Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thunderinternet
ger affärer dig chassin bara för att du ska göra om den och att de ska tjäna pengar? men måste det inte bli rätt dyrt om du nu lägger ner ca 10k på en låda som kostar runt 1 k

annars så är ju 10 lådor för de lika med 0 då måste de ju sälja mer än 10 då eller?

grymt iaf

det kan man fråga sig .. dock en motfråga varför skulle jag lägga ut 10k på en burk? ..
finns vissa aspekter som du inte räknat in dock.. men de får du tänka ut själv

dock kan man se det så att det kräver "viss" motprestation. och inget är "gratis" .

Permalänk
Medlem

Tok nice

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem

riktigt fint hade gärna haft mig ett sånt här hemma ++

Visa signatur

System:
Intel E4400, 4096Mb DDR2 RAM, 4x HDD tot: ~1100GB, Geforce 8800 GTS 640MB, NEC DVD Writer
Bärbar: Dell Inspiron 2200
System idag: Core i7 6700k, 2xGTX1080 SLI, 16GB RAM, SSD, HDD, m.m.

Permalänk

OMG GoTall du är galen ju, nåt fel har du ju iaf... man kan inte va så säker som dig för h*lvete...
Riktigt nicceee bygge iaf.. haha den kapade Stackern såg nästan ut som en shuttle ju..
men himmla fränt bygge iaf...

Keep it up br0..

Visa signatur

| i7 2600K @ 4.8Ghz | Thermalright HR-02 Macho | ASRock Z68 Extreme4 GEN 3 | Corsair F3 120GB SSD | Gigabyte HD6970 2GB | 8GB G.Skill 1600Mhz Ripjaws Gaming | OCZ Stealth X Stream 600w | Win 7 Ultimate | Fractal Design Define R3 | BenQ 22" LED HD
Att göra: Gejma hårdare!

Permalänk
Medlem

en stor eloge för den kretivitet du har.
oj vad fint det lät

Visa signatur

Följer nu: Lost, The o.c, Family guy, American dad, That 70's show, Enturage, The war at home och Joey

Permalänk
Medlem

Vad ska du sälja det för ?

du kan ju titta in på DH så kan det diskuteras ...när det är klart

Visa signatur

Aspire X-Qpack black/green |-| AMD64 4000+ |-| X1900XTX 512MB |-| 2GB RAM PC3200 |-| MSI m-atx 7.1 |-| 420w

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snAttArn
Vad ska du sälja det för ?

Vem har sagt att han ska sälja det?

Permalänk
Medlem

MEr update!

Visa signatur

Reggad sedan: 2001-07-04 <> 01:or for life! | Antec P180 | Intel P4 630 3.0@3166 Mhz | GeForce 8800GTS | 4Gb PC5300 Twinmos DDR2 | MSI 945P-NEO

Permalänk
Medlem

Najs, ska följa tråden:)

Visa signatur

ASUS A8N-E| AMD Athlon 64 3200+@2380Mhz 100% Prime stabilt (Zalman 7700-CU)| sapphire X800 256Mb @447.43Mhz/428.14Mhz(856.28Mhz DDR)(Zalman VF700-cu LED)| 1024Mb Corsair XMS3200C2| OCZ modstream 520W| 23576poäng i 3DMark 01 1337 i 06 :)
"Non violence has never solved anything!" - Homer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slayzor
Vem har sagt att han ska sälja det?

det går bra annars att komma att diskutera med mig på DH så kan vi prata om både det "ena" och det andra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Slayzor
Vem har sagt att han ska sälja det?

Modd-erator:erna på forumet brukar sälja sina färdigmoddade datorer efter att dom vunnit vissa priser(i vissa fall) med dom.

Visa signatur

Aspire X-Qpack black/green |-| AMD64 4000+ |-| X1900XTX 512MB |-| 2GB RAM PC3200 |-| MSI m-atx 7.1 |-| 420w

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
det går bra annars att komma att diskutera med mig på DH så kan vi prata om både det "ena" och det andra.

aahhh då ses vi där ^^
förhoppningsvis så hinner jag klart med mitt innan dess med =P

Permalänk
Medlem

gotall vilken motern skall du stå i?

Antec som i sommras?

Permalänk
Medlem

nej inte antec ..mer info kommer...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AdrofleXx
OMG GoTall du är galen ju, nåt fel har du ju iaf... man kan inte va så säker som dig för h*lvete...

Man anar på motiven att han sålt sig till den mörka sidan.

OnT:

Snyggt, även om jag inte gillar tribals tycker jag om den ödmjukhet du visade upp i svaret då detta diskuterades tidigare i tråden.

Visa signatur

-: Abit NF7 : AMD Athlon XP 2500+@2200MHz : ATI Radeon 9800 Pro : 2*512GB Corsair DDR SDRAM PC3200 : Hitach Deskstar 7k250 80GB : Seagate Barracuda 160GB : Waterchill L30 Entry : Aqua Computer Airplex EVO 120 : <40*C idle :-

Permalänk
Medlem

man ska inte klanka ner på vissa för att de inte gillar vad man gör, vissa gillar inte chocklad eller fruntimmer heller .. men så är det smaken skall vara olika därav blir det ju lite roligare

Permalänk
Medlem

asså helt sjukt nice GoTaLL grym början som vanligt kommer det bli fetnice hoppas på mer updates!!! wanna se!

Visa signatur

[ PhenomX4 9850 ][ MSI K9a2 Platinum V.2 ][ 2xCorsair Dominator 1024Mb ][ PowerColor HD3650 ][ LianLi A05 ][ Tagan Easycon 580W ]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Längtar tills nästa uppdate.

Permalänk
Medlem

den kommer mot helgen

Permalänk
Medlem

Detta var den snyggaste "Stackermodden" jag har sett, Ska du ha med den till DH, i sådana fall kan jag inte vänta tills att få se den färdig.

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk
Medlem

japp ska med till DH

Permalänk
Medlem

give us update... NOW, fy fan va snyckt gjort GoTaLL !!

Visa signatur

No Further Comments

Permalänk
Medlem

Kommer du att vara på DH och gravera hela tiden eller?:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kappy
Kommer du att vara på DH och gravera hela tiden eller?:)

nåt sånt

Permalänk

ärligt talat dedär med fronten vid power-knappen, fan va fult!

Visa signatur

-[ {AMD X4 955} {Crosshair III} {6870 2gb} {Corsiar 4Gb DDR3} ]-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alle_lenhovda
ärligt talat dedär med fronten vid power-knappen, fan va fult!

så kan det vara som man brukar säga alltid retar det nån .. men det betyder ju också att den är uppmärksammad

Permalänk
Avstängd

du gör aldrig små saker va?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Damodred
du gör aldrig små saker va?

jo
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=50949...

Permalänk
Medlem

Tror du man kan få sitt namn Graverat i sin sida då? XD