Permalänk
Medlem

DR-005 *viktigt*

Tänkte höra om någon vet var man kan tanka DR-005? Var ute efter någon gratis trumsynt som fungerar nåttsånär bra. Hittade DR-005 som tydligen är freeware nu, men hittar ingenstans, hittar bara sett osv till det.

Tacksam för hyffsat snabba svar!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem

Joo.. DR-005:an skulle bli gratis efter DR-008 lanserats. Har t.o.m sett det någonstans, men hittade inte vart det kunde laddas ner.

Permalänk
Hedersmedlem

Om du inte hittar det på FXpansions egen hemsida så har de alltså inte givit sin uttryckliga tillåtelse, och då kan du inte få hjälp här.

Har du nån källa? Mig veterligen brukar sånt där vara önsketänkande, och jag har inte hört något om det. Det kan ju också vara så att de slutat erbjuda det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av arkearke
Joo.. DR-005:an skulle bli gratis efter DR-008 lanserats. Har t.o.m sett det någonstans, men hittade inte vart det kunde laddas ner.

Det kanske bara gällde för de som köper 008?

Permalänk
Medlem

http://www.kvraudio.com/get/25.html Här har dom haft den uppe. Det var även på den sidan jag såg att det var gratis. Dock så har dom inte den kvar. Någon måste ju ha det?

Förövrigt, om någon känner till ngt annat sjysst program så är jag villig att testa.