Permalänk
Medlem

JC kortar av benen åt dig gratis när du köper, iaf de JC affärer jag har varit på. Trevliga brukar de vara också

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 4TB SATA SSD = total 16TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: ASUS PG32UCDM 32" 4K OLED 240Hz, Acer Predator XB323UGX 32" 1440p 270Hz
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aMpari
JC kortar av benen åt dig gratis när du köper, iaf de JC affärer jag har varit på. Trevliga brukar de vara också

Jo det stämmer nog, har varit så på alla JC jag köpt på, men har dock inte varit en nödvändighet.

Permalänk
Medlem

yes, you are Dwarf Master Jonazz

Visa signatur

Utvecklare (Technical Director) / Delägare - Björnmamman

Permalänk
Medlem

Jag har själv mellan 29/30 och 31/31 beroende på märke. Är 173/70kg

Jag skulle säga att alla killkläder är gjorda och passar bäst för 180+/~75kg. Jag är inte fet på något sätt men ser knubbig och "satt" ut vissa typer av tunnare tröjor som ska sitta på visst sätt. Small gäller för mej f.ö, allt annat hopar sig och ser ut som ett tält.

Permalänk

hehe har inte lätt heller själv...

är la ca 160 - 165 lång väger ca 68 - 70 kg.... är lite halv tjock lite runt magen och sen har jag stora lår :(...

vill hellst ha 31 runtmidjan / 31 längd men det finns ju ej så det brukar bli 31 / 32.... eller tror jag får ta 32 / 32 nästa gång....

svårt det där det är bara att prova prova och åter prova olika jeans o märken... brukar köpa jeans utan märken typ byxor på coop... fungerar ganska bra sen så har jag väll handlat lite dyrare byxor absolut max 600 kr. morsan har fått sy upp byxorna nån gång.... men då syr hon oftast för kort så man får gå med lite längre byxor går an så länge man har skor på sig typ skolan, stan...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aMpari

Hm. Inte konstigt att man tycker man är kort, om de kapar benen!

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eas@tetris
Hm. Inte konstigt att man tycker man är kort, om de kapar benen!

Det är verkligen tur att jag aldrig behövt göra det. Jag känner mig rätt kort som det är ändå Men dom flesta i den här tråden verkar vara kortare än jag :shame:

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Det är verkligen tur att jag aldrig behövt göra det. Jag känner mig rätt kort som det är ändå Men dom flesta i den här tråden verkar vara kortare än jag :shame:

Hm. äsch, det jag skrev skulle vara ett skämt
kapar benen

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 32 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eas@tetris
Hm. äsch, det jag skrev skulle vara ett skämt
kapar benen

Jo, jag förstod det. Jag skämtade vidare om att jag inte skulle vilja kapa benen

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Jo, jag förstod det. Jag skämtade vidare om att jag inte skulle vilja kapa benen

Jaha. Är trött idag, och sur sen skolan så.... äh, glömde bort vad jag tänkt säga

Edit: jag är inte kort så ni vet, bara ung.

Visa signatur

🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Medlem

är precis 2m lång och väger ~95 o har inte några problem med kläder:) dock har jag 45-46 i skostorlek, o jag tycker att det ä besvärligt att hitta skor, men d värkar finns de som har d värre:)

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Avstängd

Till er som bor i Göteborg och funderar lite på det här med storlekar: Kika förbi Filippa K eller ABCD eller några av butikerna mitt emot Filippa K. Allt ligger runt Grönsakstorget. Många smalare/kortare siluetter och modeller brukar finnas där. Dessutom kommer man bort från JC/HM/JJ- skiten.