PSP Slim & Lite - Färger innan Jul?

Permalänk
Medlem

PSP Slim & Lite - Färger innan Jul?

Det är snart Jul och min julklapp i år blir förmodligen en PSP Slim & Lite.
Just nu så finns den i färgerna pianosvart och silver. Jag vill helst itne ha någon av dem.
Pianosvart blir flottigt och silver ser plastigt ut.

Tror ni eller har hört att det kommer fler färger till Svergie innan jul?
Vet ni om eventuellt Limited Edition-packetet med "Final Fantasy VII: Crisis Core" kommer till sverige? Innan jul? (Ja, den är silver, men spelet verkar så coolt att man ändå inte kan motstå.)

Snälla hjälp mig!

Visa signatur

Gosh!

Permalänk
Medlem

Tja det ser tyvärr inte så ljust ut just nu att det ska komma fler färger på PSP till Sverige innan jul. =/

Usa brukar få sånt innan oss och nu har dom inte fått nått alls, de har också enbart piano svart och is silver. (Om jag har fel så rätta mig).

I Japan har de lite fler färger:

Ceramic white
Felicia Blue
Lavender Purple
Rose Pink

Men om jag inte har fel så är inte PSP regions kodad när det gäller spel bara filmer eller?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Finns ju en simpsons bundle, med en psp som är gul färgad tror jag.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Jo, jag såg lite fler färger från japan också. Man skulle bott där istället.

"I`m", har du någon länk?

Vet någon om chassie-framsidan från de gamla passar på Slim & Lite? Tänkte om man skulle beställa en Pianosvart och en snygg framsida. Jag har nämligen inte sett några speciella Slim & Lite-chassien än...

Visa signatur

Gosh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derfpa
Jo, jag såg lite fler färger från japan också. Man skulle bott där istället.

"I`m", har du någon länk?

Vet någon om chassie-framsidan från de gamla passar på Slim & Lite? Tänkte om man skulle beställa en Pianosvart och en snygg framsida. Jag har nämligen inte sett några speciella Slim & Lite-chassien än...

Har till en finsk sida, jo. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=26167

Sry för den stora bilden!

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Den är ju faktiskt riktigt ful imho..

Jag har beställt en silver nu (i morsans namn, eftersom det är henne jag ska få den av. )
Jag tänkte såhär: "Om jag ska låna ut den till någon som vill titta på den, vilken färg vill jag ha på den då". Eftersom pianosvart blir så flottigt blev det silver.
Sen såg jag att den svarta var blank påbaksidan också, vilket jag inte trodde från början.

Vet någon om TV-kabel följer med?

Visa signatur

Gosh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derfpa
Den är ju faktiskt riktigt ful imho..

Jag har beställt en silver nu (i morsans namn, eftersom det är henne jag ska få den av. )
Jag tänkte såhär: "Om jag ska låna ut den till någon som vill titta på den, vilken färg vill jag ha på den då". Eftersom pianosvart blir så flottigt blev det silver.
Sen såg jag att den svarta var blank påbaksidan också, vilket jag inte trodde från början.

Vet någon om TV-kabel följer med?

Beställde också en idag.
Ett 4GB minneskort på väg från Kina också, 250 kr inkl frakt. Bäst att passa på nu medans dollarn ligger nere.

Hoppas man får ett med FW 3.50 så att man slipper ragga upp nån med ett PSP 1000 för att nedgradera.

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo

Permalänk
Medlem

simpsons-psp var ju asfet, gief

Permalänk
Medlem

Gillar man inte pianosvart eller silveris så kommer även två Europaexklusivt paketlösningar.

Spider-Man 3-versionen är röd och svart och innehåller både spelet och filmen Spider-Man 3. Simpsonsutgåvan å andra sidan är såklart gul, Simpsons: The Game medföljer.

Den första versionen med Spiderman har kommit in på EB Games i Linköping ialla fall, så den borde finnas i dom flesta spel shoparna nu...

Även Simpsons utgåvan borde dyka upp snart...

Permalänk
Medlem

Spiderman-utgåvan... Står det en massa "spiderman" på den eller är den bara röd?
Funderar skarpt på att avbeställa den silvriga illa kvickt och köpa mig en röd.
Vad kostar den röda, spiderman-modellen?

Visa signatur

Gosh!

Permalänk
Medlem

Den är röd på framsidan och svart på baksidan, har för mig att de inte står spiderman på den, och priset låg på 1999:- har jag för mig...

Permalänk
Medlem

Pianosvart eller mattsvart?
Är det verkligen bara 1999kr ?
Har för mig att jag såg Simpsons-vesionen för 2400kr....

Visa signatur

Gosh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_tito
Beställde också en idag.
Ett 4GB minneskort på väg från Kina också, 250 kr inkl frakt. Bäst att passa på nu medans dollarn ligger nere.

Hoppas man får ett med FW 3.50 så att man slipper ragga upp nån med ett PSP 1000 för att nedgradera.

Var beställde du det?
Jag beställde nyss 4gb för 500 inkl frankt =/
Känns lite onödigt fan.. kunde fått det för hälften omg

Permalänk
Medlem

Skulle vilja ha samma deals som i USA. PSP Slim, Family Guy Freakin Sweet och Daxter för $199

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rezuth
Skulle vilja ha samma deals som i USA. PSP Slim, Family Guy Freakin Sweet och Daxter för $199

Man skulle haft en trogen kompis i USA...:(
Känns som om det är ganska så ofta som det säljs saker billigt i USA, som inte skickas tillfolk som vill beställa utomlands.

Visa signatur

Gosh!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av feliQ
Var beställde du det?
Jag beställde nyss 4gb för 500 inkl frankt =/
Känns lite onödigt fan.. kunde fått det för hälften omg

Ebay är din vänn när det kommer till sådana småsaker.

Helt underbart nu när $ är så lågt, synd att vi ska ha så jobbiga tullregler bara =/

Visa signatur

l Main PC l QNIX QX2710 | i7 3770K @ 4.5 Ghz | ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 | 16GB DDR3 l GTX 1070 Ti l
l Konsoler l NES, SNES, N64, GC, Wii, Wii U, Switch, SMS, MD, SAT, DC, 360, PS2, PS3, PS4, PCE-Duo