Age of Conan-tråden

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KikkomaN^SWE
Säljer ett closed beta konto. Ni kan spela utan levelcap och sånt skit ända till releasen.

Pris: 300 kr och då skickar jag med en open beta cdkey som ni kan ge till en polare eller något. Pma mig vid intresse.

Du är bra tokig du, good luck!

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk
Medlem

"The launch date for early access in Europe has been moved forward! Both the US and EU servers open on the 17th of May (5pm GMT). This date used to be the 20th for the EU servers, thus European players are now getting 6 days of early access until the regular launch on May 23rd!"

http://community.ageofconan.com/wsp/conan/frontend.cgi?func=p...

Visa signatur

amd 6400x2 @ 3.2 ghz | leadtek 8800 gts 512 @ 770 / 1130 | Gigabyte GA-MA770-DS3 AMD 770 | 4gb corsair pc6400| 450w x2 | xp 32

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av todill
"The launch date for early access in Europe has been moved forward! Both the US and EU servers open on the 17th of May (5pm GMT). This date used to be the 20th for the EU servers, thus European players are now getting 6 days of early access until the regular launch on May 23rd!"

http://community.ageofconan.com/wsp/conan/frontend.cgi?func=p...

Ojsan, det var en trevlig nyhet.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Dom har också tagit bort level 20 restriction som dom först hade tänkt ha i early access

Permalänk

Insåg att jag nog var lite dyr så jag sänker priset till 150 kr för ett closed beta account, dvs inga restriktioner. Pma mig för info.

Permalänk
Medlem

är fortfarande ganska dyrt med tanke på att spelet går live om ca 2 veckor vilket gör closed betan ganska värdelös (vilket den blir ändå då du inte får behålla något ^^ )

Permalänk
Medlem

Någon som vet när man kan börja ladda ner klienten då?

Visa signatur

Someone said that money can't buy everything... That person didn't know where to shop

Permalänk

Inte läst dom senaste inläggen men för dom som inte har nåt beta account men som vill vara med så kan jag meddela att FilePlanet har beta nycklar för alla deras användare nu och inte bara subscribers.

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
Inte läst dom senaste inläggen men för dom som inte har nåt beta account men som vill vara med så kan jag meddela att FilePlanet har beta nycklar för alla deras användare nu och inte bara subscribers.

Får bara "Your Request did not go through. Please refresh your data." när jag försöker. :/ jag som tänkte testa lite till.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rallyludde
Får bara "Your Request did not go through. Please refresh your data." när jag försöker. :/ jag som tänkte testa lite till.

Samma här.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rallyludde
Får bara "Your Request did not go through. Please refresh your data." när jag försöker. :/ jag som tänkte testa lite till.

+1

Visa signatur

Generalpucko av högsta kaliber (verifierat utav 118100's sms tjänst)

Permalänk

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Det finns en GUD!

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk

^^ synd

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
Inte läst dom senaste inläggen men för dom som inte har nåt beta account men som vill vara med så kan jag meddela att FilePlanet har beta nycklar för alla deras användare nu och inte bara subscribers.

Älskar dig ska dyrka dig till age of conan retail kommer ut :>

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DunderMAX
Älskar dig ska dyrka dig till age of conan retail kommer ut :>

Hehe skicka PM vilken server osv, så kanske vi se singam e(på riktiga asså vid release)

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

Kan inte heller signa upp. Får samma medelande, och nu är sidan riktigt seg...

Edit: Det står ju iof "*Days of key distribution* Month: APRIL". Betyder det att man är för sent ute?

Edit2: Fick en nyckel nu, men det tog ett tag. Intressant och se om det startar på datorn

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jooh4n
Hehe skicka PM vilken server osv, så kanske vi se singam e(på riktiga asså vid release)

Skulle vara trevligt , tror funcom kommer göra ett medelande innan release också om alla servrar och server namn. Det gjorde iaf Blizzard med WoW precis innan de körde igång.

Btw alla som kom in på betan och inte vill tanka från långsamma FP så finns det en torrent på piratebay. Vågar dock inte länka ( vet ej om det är imot reglerna xD )
tankar i 900-999 kB/s atm

Visa signatur

Asus Maximus Formula | QuadCore Intel Core 2 Quad Q6600 @ 3 Ghz| 4GB corsair DHX 5-5-5-18 | Raptor 150 GB 10000RPM, 16MB |Seagate Barracuda 7200.11 500GB, 32MB, 7200RPM | 2x Sapphire Radeon HD4850 512MB CROSSFIRE Setup| Cooler master 700W

Permalänk
Medlem

Drar ner min via torrent iaf. Samma fil man drar ner så vad kan det möjligt spela för roll? Men min hastighet svänger mellan 50 och 900kb/s. Får väl se hur lång tid det tar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hucke
Kan inte heller signa upp. Får samma medelande, och nu är sidan riktigt seg...

Edit: Det står ju iof "*Days of key distribution* Month: APRIL". Betyder det att man är för sent ute?

Edit2: Fick en nyckel nu, men det tog ett tag. Intressant och se om det startar på datorn

Försökte du bara om och om igen eller tog du till något trick?

Visa signatur

Gigabyte DS3-EP35, E8400 @ 3800, OCZ Reaper 4Gb 8500, 8800GTS 512mb, Chill Inovations 510w

Permalänk
Medlem

Yes, fick nyckel jag med.
Körde med den gamla klassikern "Hucketricket", hehe.

*edit*

Hucketricket:
Öppna upp samma länk i flera fönster eller flikar, när/om någon av sidorna inte kan visas, så går ni tillbaks och trycker på continue igen.
Då ökas chansen att få tag på en nyckel.

Visa signatur

| Z790 Formula | 14900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00 | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck | Simagic Alpha U |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn

Permalänk
Medlem

Har spelat closed beta från och till sen oktober förra året. Har en lvl 40 barbarian, level 32 ranger och level 25 hox. Tänker inte gå in på de specifika klasserna.

Spelet har verkligen gjort framsteg sen jag började spela det. I början kunde man knappt spela utan att krascha varje 20:e minut och spelet är i dag MYCKET bättre optimerat. Jag tycker ändå dom borde ha väntat med att släppa spelet i åtminstonde 2-3 månader. Spelet är fortfarande buggit och questandet efter level 20 är inte färdigt och inte alls lika bra gjort som 0-20. Sen finns det mycket som inte är testat; sieges osv. Vi vet fortfarande inte hur serverarna och klienten kommer att klara stora pvp situationer (40 pers+).

Jag har helt klart haft svårt att komma in i spelet eftersom jag har kunnat spela det mer än ett halvår men ändå inte är högre än 40 (några andra chars blev wipade). Inte alls fastnat vid det som WoW. Tror många som går från WoW till AoC kommer bli besvikna. Framförallt loading screensena kommer folk reagera negativt på och den generalla prestandan. Jag är inte heller speciellt imponerad av grafiken. Visst är den tekniskt bra för att vara ett MMORPG men världen känns rätt död.

Får se om jag kommer spela det när det kommer ut (har ingen preorder), kanske väntar några månader och ser hur det blir.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krux
Yes, fick nyckel jag med.
Körde med den gamla klassikern "Hucketricket", hehe.

Vad är "Huckettricket" ? TELL ME!

Visa signatur

Gigabyte DS3-EP35, E8400 @ 3800, OCZ Reaper 4Gb 8500, 8800GTS 512mb, Chill Inovations 510w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
Dom har också tagit bort level 20 restriction som dom först hade tänkt ha i early access

Var läste du detta? Vore ju guld värt om de har droppat den.

Edit: ah, nm. Om jag tog och läste hela sidan så skulle jag ju också sett det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av FunCom
The originally planned level capping of the Early Access has been removed.

Visa signatur

"We're paratroopers, lieutenant. We're supposed to be surrounded!" - Lt. Winters, Bastogne 1944

Permalänk
Medlem

Fick nyss min key! woot

Visa signatur

Gigabyte DS3-EP35, E8400 @ 3800, OCZ Reaper 4Gb 8500, 8800GTS 512mb, Chill Inovations 510w

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vatsug
Fick nyss min key! woot

Så segt det går!

Hoppas på nyckel ikväll iaf.

Kan man köra vidare på betan från pvp-weekend? Eller måste ta ner allt på nytt igen?

Edit: nu har de stängt ner det...fick ingen nyckel..jaja skitsamma hoppas nu bara webhallen skickar spelet i tid!

Permalänk
Hedersmedlem

Efter ominstallationer höger&vänster kan jag lätt
säga att här flyter spelet 100 ggr bättre på vista64
än xp32

Visa signatur

Every time you create an iterator: God kills a kitten.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gi][Gurra
Efter ominstallationer höger&vänster kan jag lätt
säga att här flyter spelet 100 ggr bättre på vista64
än xp32

å spelet har inte äns stöd för 64-bitars än xD tänk när det kmr

Visa signatur

| MacBook Pro 2016 Touch Bar 15" |

| 16GB Ram DDR4 2133 MHz | i5 6500k | RX 480 4GB | ASUS Z170-A | Fractal Design XL | Corsair TX650W |

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem

ingen som fixa mer än en key?

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

vart på fileplanet får man en nyckel? hittar inte

Visa signatur

| Intel 8400 wolfdale @ 4 Ghz | Asus Maximus Formula X38 | Crucial Ballistix 8500 2 Gb | 550W Corsair | Gainward 8800GTS 512mb@ 750 / 2000 | Lian-Li PC-101b |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaekae
vart på fileplanet får man en nyckel? hittar inte

It's over man, it's over!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow