WoW Europe släpper 10Day-Trials!

Permalänk
Medlem

jag har provat med två olika konton, server error först..

när man sedan försöker igen: ett mail har redan skickats... men det har det inte

edit: nån som har länken till installern? jag fick keyn av bleak

Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem

Har testat 3 olika adresser nu, fortfarande inget. Men får gå och tigga ett guest pass av nån kompis.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk

Jag har fixat ett account för ett par dar sen.
Och nu är min brorsa här hos mej och vill fixa ett, jag kommer in på sidan och allt sånt men när jag ska trycka på "sign up for a free trial" så händer ingenting.
Laddar inte eller någonting.
Vad kan vara fel?

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk
Medlem

Det var så för mig tidigare idag, nu är det funkis för mig iaf

Visa signatur

Har ingen signatur!

Permalänk

Blizzard kan ta mej f*n dra åt skogen! Inget funkar! Jag har väntat i säkert fem dagar på det där förbaskade mejlet!

Visa signatur

"Aurora" Intel Core i5-4670K@4,2GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz - MSi Z87-G55 - Sapphire AMD R9 290 Tri-X - 2*Samsung 1TB (RAID 0) - Antec P182 - Corsair HX620 - Noctua NH-U12P
"Mirage" Macbook Pro 13" - 16GB RAM - dualboot OSX/Win7
Hä lön's int' förklar' för dem söm int' begrip'

Permalänk

Det här ska bli kul, körde en 10 dagars för över ett år sedan när jag studerade, men då hade jag inte pengar till att börja spela.
Nu när jag har jobb så har jag varit sugen på att börja, men rädd att det är för gammalt och att man kanske tröttnar.
Ska testa med början på torsdag-fredag, så att man kan köra det två hela helger, så får man se om det fortfarande är kul

Visa signatur

*** Signaturen raderad på grund av för många rader. Läs forumreglerna. /xphaze

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bazooka91
Blizzard kan ta mej f*n dra åt skogen! Inget funkar! Jag har väntat i säkert fem dagar på det där förbaskade mejlet!

Om det inte kommer på stört lär det inte komma någon gång.

Visa signatur

Lever pastej?