G4 1,42GHz, 512MB ram

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CladaM
html-healer?

Haha, grym!

Permalänk
Medlem

HTMheaLer

Visa signatur

Jag gjorde ett forum en gång. Det var i ASP. Nu kodar jag mest PHP. Men jag har en sajt som heter Clanhost.se också!!!11 ONEONE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zn4rK
HTMheaLer

KLOCKREN!

Visa signatur

I Would Change the World, but God wont give Me the Source Code!