Sluta rusha in i mitt artillery!

Permalänk

Springer man själv på egna lagets minor eller in i egen art. tänker man ok mitt fel, punish = nej.
Kommer in på en server där ens egna "lag kamrater" skjuter en så fort de ser något som rör sig (läs sina egna), punish = ja , vilket gör att man kommer att få massa skit i "chatten" om att man är n00b o.s.v.
Efter det blir man kickad...

Visa signatur

Asus Z390-F Strix | i9 9900K | 64GB Corsair 3200Mhz | MSI GTX 1080 Seahawk EKWB

Permalänk
Hedersmedlem

En sak som kan hända är att man blir tvingad att byta sida och då kan det hända att man tar fel.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MaLo
En sak som kan hända är att man blir tvingad att byta sida och då kan det hända att man tar fel.

Varför skulle man ta fel? Ens eget lag är ju alltid blått och fienden röd...om det var du syftade på

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av h0psi
Varför skulle man ta fel? Ens eget lag är ju alltid blått och fienden röd...om det var du syftade på

Jag tycker nästan aldrig man hinner se färgen innan det är försent. Speciellt i flygplan eller helikopter. Man skjuter iväg missilerna och en sekund senare precis innan de träffar ser man att de är på ens eget lag. Sen är ju modellerna annorlunda för alla de tre lagen. Av ren reflex skjuter jag om jag springer förbi nån MEC/KINA. Sen kanske man inser att man är något av de lagen.

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk
Hedersmedlem

^^Jepp^^

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk

alla klagar o klagar, jag har den optimala lösningen på era problem = spela nått annat o sälj spelet.

eller aceptera läget, spelet ska väll simulera verkligt krig, i verkligt krig är förrvirringen stor och TK är ett faktum.

men eftersom ni envisas med att spela det måste det vara kul endå:)

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
alla klagar o klagar, jag har den optimala lösningen på era problem = spela nått annat o sälj spelet.

eller aceptera läget, spelet ska väll simulera verkligt krig, i verkligt krig är förrvirringen stor och TK är ett faktum.

men eftersom ni envisas med att spela det måste det vara kul endå:)

Det är självklart att alla har rätt att klaga, ingen spelar gratis? Betalat man 450-500kr för ett spel så får man självklart ha åsikter kring funktionerna.

Sen, jo visst, sant att även under riktig krig händer det ibland att man dödar sina egna, mest av misstag och ibland även av "misstag" då man får ett tillfälle att slå emot sin fiende ordentligt och det kommer kosta några utav sina egna.

MEN problemet här är att när man utav misstag, andras klantighet råkar döda sina egna så blir man bestraffad och kickas, vilket suger.

Visa signatur

The Walking Dead

Permalänk
Hedersmedlem

Ja det är mycket kul men två saker stör mig och det är alla spawn kills där är spelet inte bra och att det inte finns så många standard kartor för man blir ganska trött på några av dom.

Finns några till men dom är inte så störande.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aka_The_Barf
alla klagar o klagar, jag har den optimala lösningen på era problem = spela nått annat o sälj spelet.

eller aceptera läget, spelet ska väll simulera verkligt krig, i verkligt krig är förrvirringen stor och TK är ett faktum.

men eftersom ni envisas med att spela det måste det vara kul endå:)

spelet är underbart förutom det

Visa signatur

Amd Athlon 64 3200+, Asus K8V mainboard, 2x Kingmax 512 MB DDR400, 160+80 GB HDD, Powercolor Radeon X800 XT 3dmark03: 11556 p, 3dmark05: 5842 p 3dmark01: 22296 p

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av johle
Jag tycker nästan aldrig man hinner se färgen innan det är försent. Speciellt i flygplan eller helikopter. Man skjuter iväg missilerna och en sekund senare precis innan de träffar ser man att de är på ens eget lag. Sen är ju modellerna annorlunda för alla de tre lagen. Av ren reflex skjuter jag om jag springer förbi nån MEC/KINA. Sen kanske man inser att man är något av de lagen.

Det tycker jag är en väldigt bra faktor med spelet, onekligen har man själv lyckats undkomma döden just genom att fienden inte sett vilket lag man tillhör pga avståndet. Jag hinner inte se vilken modell det är på enheterna, utan tittar ofta på radarn för att se om t.ex. strillen finns på punkten framför mig, finns han inte det så tillhör han/hon andra laget och det är bara att skjuta. Smidigt om man sitter i helikopter då man slipper flyga så långt fram för att se om det är friend or foe.

Visa signatur

Kunskap är en personlig upplevelse. Allt annat är bara information. /A. Einstein

Permalänk

Public har alltid varit kasst i alla spel. Klan är det enda som funkar helt enkelt. Jag har själv inte kunnat testa spelet för att mitt grafikkort e sämst men jag förstår och har erfarenhet av att det är jävligt irriterande med folk som kör för egen vinning.

Visa signatur

Gigabyte P35-DS3 | Intel E8400 3.0Ghz | 4x1GB Crucial BallistiX PC6400 | Leadtek 8800GT | WD 500GB | Vista Ultimate x64