Följ Black Week på SweClockers

Senast köpta spel?

Permalänk
Medlem

Taito F3 System

Med Bubble Memories: The Story of Bubble Bobble III

Monterat och klart

Resultat efter anslutning till tv via Supergun:

Fler bilder i screenshotstråden.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

THQ pack på steam, samt Osmos. Innan det var det Modern Warfare 2.

Visa signatur

Asus B550F - 5900X - TUF4080S - 32 GB DDR4 - NH-D15 - Define S - Samsung OLED G9 - LG OLED55CX
PlayStation 5 - Nintendo Switch - Wii U - RPi3
a silent computer is a glorious computer

Permalänk
Medlem

Railworks Challenger Edition.

Rätt så kul tidsfördriv

Även köpt:

Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC)
Ratchet och Clank: A crack in time (PS3)
Forza MotorSport 3 (360)
RACE on (PC)

Visa signatur

| AMD R9 3900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | Palit Jetstream 2070 Super | 16GB DDR4 | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

Tropico 3
Viva el Presidente!

/Olle

Permalänk
Medlem

Serious Sam HD från GetGamesGo

Permalänk

Warcraft III - Båda två. 3 månader sedan.

Visa signatur

Main: FD R2 - CoolerMaster Silent Pro M 700W - AsRock Z77E-ITX - Intel i5 3570K @ Stock - 4GB Corsair XMS3 1333MHz - Corsair SSD Force 3 Series 120GB - Gigabyte GeForce GTX 560 Ti OC 1GB - Win 7

Permalänk
Medlem

Osmos för 2Euro

De e inte lätt o motstå Steam när dom har sånna löjligt bra erbjudanden ^^ Dom e ju rätt dyra i övrigt så, skönt o se.

Visa signatur

Jag har en fin men gammal dator som ej är värd att skriva om

Permalänk
Entusiast

Dead Space från Steam

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

FIFA10, Mass Effect samt Dragon Age: Origins

Permalänk
Medlem

Kotor(Knights of the Old Republic) från steam för 23 kr

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Modern Warfare 2 PC

Visa signatur

Computer: Intel Core i5 2500K 3,3GHz, PowerColor Radeon HD6870 1024MB CrossFire, Corsair 8GB (2x4096MB), XFX Core Edition 750W 80+ Bronze, 1TB Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, Fractal Design Core 3000, Cooler Master Hyper 212 Plus
Mac: MacBook Pro Retina 13,3"

Permalänk

Kotor, Madballs in... Babo:Invasion och Serious Sam HD på steam

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Medlem

Dragon Age från Steam

Visa signatur

i5 2500k @ 4.5GHz med H70 push-pull | P67 Sabertooth | 8GB Corsair 1600MHz CL9 | GTX 670 SLI | Obsidian 800D | Corsair AX850

Permalänk

FF Dissidia och Little Big Planet till PSP.

Dammade av PSPn för ett tag sedan då jag är på resande fot i några veckor. Det har faktiskt kommit en del bra spel till PSP på sistone! När jag kommer hem till PS3 igen om ett tag så skall Modern Warfare 2 inhandlas

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalton Sleeper
FIFA10, Mass Effect samt Dragon Age: Origins

+ Star Wars: Force Unleashed

Permalänk
Medlem

Mines of Moria
Osmos
Trine

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem

GTA IV
HALO 3
FABLE 2

det var till Xbox360 i september

Permalänk
Medlem

Modern Warfare 2

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Battlefield 2 och World of Goo.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TreD
eve

Du vet väl att det kostar 55 SEK första månaden, sen ~217 SEK varje månad tills du avbryter transaktionen? Bättre med test-konto i 21 dagar, jobbar som en galen gnu o ersätter månadsavgiften med in-game ISK. 100% gratis då.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Muramasa, New Super Mario Bros Wii

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

THQ complete pack och Trine. THQ pack är jag väll lite missnöjd med då varken Stalker eller Red Faction fungerar men Trine är helt sjukt roligt!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Draim
THQ complete pack och Trine. THQ pack är jag väll lite missnöjd med då varken Stalker eller Red Faction fungerar men Trine är helt sjukt roligt!

Vad har du för problem med de spelen? Ser ut att fungera när jag drog igång dem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av edgren
Du vet väl att det kostar 55 SEK första månaden, sen ~217 SEK varje månad tills du avbryter transaktionen? Bättre med test-konto i 21 dagar, jobbar som en galen gnu o ersätter månadsavgiften med in-game ISK. 100% gratis då.

Yes. Använde koden jag köpte av steam för att aktivera mitt trial konto. Däremot ljuger du om månadskostnaden. Hur blir 14.95 dollar 217kr?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TreD
Däremot ljuger du om månadskostnaden. Hur blir 14.95 dollar 217kr?

Kollade inte priset på eveonline.com, utan på store.steampowered.com. På Steam kostar det £19.99 per månad, och genom eveonline.com kostar det £14.95 per månad. Eller... bah! Jag vet inte vad som är vad, men det är så det står i alla fall!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Eveonline.com = Månadskostnad

Steam = "Spelet".

Nu kan man ju köpa konto på eveonline.com också (billigare vanligtvis) men när steam har rea brukar det bli rätt billigt som i det här fallet. 5 euro istället för 20 eller vad det brukar vara

Permalänk

äh va fan:) THQ complete pack, så 15 nya spel inkasserade.. hade iofs dawn of war 2 redan, men ändå!

Visa signatur

Awaken Mustakrakish the Lake Troll
5950x, 3090 FE

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Derivator
äh va fan:) THQ complete pack, så 15 nya spel inkasserade.. hade iofs dawn of war 2 redan, men ändå!

18st är det.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200