Permalänk
Medlem

Två till bilder från Turok. Ser bra ut imo.
http://www.xboxyde.com/news_3692_en.html

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Två till bilder från Turok. Ser bra ut imo.
http://www.xboxyde.com/news_3692_en.html

Ja det ser riktigt nice ut. Hoppas de har den känslan som Turok 2 hade och lite till..

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Jag laddade ner 720p versionen av Stranglehold walkthrough
http://www.xboxyde.com/news_3695_en.html

Även om det är några hickups här och där (spelet är långt ifrån klart) så älskar jag verkligen hur de gjort miljön förstörbar. Finns andra spel som börjat med sådant, men här ser det riktigt bra ut.

Både Stranglehold och Turok är multiformat, så det är nåt att se fram emot för alla.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Vad tycker ni är det bästa Live! Arcade spelet?
Jag tycker lätt Geometry Wars. Spelar det nonstop hos min kompis @ 720p på hans 120" projektorbild. Inget slår det spelet.. Så jävla roligt...

Spelat det på PC?

Om inte så gör det inte heller, slår xb360 versionen hundra gånger om, vilket jag blev jävligt förbannad på när jag köpte det på boxen med tanke på att det hette "evolved" eller nå sånt.

Permalänk

Splinter Cell: D A - MP Demo finns på Marketplace nu ;- )

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk

MP?aj aj,då är det säkert över nätet man måste spel...värt att ladda hem om man inte har gold:(?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

2 nya demos som kräver att man betalar gold medlemskapet:up: lyckat..

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
2 nya demos som kräver att man betalar gold medlemskapet:up: lyckat..

Och mitt guld medlemskap gick ut idag... Ännu mer lyckat :/ förbannat!!

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
2 nya demos som kräver att man betalar gold medlemskapet:up: lyckat..

Vilka demos är det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
2 nya demos som kräver att man betalar gold medlemskapet:up: lyckat..

Det är bara bra, folk som har guld får fördelar mer änn att bara spela online. Och ni som inte har guld vet inte hur mycket underbart spelande ni missar;)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Det är bara bra, folk som har guld får fördelar mer änn att bara spela online. Och ni som inte har guld vet inte hur mycket underbart spelande ni missar;)

jaja,sparka på en som ligger ner du:p;)

thewall: var nått fantasy spel online och det nya splinter cell spelet.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

Tipps: Om man vill testa dessa demos kan man alltid skapa ett nytt guld konto (behöver en ny email adress) och sen så har man 1 månad guld ;- D

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
2 nya demos som kräver att man betalar gold medlemskapet:up: lyckat..

Fast om du syftar på att Splinter Cell är ena spelet så ska du vara medveten om att det faktiskt går att spela det utan Live

Man sätter upp en "privat" multiplayer-server och kan då spela (själv) - för att få en känsla av hur spelet är.

Verkar förövrigt trevligt

Permalänk
Medlem

Testade Splinter cell demot och var inte så super imponerad. Tror mer på singleplayer delen.

Permalänk

Har en liten undran: hur stor är sannolikheten att man får en söndrig/skadad (alltså dålig begagnad) tillbaka från reparation??
Jag har hört om en del folk som fått någon annans 360 (logiskt om de har lagade som bara ligger) men de ser ut som skam, alltså med ett dåligt yttre och ibland även söndriga inuti...

Efter nästan en månad utan 360 så ska jag äntligen få tillbaka den nästa vecka (på måndag enligt UPS) och hoppas naturligtvis på en helt ny eller min gammla (lagade) tillbaka...

BTW, är det 20 eller 27 oktober som gäller för Splinter Cell 4 release ?? (olika överallt)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thewall
Testade Splinter cell demot och var inte så super imponerad. Tror mer på singleplayer delen.

Grattis då du faktiskt har fått spela det..
Jag har nu försökt ansluta till diverse sessioner 30-40 gånger ...

Kommer aldrig in.

Visa signatur

,

Permalänk
Medlem

Xbox 360 Premium för 2999:- med antingen Kameo eller PGR:3 på Mediamarkt. Vilket fynd man har gjort!

Visa signatur

._.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av underbird
Har en liten undran: hur stor är sannolikheten att man får en söndrig/skadad (alltså dålig begagnad) tillbaka från reparation??

med mitt byte och polarens två så vart det helt nya maskiner

/Daniel

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av huMMpa
Xbox 360 Premium för 2999:- med antingen Kameo eller PGR:3 på Mediamarkt. Vilket fynd man har gjort!

Var det ett kampanjerbjudande, eller deras ordinarie pris? (Håller tummarna för ordinarie pris).

Visa signatur

Im your mother Luke...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av huMMpa
Xbox 360 Premium för 2999:- med antingen Kameo eller PGR:3 på Mediamarkt. Vilket fynd man har gjort!

Supernice pris. Undra om de felmärkt core eller nåt?

Permalänk

Ingen som vet vad det vanliga priset på xbox 360 är på media markt?

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM

Permalänk

Bra bilspel? Många har rekommenderat PGR3 och jag har spelat det lite grann.. Jag tycker dock att det verkar grymt tråkigt i längden, förstår inte riktigt vad det går ut på mer än att klättra i ranking.

Jag kör bara, bana efter bana, tjänar mina kudos och mina pengar. Visst kan jag köpa en grymmare bil och klara av att vinna på typ Hard nivån osv, men det känns fortfarande lika meningslöst.

Är det någon som testat Import Tuner Challenge? Där ska man kunna trimma osv, önskar att Gran Turismo fanns till xboxen =/

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bozze4evigt
Bra bilspel? Många har rekommenderat PGR3 och jag har spelat det lite grann.. Jag tycker dock att det verkar grymt tråkigt i längden, förstår inte riktigt vad det går ut på mer än att klättra i ranking.

Jag kör bara, bana efter bana, tjänar mina kudos och mina pengar. Visst kan jag köpa en grymmare bil och klara av att vinna på typ Hard nivån osv, men det känns fortfarande lika meningslöst.

Är det någon som testat Import Tuner Challenge? Där ska man kunna trimma osv, önskar att Gran Turismo fanns till xboxen =/

Forza Motorsport 2 släpps ganska snart. Och det äter GT till frukost

Permalänk
Medlem

Köp INTE PGR3, ettan o tvåan ägde men trean är inte alls lika bra. Känslan har försvunnit på ngt sätt.

Hoppa över bilspelet och sätt dig istället och spela "Madden 07", där har du måånga timmars spelglädje, med touchdows som gör att du blir glad för flera dagar framöver.

Permalänk
Medlem

Ganska snart är väl att ta i? det har ju blivit försenat och släpps inte förrän efter årsskiftet.

Visa signatur

FZ.se <---- behövs förklaring?
UnrealNorth <--- Om du undrar över något kring Unreal Tournament 2004
Spel och filmsamlingen <--- inte så stor nu men man måste ju börja någonstans

Permalänk

kostar xbox live något?

Visa signatur

Frukt är naturens godis

Permalänk

Kan man trimma bilar osv i Forza Motorsport då? För i så fall är det ett givet köp Madden är jag inte mycket för ska jag säga. Men jag laddade ner demot på Fifa 07 och det verkade helt klart intressant, sen får man prova PES6 när det kommer också!

Ingen som vet om en "Logitech Driving Force PRO" funkar till 360? Den funkar till PS2 men det är väl inte alls samma sak så att...

Visa signatur

bozze4evigt @ xbox l!ve

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av power_ade
kostar xbox live något?

Silver är gratis medans gold kostar.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av impera
Hoppa över bilspelet och sätt dig istället och spela "Madden 07", där har du måånga timmars spelglädje, med touchdows som gör att du blir glad för flera dagar framöver.

Men då gäller det att man har spelat sporten innan och har förståelse för den.
Fifa eller NHL är klart att föredra för folk som inte är inbitna i Jänkarboll, det är ju bra mycket krångligare med alla dessa spel och regler. Huuuga.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

PGR3 är skitbra, köp VISST det
Bäst känsla av alla bilspel hittils, utan tvekan!
Meningen med PGR3? Som med alla andra spel, att spela och ha kul

underbird haha samma här! Får också tillbaka min imorrn, vi kanske får varandras? Usch får hoppas att den fungerar som den ska nu.

Och hoppas fan att de inte formaterat hårddisken, vilket de förmodligen gjort, förmodligen en helt ny också. Förlorar man ju ALLT, inklusive alla arkadspel man köpt eftersom det är låst till serienumret eller nåt, måste man sitta o maila nån jävla supportskit. FAN!

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam