Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av milk^
Text

Du ska visa mindre intresse så kommer hon visa mer intresse. Jag visade för mkt intresse för mitt ex vilket troligtvis är anledningen att hon är mitt ex nu. Nästa tjej jag skaffar ska jag fan aldrig ringa till

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Du ska visa mindre intresse så kommer hon visa mer intresse. Jag visade för mkt intresse för mitt ex vilket troligtvis är anledningen att hon är mitt ex nu. Nästa tjej jag skaffar ska jag fan aldrig ringa till

Jag ringde sällan till mitt visserligen ringde hon mig typ alltid ^^ lite väl ofta ibland.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Jag ringde sällan till mitt visserligen ringde hon mig typ alltid ^^ lite väl ofta ibland.

Har haft 2 tjejer i mitt liv, som är värda att kallas flickvänner.

Första tjejen hade jag i 6 år o hon ringde mig varje dag, flera gånger. Det var sjukt jobbigt men skönt i början att få intresset bekräftat.

Den nya tjejen skickade bara ett par sms om dagen och ringde sällan. Visste inte hur jag skulle bete mig då jag var ganska van med mitt tidigare förhållande, vilket säkerligen ledde till mitt fall. Synd men det kanske var lika bra, det är dyrt att ha flickvän i holland.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Du ska visa mindre intresse så kommer hon visa mer intresse. Jag visade för mkt intresse för mitt ex vilket troligtvis är anledningen att hon är mitt ex nu. Nästa tjej jag skaffar ska jag fan aldrig ringa till

haha då blir det lite svårt.

Jo det är ju det som är knas att man inte ska höra av sig för att dom ska visa intresse haha.. Vet ju själv hur det är men orka hålla på att leka egentligen

Tror man hittat den rätta när man inte leker längre

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av milk^
haha då blir det lite svårt.

Jo det är ju det som är knas att man inte ska höra av sig för att dom ska visa intresse haha.. Vet ju själv hur det är men orka hålla på att leka egentligen

Tror man hittat den rätta när man inte leker längre

Eller har tillräckligt med pengar så att vem som helst som man tycker passar vill ha en och gärna stannar livet ut för.. erhmm pengarn.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Tror jag blev dissad nyss

''han ska vara självsäker,vara en badboy o en gentleman på samma gång o få mig att skratta''

Storakrav

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Dra på dig läderjacka, kängor, hög hatt, monokel och ett par roliga byxor.
Samt var helt säker på att du ser sjukt snygg ut.

Permalänk

Lätt
nej men man ska vara sig själv så....

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd

Har nog vunnit mitt "brakeup" idag...
Vi var "ganska" skuldsatta efter massa strul.
Iallfall, såhär ser grunderna ut:

Skulder:
Jag: 40k
Hon: 150k

Bor:
Jag: Nybyggd lägenhet centala malmö
Hon: Hemma hos sina föräldrar i en förort

Gemensamma vänner:
Jag tog med mig alla, ingen gillar henne nämnvärt

Möbler/Div saker och ting :
Jag har allt, då hon inte har plats i sitt lilla rum till nånting i princip.

Enda hon fick med sig var hennes hund, som hon dock måste lämna bort pga allergi inom familjen

Jag ser detta som en klar vinst, mår som en prins och mitt sociala nätverk växer för varje dag.
WIN!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bakemonster
Har nog vunnit mitt "brakeup" idag...
Vi var "ganska" skuldsatta efter massa strul.
Iallfall, såhär ser grunderna ut:

Skulder:
Jag: 40k
Hon: 150k

Bor:
Jag: Nybyggd lägenhet centala malmö
Hon: Hemma hos sina föräldrar i en förort

Gemensamma vänner:
Jag tog med mig alla, ingen gillar henne nämnvärt

Möbler/Div saker och ting :
Jag har allt, då hon inte har plats i sitt lilla rum till nånting i princip.

Enda hon fick med sig var hennes hund, som hon dock måste lämna bort pga allergi inom familjen

Jag ser detta som en klar vinst, mår som en prins och mitt sociala nätverk växer för varje dag.
WIN!

Från en utomståendes ögon ser det rätt jävla sorgligt ut.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drumstick
Från en utomståendes ögon ser det rätt jävla sorgligt ut.

Mehh, e man otrogen och tror man kan släppa allting och bara tralla iväg, så får man skylla sig själv.
Ser ingen anledning till varför jag ska visa medmänsklighet eller vara snäll.

Permalänk

eeh...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av wa
marcusnns är en frisk fläkt.

ingen ide att försvåra hans situation... släpp inte lös hela hjorden på samma gång. Vill du ligga med honom eller hjälpa honom?

Har inte testat det själv. Men fysisk utmattning löser många problem.
Redflip kan säkert ta slut på dig i fler än en position.
Men annars tror jag du borde kolla på styrketräning.

förstår inte vad du menar, jag menar inte att man ska gå på gym för att träffa just tjejer utan att bara komma hemifrån och träffa folk.

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bakemonster
Har nog vunnit mitt "brakeup" idag...
Vi var "ganska" skuldsatta efter massa strul.
Iallfall, såhär ser grunderna ut:

Skulder:
Jag: 40k
Hon: 150k

Bor:
Jag: Nybyggd lägenhet centala malmö
Hon: Hemma hos sina föräldrar i en förort

Gemensamma vänner:
Jag tog med mig alla, ingen gillar henne nämnvärt

Möbler/Div saker och ting :
Jag har allt, då hon inte har plats i sitt lilla rum till nånting i princip.

Enda hon fick med sig var hennes hund, som hon dock måste lämna bort pga allergi inom familjen

Jag ser detta som en klar vinst, mår som en prins och mitt sociala nätverk växer för varje dag.
WIN!

Låter bra det, men bli inte för kaxig bara

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Drumstick
Från en utomståendes ögon ser det rätt jävla sorgligt ut.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av bakemonster
Mehh, e man otrogen och tror man kan släppa allting och bara tralla iväg, så får man skylla sig själv.
Ser ingen anledning till varför jag ska visa medmänsklighet eller vara snäll.

Må se för jävligt för en person som oss som inte varit med men.. som han ovan skrev.. är satmaran otrogen å jävlas så tänker jag absolut inte var snäll eller medmänsklig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bakemonster
Mehh, e man otrogen och tror man kan släppa allting och bara tralla iväg, så får man skylla sig själv.
Ser ingen anledning till varför jag ska visa medmänsklighet eller vara snäll.

Alltså jag menar att situationen ser rätt sorglig ut för er båda.

Permalänk
Avstängd

Nja vet jag inte.
Jag mår bra, ska plugga i höst, skulderna har jag under kontroll.
Har pengar för att klara mig, så, nje, enda som skiljer mig från att vara 100% nöjd är ett Jobb, men ska plugga somsagt.

O tjejer finns det gott om!

Permalänk
Medlem

Eeek,

Berätta precis för tjejen jag träffat i 2 veckor att jag har känslor för henne...
men hon har inte svarat än, damn

Spänningen öker starkt, hehe

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Eeek,

Berätta precis för tjejen jag träffat i 2 veckor att jag har känslor för henne...
men hon har inte svarat än, damn

Spänningen öker starkt, hehe

Blir intressant att se om jag hade rätt eller fel. Önskar dig lycka till
Men ha inte för höga förväntningar. Som sagt så avråder jag dig och alla andra för den delen också att inte säga att ni har känslor för en person om ni inte är 110% säkra på att de också har känslor för er. Annars riskerar ni att bli sårade. Såklart finns det undantagsfall

EDIT: Jag frågade en tjej som jag träffat i ungefär en månad "Hur är det mellan oss? Har du varit intresserad av mig" efter att vi slutat ses i en månad. Under den månaden vi träffades hade vi sovit över hos varandra, festat ihop och myst till film. Ja ni vet hela balletten, förutom sex...

Först svara hon inte på frågan. Men sen sa hon "Jag vill inte ha förhållande och få känslor", fast än jag inte ens hade frågat om det. Jag bara undrade ifall hon är intresserad fortfarande eftersom vi inte hade träffats på ett tag... Hursomhelst sa hon att hon fortfarande vill träffas. Och jag förklara för henne att HON får höra av sig när hon vill träffas, för jag är trött på att hela tiden få nej.

Nu har jag inte träffat henne på typ 3 månader. Har väl träffat kanske 10 tjejer efter det, men det är henne jag egentligen vill ha. Har haft svårt att släppa henne och har fortfarande känslor för henne.

Inte för att skrämma dig, men människan fungerar så. Man vill ha det man inte kan få. Om jag inte hade ställt de frågorna så hade hon kanske vart min nu Vem vet...

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk

Träffa min på nätet (hamsterpaj för att vara exakt ). Och nu 6 månader senare är jag lyckligare än nånsin. Och det var hon som skrev till mig först :D:D

Permalänk
Medlem

Då gjorde hon precis som hon gjort förut, det var inte oväntat men jävligt ledsamt..

Då vart min historia slut, ut på marknaden och bara svina

Visa signatur

🎮 ⇢ R7 5800X3D • MSI B450 Gaming Pro Carbon • G.Skill Flare X • Zotac RTX 3080 12gb
🖥 ⇢ Acer Predator XB271HU
⌨️ ⇢ Mekanisk Fjell
🖱 ⇢ MX Master 3S • Xlite V2
🔈 ⇢ DT 1990 Pro • HD6XX • JDS Labs Element 3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sneakhugger
Träffa min på nätet (hamsterpaj för att vara exakt ). Och nu 6 månader senare är jag lyckligare än nånsin. Och det var hon som skrev till mig först :D:D

Tror jag inställer i sångkören träffat två tjejer irl därigenom ^^

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Blir intressant att se om jag hade rätt eller fel. Önskar dig lycka till
Men ha inte för höga förväntningar. Som sagt så avråder jag dig och alla andra för den delen också att inte säga att ni har känslor för en person om ni inte är 110% säkra på att de också har känslor för er. Annars riskerar ni att bli sårade. Såklart finns det undantagsfall

EDIT: Jag frågade en tjej som jag träffat i ungefär en månad "Hur är det mellan oss? Har du varit intresserad av mig" efter att vi slutat ses i en månad. Under den månaden vi träffades hade vi sovit över hos varandra, festat ihop och myst till film. Ja ni vet hela balletten, förutom sex...

Först svara hon inte på frågan. Men sen sa hon "Jag vill inte ha förhållande och få känslor", fast än jag inte ens hade frågat om det. Jag bara undrade ifall hon är intresserad fortfarande eftersom vi inte hade träffats på ett tag... Hursomhelst sa hon att hon fortfarande vill träffas. Och jag förklara för henne att HON får höra av sig när hon vill träffas, för jag är trött på att hela tiden få nej.

Nu har jag inte träffat henne på typ 3 månader. Har väl träffat kanske 10 tjejer efter det, men det är henne jag egentligen vill ha. Har haft svårt att släppa henne och har fortfarande känslor för henne.

Inte för att skrämma dig, men människan fungerar så. Man vill ha det man inte kan få. Om jag inte hade ställt de frågorna så hade hon kanske vart min nu Vem vet...

Förstår helt vad du menar

Men fick mig ett svar iaf, hehe.

Hon var jätteglad att jag våga säga det istället för att hålla bak det, och hon känner samma. Men vi båda är fortfarande med på att vi ej ska stressa in i ett förhållande. Men de känns soft nu när vi vet hur vi båda står

Litet urdrag "Jag känner mig trygg när jag är med dig, och jag saknar dig när jag inte är med dig"

Så jag är faktiskt glad.

Men jag håller med dig Minibite3, detta är en gamble man gör när man öppnar upp sig

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Härligt att du fick positiv respons RedFLip

Tänkte dela med mig av en liten historia när jag satt på tåget igår på väl upp till en tjej i Borås.

Satte mig på tåget ganska nära en snygg tjej. En invandrarkille runt 25 satte sig bredvid henne. Jag visste inte om han snackade med sig själv eller i telefon... eller kanske med henne :P. Hursomhelst var han rätt skum.

Jag sitter och käkar subway på tåget, och kollar lite grann på tjejen och märker att hon kollar tillbaka lite grann :). Men vi får aldrig ögonkontakt.

En kvart senare så går hon iväg, och man ser hur killen bredvid tänker "vart tog hon vägen?" och kollar efter henne.

Under tiden hon är borta sätter sig en mamma med sin dotter på hennes plats, och när hon kommer tillbaka frågar hon om hon kan sätta sig bredvid mig :D.

Det är tyst ett tag i början. Sen frågor hon mig om jag vill ha tuggummi. Jag säger att jag redan har. Det är tyst en liten stund till. Helt plötsligt (jag vet inte hur det börjar) så börjar vi prata, och innan jag vet ordet av så snackar vi om bröllop. Båda inser att vi just träffats och snackar om äktenskap, ifall man ska behålla sitt namn eller inte osv, och börjar skratta åt att det är en rätt dum situation :D.

Hon frågar vad jag ska göra i Borås. Jag är ärlig och talar om att jag ska träffa en tjej. Men det är inget som hindrar henne från att ge mig sitt nummer (behöver inte ens fråga). När vi skiljs åt säger hon att hon tycker jag har snygg klädstil. Jag ville säga desamma, men det hade kännts tillgjort.

Just de. Hon sa att den killen hon satt med i början hade sagt något i stil med "kom och sätt dig närmare" Hahaha, rätt roligt att äga upp den killen på 25 år som försökte ragga på henne mitt framför ögonen på honom

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem

Skrev här i tråden i våras och bad då om tips på mysiga cafèn i gôtet.
Då jag hade träffat en tjej ute på krogen på valborg som jag följde med hem. Dagen efter tog jag hennes nr. Ringde upp henne 3 dagar senare och bestämde träff.
Vi fikade på ett cafe i Haga, sedan blev det att jag följde med henne hem igen. Efter det reste hon bort ett tag men när hon kom hem så bjöd jag in mig själv på middag hemma hos henne, eller rättare sagt jag bjöd henne på laxmiddag med vin och levande ljus hemma hos henne haha. Bort fortfarande hemma så..

Hursomhelst vi har nu varit tillsammans i 2 månader på söndag och jag är lyckligare än jag varit på väldigt länge!

Visa signatur

Fråga/ämne: "Ska träffa en tjej o vi ska säkert nuppa jag är nervös"

Svar: Drick en bärs och sluta ljuga, din date består utan en toarulle och en tysk lädersmisk film"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Text

Stil väger tyngre än ålder

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
Stil väger tyngre än ålder

Exakt, sen så va hon bara 92a iofs, men hon såg ut att vara 89a eller 90a så hon tyckte väl att 25-åringen va en äcklig gammal gubbe
Dock så va han inte så snygg heller, så de kändes inte som att jag "vann" henne precis. Mer roligt att han försökte så mycket, och jag bara satt där och fick det serverat

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Lätt
nej men man ska vara sig själv så....

(kollar på bilden)
(kollar på stolen brevid mig)
ja, en sån skjorta har jag med:P

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xore
(kollar på bilden)
(kollar på stolen brevid mig)
ja, en sån skjorta har jag med:P

Absolut inget fel på en sån skjorta!.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tcntad

Absolut inget fel på en sån skjorta!.

Absolut inte, men ska jag vara lite stilbög rekommenderar jag att inte ha en t-shirt under Mycket snyggare utan.

Visa signatur

|| Gigabyte GA-MA790X-UD3P || AMD Phenom II X4 955 @ 3,8 GHz || 2*2 GB Kingston HyperX PC8500 || Asus Radeon HD 5850|| Zalman ZM600-HP600W || Windows 7 64-bit ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av minibite3
Härligt att du fick positiv respons RedFLip

Tänkte dela med mig av en liten historia när jag satt på tåget igår på väl upp till en tjej i Borås.

Satte mig på tåget ganska nära en snygg tjej. En invandrarkille runt 25 satte sig bredvid henne. Jag visste inte om han snackade med sig själv eller i telefon... eller kanske med henne :P. Hursomhelst var han rätt skum.

Jag sitter och käkar subway på tåget, och kollar lite grann på tjejen och märker att hon kollar tillbaka lite grann :). Men vi får aldrig ögonkontakt.

En kvart senare så går hon iväg, och man ser hur killen bredvid tänker "vart tog hon vägen?" och kollar efter henne.

Under tiden hon är borta sätter sig en mamma med sin dotter på hennes plats, och när hon kommer tillbaka frågar hon om hon kan sätta sig bredvid mig :D.

Det är tyst ett tag i början. Sen frågor hon mig om jag vill ha tuggummi. Jag säger att jag redan har. Det är tyst en liten stund till. Helt plötsligt (jag vet inte hur det börjar) så börjar vi prata, och innan jag vet ordet av så snackar vi om bröllop. Båda inser att vi just träffats och snackar om äktenskap, ifall man ska behålla sitt namn eller inte osv, och börjar skratta åt att det är en rätt dum situation :D.

Hon frågar vad jag ska göra i Borås. Jag är ärlig och talar om att jag ska träffa en tjej. Men det är inget som hindrar henne från att ge mig sitt nummer (behöver inte ens fråga). När vi skiljs åt säger hon att hon tycker jag har snygg klädstil. Jag ville säga desamma, men det hade kännts tillgjort.

Just de. Hon sa att den killen hon satt med i början hade sagt något i stil med "kom och sätt dig närmare" Hahaha, rätt roligt att äga upp den killen på 25 år som försökte ragga på henne mitt framför ögonen på honom

Haha

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CloX
Haha

La du märkte till "En kvart senare så går hon iväg, och..."
Antar att han åt upp mackan på en kvart och efter att man ätit är det inte helt ovanligt att man tar ett tuggummi

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!