Bilder på Metal Gear Solid 4

Permalänk
Medlem
Citat:

Är det bra bild?

Jawohl

Permalänk
Medlem

Ja, men klippet är ju inte helt rent, G4 kommenterar och lite grafik i vägen för trailern. Konami lär väl lägga upp trailern snart på deras hemsida.

Ed: Heh, kolla in "Konami TGS 2005 Report"
http://www.konami.jp/gs/kojima_pro/english/tgs2005_report.htm...

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk
Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ Hiper Type-R 580W Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB, Gainward GeForce 7800GT , Creative SB Audigy SE , MSI K8N NEO4-F

Permalänk

Nu har dom släppt en Direct Feed på gametrailers. bättre bild.

Permalänk
Medlem

Väntar på HD-versionen...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Herregud, Dante ser åt helvete ut.

haha, ja han ser ut som Klaus Kinski på bild 2..

Kinski, i röda kläder, silver i håret och allt:

mer bilder här

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Permalänk
Medlem

Det sa han förra gången med, och nån gång tidigare med...

Klart han vill gå vidare, och jag hoppas han lämnar över MSG5 till nån som inte är åksjuk, så man kan få ett FPS...

Men det är nog långt kvar till fyran är här, så lets not cry yet...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Det sa han förra gången med, och nån gång tidigare med...

Klart han vill gå vidare, och jag hoppas han lämnar över MSG5 till nån som inte är åksjuk, så man kan få ett FPS...

Men det är nog långt kvar till fyran är här, så lets not cry yet...

Jag skulle aldrig acceptera att MGS blev ett FPS. Finns massor av FPS om man nu gillar det.

Visa signatur

🖥️ Intel 12700K@5.3GHz ~ ASUS TUF Z690 PLUS WIFI D4 ~ 32GB Ballistix 4000MHz CL16 ~ PNY GeForce RTX 4080 Verto ~ Fractal Define 7 Compact ~ Seasonic FOCUS GX 750W ~ Noctua NH-D15 ~ WD SN850 NVMe 1TB ~ Kingston NV1 NVMe 2TB

Permalänk

bara jag som tycker snake är väldans lik Revolver Ocelot?

Visa signatur

Haha, nästa gång du loggar in på swec se till att du loggar ut ^^ Hoe

Permalänk
Permalänk

Al Pacino, vad fan var det där ? :S Har sett en foto där det står metal gear raiden, men va fan, går euro gamers redaktion på syra eller?

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ Hiper Type-R 580W Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB, Gainward GeForce 7800GT , Creative SB Audigy SE , MSI K8N NEO4-F

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

kolla på www.gametrailers.com så kan ni kolla på några nya PS3 spel som kommer att komma (bla) en ny E3 mässa har ju varit ganska så nyligt så ni har lite tur.. aja GL HF!

Permalänk

Det var ingen vidare kvalitet på den filmen, men den var rolig.

Haha, Raiden i kallingar

Permalänk
Medlem

OKej, jag har inte hängt med spec mycket i MGS-världen, men vad jag har förstått så är Raiden och Snake på samma sida i MGS2, så varför vill Raiden döda Snake?

Visa signatur

Ja, jag har också hård vara.
Är du inte dum, har du inte otur när du tänker är du troligtvis totalt hjärndöd.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av smolk
OKej, jag har inte hängt med spec mycket i MGS-världen, men vad jag har förstått så är Raiden och Snake på samma sida i MGS2, så varför vill Raiden döda Snake?

Eftersom alla hatar Raiden, så blir han väll sur för att Snake tar så mycket anspråk. Om Snake dödas så blir han den enda huvudpersonen kvar.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Burkskinka
Men? Nej? :'(
Part 4 to be last entry for both Kojima and character designer Shinkawa.

han sa även att MGS2: Sons of Liberty skulle bli hans sista. Samma sak om 3an

För övrigt kan väl vem som helst se på de första bilderna om att det var Snake man fick se, cigaretten avslöjade

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Random-person
Eftersom alla hatar Raiden, så blir han väll sur för att Snake tar så mycket anspråk. Om Snake dödas så blir han den enda huvudpersonen kvar.

Tänk om man fick spela som Vamp?

Permalänk
Medlem

Tror inte man spelar som Solid Snake eftersom Kojima sa att gubben i trailern andvänder kniv och det gör aldrig Solid Snake. Mitt tips är att man spelar som Solidius Snake.

Visa signatur

So Far So Good So WHAT!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Henk
Tror inte man spelar som Solid Snake eftersom Kojima sa att gubben i trailern andvänder kniv och det gör aldrig Solid Snake. Mitt tips är att man spelar som Solidius Snake.

Men han dog ju i Sons of Liberty, iofs så kan man vad som helst vara möjligt efter att man sett den där trailern med Raiden. Tänk om det är Raiden som hämtat Big Boss från hans fort Outer Heaven i Zanzibar (Metal Gear på NES)? Raiden har ju trots allt en tidsmaskin, kanske Big Boss vill rätta till allt han gjort?

Nä, vi får väl se sen när spelet kommer. Hideo Kojima lyckas alltid med att överraska en.

Visa signatur

.

Permalänk

Okej?

nu ska vi reda ut en sak ,
Jag har spelat MGS och MGS:SE
Den första är det Solid Snake som spelar eller?
Snake Eater är det Naked Snake :P?

MGS SoL? Är det Raiden som är huvudkaraktär där eller?

man blir ju förvirrad så man vill skrika.

Och är det bara jag som tyckte Dante (DMC) Tyckte jag såg ut som en misslyckad plastikoperation? har såg läbbig ut

Permalänk
Medlem

jag känner mig också förvirrad, vem var solidius snake och solid snake?
trodde det var samma person, solid snake spelar man ju i väll i alla metal gear spel mg1 2 mgs1 men i mgs2 då?

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

[Spoilers!]

Solid Snake: Huvudperson i MG1 och MG2 (de gamla 2D-spelen från 80-talet). Även huvudperson i MGS och de inledande delarna av MGS2. Hittills verkar han också vara huvudperson i MGS4. Seriens huvudsaklige protagonist.

Liquid Snake: Solid Snakes tvillingbror. Dör i slutet av MGS (även om han tydligen återuppstår på ett minst sagt udda sätt i slutet av MGS2)

Raiden: Huvudperson i MGS2 (efter det inledande kapitlet). Sägs vara inblandad i MGS4 också. Solid Snakes "arvtagare" så att säga.

Solidus Snake: Solid och Liquids okände trillingbror. USA:s president under händelserna i MGS, huvudskurk i MGS2. Dör i slutet av MGS2.

Naked Snake: Huvudperson i MGS3. Blir senare Big Boss, Snakes, Liquids och Solidus genetiske far (de är olika klonvarianter av honom). Dödas av Solid Snake i slutet av Metal Gear 2.

Så, då var allt utrett.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Ok, en fråga bara. Hur kan tre personer vara tvillingar?

Visa signatur

» Macbook Air M1

Permalänk
Medlem

OK, ska ändra det.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
[Spoilers!]

Solid Snake: Huvudperson i MG1 och MG2 (de gamla 2D-spelen från 80-talet). Även huvudperson i MGS och de inledande delarna av MGS2. Hittills verkar han också vara huvudperson i MGS4. Seriens huvudsaklige protagonist.

Liquid Snake: Solid Snakes tvillingbror. Dör i slutet av MGS (även om han tydligen återuppstår på ett minst sagt udda sätt i slutet av MGS2)

Raiden: Huvudperson i MGS2 (efter det inledande kapitlet). Sägs vara inblandad i MGS4 också. Solid Snakes "arvtagare" så att säga.

Solidus Snake: Solid och Liquids okände trillingbror. USA:s president under händelserna i MGS, huvudskurk i MGS2. Dör i slutet av MGS2.

Naked Snake: Huvudperson i MGS3. Blir senare Big Boss, Snakes, Liquids och Solidus genetiske far (de är olika klonvarianter av honom). Dödas av Solid Snake i slutet av Metal Gear 2.

Så, då var allt utrett.

Jaahha?!?

Blev inte bra mycket klokare på det

Men har en susnig nu , Fick läsa igenom 3 gånger för att fatta allt

Permalänk

Jadu, Hideo Kojima vill allt krångla till det för en

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
[Spoilers!]

Naked Snake: Huvudperson i MGS3. Blir senare Big Boss, Snakes, Liquids och Solidus genetiske far (de är olika klonvarianter av honom). Dödas av Solid Snake i slutet av Metal Gear 2.

Så, då var allt utrett.

Nja, man fick ju aldrig veta om han verkligen dog i Metal Gear 2 ?

Iaf så är big boss med på shinshanka's sketcher av alla karaktärer i mgs4. Så antingen kommer han vara med, död eller levandes..

Och jag tror det är solid snake i trailern, "ögonlappen" är på fel öga, och den är en hi-tech visuellt hjälpmedel. Han kan ha lärt sig använda kniv..

Det som ni bör undra över är varför otacon och snake inte har setts på länge, eller så har jag missuppfattat dialogen och snake visste bara inte om otacons gayrobot. ..

och om det är ett världskrig som pågår ("a warzone you can find anywhere at anytime"..) ?

och vem det är som snake försöker nå på radion..(är det verkligen otacon?)

Och vad det är för läkemedel som snake tar i halsen, är det pga av sin ålder och yrke eller av FOXDIE viruset ?

Det kanske är så att Snake nu jobbar för regeringen igen i detta krig och försöker stoppa patrioternas vapen (metal gears'en) med hjälp från regeringen, som förser honom med läkemedel och prylar..?

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ Hiper Type-R 580W Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB, Gainward GeForce 7800GT , Creative SB Audigy SE , MSI K8N NEO4-F

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Antox-Lindberg
Nja, man fick ju aldrig veta om han verkligen dog i Metal Gear 2 ?

Iaf så är big boss med på shinshanka's sketcher av alla karaktärer i mgs4. Så antingen kommer han vara med, död eller levandes..

Och jag tror det är solid snake i trailern, "ögonlappen" är på fel öga, och den är en hi-tech visuellt hjälpmedel. Han kan ha lärt sig använda kniv..

Det som ni bör undra över är varför otacon och snake inte har setts på länge, eller så har jag missuppfattat dialogen och snake visste bara inte om otacons gayrobot. ..

och om det är ett världskrig som pågår ("a warzone you can find anywhere at anytime"..) ?

och vem det är som snake försöker nå på radion..(är det verkligen otacon?)

Och vad det är för läkemedel som snake tar i halsen, är det pga av sin ålder och yrke eller av FOXDIE viruset ?

Det kanske är så att Snake nu jobbar för regeringen igen i detta krig och försöker stoppa patrioternas vapen (metal gears'en) med hjälp från regeringen, som förser honom med läkemedel och prylar..?

Shinkawa...

allafall, kan ju vara som i mgs 2, man spelar som den personen vi sett litegrann, som tanker i mgs2. hoppas det, jag vill ha riktiga Snake

Visa signatur

"Chewing gum is really gross, chewing gum I hate the most."
It´s only funny until someone gets hurt, then it´s hilarious.