Jippi Steam är nere och man kan göra shit..

Permalänk
Medlem

Jippi Steam är nere och man kan göra shit..

Nu ser man hur jävla piss steam är ... man vill lira nu lite på kvällen och då självklart ska det vara nere. Tydligen är det så för dom flesta enligt steam forumen.

Jomenvisst har betalat och så ska jag inte ens kunna spela Offline mode för STEAM måste såklart gå ONLINE först.

Suck valve dra åt helvete ärligt talat.

Permalänk

Håller med, bedrövligt.

Permalänk

Min funkar utmärkt!!!

Visa signatur

MSI K8N NEO4 PLATINUM | AMD 64 3200+ | Corsair CMX512-3200XL XMS3200 2x512 | Powercolor X850XT 256MB DDR3 520/540 MHz | Seagate Barracuda, 7200rpm ATA - 80 Gb
3dmark 01: 23635 3dmark 03: 12440 3dmark 05: 4995
60 Shaman - Eonar http://ctprofiles.net/4658795

Permalänk
Medlem

Om det är något som är äckligt så är det steam, när man måste stänga av steam och ta bort blob filen 17 ggr för att kunna uppdatera är det fan inget spel det är ett skämt.

Permalänk
Medlem

Alltså jag förstår inte vad ni gör med erat Steam. Fungerar perfekt här.
Ni klyddar nog för mycket med config filer o annat grejs.

Och även om Steam servrarna är nere så bara starta det i offline läge.
HazZarD: Hur tusan har du fått för dig att man måste vara online för att använda steam i offline läge?

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

Min fungerar med. Fast det kanske bara fungerar för dem som inte spelar så intensivt...

Permalänk
Medlem

jag startar Steam varjedag och det har fungerat utmärkt hela kvällen.
För att spela offline behöver du inte gå online först. Klicka cancel när laddrutan för Steam kommer upp och starta Steam igen så kan du välja offline. Därimot så är det krångligare att spela offline när Steam fungerar online... då får du dra ur nätverkskabeln först. Iallafall jag.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Jag har varit online på steam hela kvällen. Om jag kan spela något vet jag inte.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

men det funkar inte för mig.. nu har passwordet försvunnit så jag måste själv skriva in det så jag kommer aldrig kunna välja offline föränn jag väl loggat in

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
men det funkar inte för mig.. nu har passwordet försvunnit så jag måste själv skriva in det så jag kommer aldrig kunna välja offline föränn jag väl loggat in

Jag har precis samma problem...

Permalänk
Medlem

Jag förstår inte hur ni lyckas ibland, mitt steam funkar klockrent och har alltid gjort. Visst, de första två veckorna var lite struliga, men sen dess inga problem.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem

Mitt steam är också nere massa folk inne på steampowered's forum som whinar också. Så nått galet är det!

Visa signatur

Sony Vaio FE21M

Permalänk
Medlem

inte ens forumen verkar kunna ladda ordentligt.. vafan håller dom på med där.

Permalänk

Får ni:

"Steam - Warning"
"Steam is having trouble connecting to the Steam servers"

link:"Troubleshooting tips"

???

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DIFference
Får ni:

"Steam - Warning"
"Steam is having trouble connecting to the Steam servers"

link:"Troubleshooting tips"

???

Japp

Visa signatur

Intel E6750 2.66 @ 3.2 Ghz , 4gb ram, Gainward 8800GT 512mb

Permalänk

Ok att några servrar kan vara nere. Men några polare kommer in. Varför får de andra servrar liksom, o inte jag? USCHA!

Sen om man väljer retrieve password o fyller i sitt user name så står det att det inte finns

Permalänk
Medlem

ja jag skiter i vilket nu. kan lika gärna gå och lägga mig då mitt spelfan inte ens vill funka.. skulle inte förvåna mig om det blir så imorgon när jag vaknar.

Permalänk

Fan man vill ju spela lite!!

Permalänk
Medlem

Re: Jippi Steam är nere och man kan göra shit..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
Nu ser man hur jävla piss steam är ... man vill lira nu lite på kvällen och då självklart ska det vara nere. Tydligen är det så för dom flesta enligt steam forumen.

Jomenvisst har betalat och så ska jag inte ens kunna spela Offline mode för STEAM måste såklart gå ONLINE först.

Suck valve dra åt helvete ärligt talat.

kanske din internet är nere?

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk

Re: Re: Jippi Steam är nere och man kan göra shit..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hs187
kanske din internet är nere?

Nedå, det är så för många. Bara att kolla Steams eget forum, eller Gamespy's CSS-forum... t.ex.

/DIF

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Jippi Steam är nere och man kan göra shit..

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DIFference
Nedå, det är så för många. Bara att kolla Steams eget forum, eller Gamespy's CSS-forum... t.ex.

/DIF

såg du inte min rolleyes ":rolleyes:" ? alltså jag skämtar bara

Visa signatur

•–— •hš¹8¶ ™•–— •
Amd 64-bit 3200+ RADEON 9800XT-Allt är gratis när man har bredband- MER CO-OP ÅT FOLKET

Permalänk

den ser ju mest ut som en oskyldig gubbe, som fick det att låta som att du inte kunde så mkt

men sorry da!

Permalänk
Medlem

Verkar som allt CS folk är utestängda, medans CS:S folket lirar på. Förut när jag kollade var det ca miljoner CS:S servrar, men väldigt få CS servrar.

Permalänk

Jag lirar bara CS:S, kommer inte in i Steam överhuvudtaget...

Permalänk
Medlem

Funkar alldelens prima för mig. Bara för att det går ner nån timme så går väl inte hela världen under.

Permalänk

Nedå, men ja ghar vart utan hela kvällen, och på andra forum är det folk som vart utan flera dygn. Hemskt va?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DIFference
Nedå, men ja ghar vart utan hela kvällen, och på andra forum är det folk som vart utan flera dygn. Hemskt va?

bara att ta självmord

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xyph0
bara att ta självmord

Mm, funderar på det... eller spela lite mer poker?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
men det funkar inte för mig.. nu har passwordet försvunnit så jag måste själv skriva in det så jag kommer aldrig kunna välja offline föränn jag väl loggat in

Ska du lira pcw mot killarna offline eller :D?
Killarna = Botar.

Visa signatur

Samsung TFT 22" 2233RZ Svart 120HZ - 640GB Western Digital Black 64MB SATA III - Corsair 4GB (2x2048MB) 1333MHz XMS3-10600 - AMD Phenom2 X4 965 3,4GHz Black Edition - Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC - Fractal Design Define R3, Svart - Corsair TX 650W 80+ - Gigabyte GA-870A-UD3 - Cooler Master Hyper 212 Plus

Permalänk

LOL, går ju lira HL2 offline