Playstation 3-tråden, fortsättning

Permalänk
Medlem

Kan man ändra kontrollschemat till sitt eget tycke i WarHawk?

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Blev WarHawk uppskjutet i sista sekund?

Webhallen, Releasedatum: 4:e kvartalet 2007
Play.com, Due for release on 21/09/2007

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DoZ
Blev WarHawk uppskjutet i sista sekund?

Webhallen, Releasedatum: 4:e kvartalet 2007
Play.com, Due for release on 21/09/2007

Nja, det har stått så länge på Webhallen. De verkar inte uppdatera så ofta.

Spelet finns att köpa på den Amerikanska PSN och ska väl komma upp på den europeiska PSN idag.

Troligtvis stämmer det datum som du skrivit 21/09/2007 för blu-ray versionen.

Edit: Då har man precis köpt Warhawk över europeiska PSN, 280:- kostar det. Väntar med spänning på att nedladdningen ska bli klar.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Tankar Warhawk as we speak. Tur att man har ett BT headset hemma redan. Uberweise är min PSN tag. Vad sägs om lite träningslirande ikväll med lite Swecare?

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Tankar warhawk nu jag med!

Mitt PSN nick är: nickeSWE

adda gärna!

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel

Permalänk
Medlem

Gah, Amazon har stängt av min order på Lair.
Jag säger bara idioter, dom går runt och ljuger i två dager och sen så gör dom de inte skulle göra.

Permalänk
Medlem

Varför lägger dom upp Warhawk men inga demos samtidigt?:(

Permalänk
Medlem

Jag är med på lite swec spelande ikväll. Har precis startat spelet och gjort lite inställningar. Ska vi göra en egen server med password?

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Då blir det hem och kolla in Warhawk........

Permalänk
Medlem

Vart förvånansvärt kul faktiskt. Hur många är det som har någon form utav BT headset att använda då så man kan tjöta under tiden?

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk

Kan man använda sin SonyEricsson-mobil med headset som...headset? Utan att betala en minutpriset.

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamefreak
Kan man använda sin SonyEricsson-mobil med headset som...headset? Utan att betala en minutpriset.

Jag tror man kan använda vilket bluetooth headset som helst. Men jag har ingen aning om minutpris??? Vad är de?

Permalänk
Medlem

Tänkte också skaffa Warhawk, men det verkar ju inte finnas i butik än? Bara som nerladdning. Har inget headset och man får ju det till om man köper i butik, fast det kanske bara är i jänkarlandet? Nån som kan bekräfta?

Sen en lite off-topig fråga, vad har Swec´s folding@home team för teamnumber? Om det nu finns kvar dvs :P.

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gamefreak
Kan man använda sin SonyEricsson-mobil med headset som...headset? Utan att betala en minutpriset.

med sladd? nej. (tror inte det går att ringa upp servern heller)

Blåtand? kanske, så prova.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk

Det var med blåtand jag hade tänk att använda den, lite dumt att skynda iväg och köpa ett BT headset om det går med mobilen.

Visa signatur

Dator: MSI B550 Tomahawk || AMD 5600X || Noctua NH-U12S || MSI RTX 2070 Armor 8GB || Kingston HyperX 32GB @ 3600MHz CL16 || PNY CS3030 1TB + SSD 500GB + HDD 4000GB || Phanteks Enthoo Pro || Corsair AX 760W

Permalänk
Medlem

fan vad grymt hahaha... intensivt lite svårt men ruskigt kul. Jag gjorde en server med ett password (1111) för att kolla in kontroller osv men det verkade som att det va ett lätt pw för att det kom in en hel del folk.

Blir det någon swec server, sover alla eller?

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Fan va krångligt man styr flyplanen tycker jag. Man får typ nästan hålla in vartenda knapp på hela kontrollern för att kunna styra. Men man vänjer la sig. Ska vi lira alla sen eller? Vi kan la säga tid? Jag tänkte runt 20-21 tiden? Någon som har nån fin uppkoppling? Någon med 10/10 minst hadde ju suttit fint.

