Permalänk
Musikälskare

Trött på Razorn

Helu!

Har haft min Razer mus ett tag men börjar tröttna på bland annat tumknapparna som är så små, ja hela musen är relativt liten...

Har ni några bra tips på sladd-möss

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Om du vill att jag ska se ditt svar så tryck på Citera.

Permalänk
Medlem

mx518 och Microsoft intellimouse 3.0 är värdiga kandidater tycker jag

Permalänk
Musikälskare

Blev en sådan, fick bra resension på SweC med läste jag

Verkar skön att hålla, vilket är viktigt

http://gtek.se/index.php?mode=item&id=2731&session=6030144706...

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flashen
Blev en sådan, fick bra resension på SweC med läste jag

Verkar skön att hålla, vilket är viktigt

http://gtek.se/index.php?mode=item&id=2731&session=6030144706...

Fick en Habu i julas, är väl hyffsat nöjd. Den högra knappen har dock börjat låta lite underligt när man trycker på den ibland, men det är ingen större sak.

Det ända riktiga problemet jag har haft och inte lyckats lösa är att jag måste ställa in sensitivity varje gång jag bootar datorn, vilket kan kännas lite irriterande. Av någon outgrundlig anledning så är sensen extremt seg, men i konfigueringsprogrammet är står det att sensen är hög. Det man då måste göra är att byta till en random sensitivity först, och sedan byta tillbaka till den sensitivityn man vill använda. Någon som har en lösning på det här problemet? Kan tillägga att jag haft samma problem på två olika datorer.

Annars mycket skön mus, bra passform och funkar bra i de spel jag har testat den i. Älskar de två knapparna som sitter under scrollhjulet, perfekt att använda dem till t.ex. spells i MMOs.