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Medlem

Ja, jag är med nästan vilken tid som helst.

Är det ingen annan som tycker att warhawk och denna filmen har vissa likheter?: http://www.imdb.com/title/tt0346156/

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

Antar att man inte kan ändra kontrollerna alls i Warhawk? Sökt på Google, men hittar inget. Skulle någon här kunna svara om man kan ändra analog-spakarna så man siktar med vänstra istället för högra spaken?

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Antar att man inte kan ändra kontrollerna alls i Warhawk? Sökt på Google, men hittar inget. Skulle någon här kunna svara om man kan ändra analog-spakarna så man siktar med vänstra istället för högra spaken?

jodå det går i menyn..

edit: nja vet inte.. alltså ändra kontrollen går men att ändra spakarna med varandra vet jag inte, ska kolla. Återkommer.

edit igen: jodå det går att ändra spakarna.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Antar att man inte kan ändra kontrollerna alls i Warhawk? Sökt på Google, men hittar inget. Skulle någon här kunna svara om man kan ändra analog-spakarna så man siktar med vänstra istället för högra spaken?

Verkar som att du som vill köra med SouthPaw är körd.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

Gah, vad segt. Jag orkar inte vänta tills 21:e September =/
Blir jobbigt att sätta in skivan varje gång också.
Ska man avbeställa och köpa det på PSN?

Kan ju alltid köpa ett headset senare.

Permalänk
Medlem

är det nån mer skillnad än headset och dokumentärer mellan PSN och skivvarianten?

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toffe
jodå det går i menyn..

edit: nja vet inte.. alltså ändra kontrollen går men att ändra spakarna med varandra vet jag inte, ska kolla. Återkommer.

edit igen: jodå det går att ändra spakarna.

Kanon. Tackar för svaret, men du är säker på att det inte bara är 'Invert Y-axis' eller liknande du sett i menyerna?

Nåja, får se om man köper det imorgon eftermiddag i en butik. Får en bluetooth-headset också, vilket jag saknar för tillfället.

Edit: Såg Bi99uys inlägg precis. Conflicting reports, hmm.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Kanon. Tackar för svaret, men du är säker på att det inte bara är 'Invert Y-axis' eller liknande du sett i menyerna?

Nåja, får se om man köper det imorgon eftermiddag i en butik. Får en bluetooth-headset också, vilket jag saknar för tillfället.

nej.. det går att ändra spakarna, det går även att att inverta y-axis. Jag gick in i och spelade och gick in i menyn medans jag va uppe i luften och ändrade spakarna.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av toffe
nej.. det går att ändra spakarna, det går även att att inverta y-axis

Wohoo! Då blir det ett givet köp.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Wohoo! Då blir det ett givet köp.

köper du det på psn så är det ju inte så mycket pengar heller...

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Sötast

Bara 798mb? varför då bluray? räcker gott med DVD.

Tankar nu iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Bara 798mb? varför då bluray? räcker gott med DVD.

Tankar nu iaf

För att PSN versionen är komprimerad.
Blu-Ray versionen har massa andra saker på den också som tar plats när det är i Full HD.

Synd att Blu-Ray versionen lägger 798MB på hårddisken ändå, för att få snabbare laddnings tider.

Permalänk

Haha! Var inne lite på Swec-servern som låg uppe nyss. Såg bland annat Bi99uy där inne ;D.

Vi lär kicka igång en SWEC-klan! Nån som orkar styra upp en klan och bjuda in folk?

Vad sägs om att göra en ny Warhawk tråd där vi samlar ihop en lista över allas PSN-nicks så att vi kan skapa en klan och skicka ut klaninbjudningar?

Helt underbart med warhawk och kompislista funktionen. Bara att joina den servern som polarn lirar på

edit: anmäl ditt intresse för SWECs - warhawk klan!
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel