Permalänk
Medlem

Hehe... Årets skämt!
Ace RawDeal Plus 420W Rev2 - Inet.se

Citat:

Raw Deal Plus Rev. 2 från svenska Ace är en uppdatering av den omåttligt populära Raw Deal Plus-serien - känd som en utav Sveriges mest prisvärda serier av kvalitétsnätdelar. Förutom att samtliga kablar förlängts och nu når hela 50 cm har 420W-modellen även utrustats med utökat antal SATA-kontakter. Dessutom har en 8-pin-adapter för ATX12V inkluderats i paketet – allt för att tillgodose de behov som ställs på ett modernt nätaggregat.

Ni kanske borde ändra liiite på det... Ace är inte kända för att ha bra kvalité direkt...

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Inet
Skrivet av Konichiwa:

Just ja, kom på en sak, när kommer avbetalningsplanen ni jobbade på?

Enligt tidsplanen skall den dyka upp på vår hemsida under maj månad!

Skrivet av Brainsplitter:

Hehe... Årets skämt!
Ace RawDeal Plus 420W Rev2 - Inet.se

Ni kanske borde ändra liiite på det... Ace är inte kända för att ha bra kvalité direkt...

Mjo, produkttexterna kommer direkt från Ace. Vi har redigerat något i produkttexten nu.

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Mjo, produkttexterna kommer direkt från Ace. Vi har redigerat något i produkttexten nu.

Mvh / Inet

Jag tycker nog att det ser ungefär likadant ut fortfarande. "Raw Deal Plus Rev. 2 från svenska Ace är en uppdatering av den omåttligt populära Raw Deal Plus-serien - känd som en utav Sveriges mest prisvärda serier." Inte för att jag har någon direkt erfarenhet utav Ace men hade jag varit en medelsvensson och varit ute efter ett vettigt nätagg i den prisklassen så hade jag gått på beskrivningar som "omåttligt populära" och "mest prisvärda serier" oavsett om det stämmer eller inte. Men vad man har hört så är ju exempelvis FSP bra mycket bättre val än ACE i denna prisklass och jämför med denna beskrivning: "Efficiency meet 80plus Bronze level requirement • Low ripple & noise • Resettable power shut down • Internal 12 cm fan • 100% burn-in test • MTBF: 100K hours at 25°C " för FSP så kanske ni inser det skeva i det hela.

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Hej!
Nu sitter jag och tvekar på om jag ska ta ett Lian Li PC-A77F silver när det kommer (du sa nån gång i juni) eller om jag ska ta ett PC-8FI silver, och då är frågan om ni kommer att ta in dem.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Ett snabbt tips för att förbättra utskicket vid orderbekräftelse (och enkelt att implementera):

Gör kollinumret klickbart så man direkt får up en popup och ser vart paketet befinner sig. Det sparar en hel del skrivande och klickande för att kolla det på postens hemsida.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 | Asus ROG Strix B660-I Gaming WiFi | Intel Core i7 12700K | nVidia RTX 2070 Super FE | Corsair 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | Noctua NH-L12 Ghost S1 edition | Kablar från pslate customs | 2 stk Dell Ultrasharp 3014 | Logitech MX Keys | Logitech MX Anywhere

Permalänk
Medlem

Lite besviken på er Inet faktiskt... Brände alla pengar jag hade på ett datorpaket (18500kr), 5870 E6E 2gb, PhII 1090t med 3 st benq 21,5" skärmar.
Tydligen måste man ha minst 1 skärm på displayport, trots alla adapters dem skickar med. Hela poängen med att köpa Eyefinity 6 editon var att slippa köpa till adapters. En liten varningstext på produktinfon hade varit roligt.
Nu har jag -200kr och sitter med 2 skärmar, varav 1 av dem flimrar med jämna mellanrum.
+ att det verkar som att jag måste köpa till en aktiv adapter för 990kr.

Edit: Ta inte åt Er Inet - Skrev detta när jag hade extremt lågt blodsocker, hade sovit totalt ca 10 timmar dem 2 senaste dygnen och var besviken över att Eyefinity inte funkade.

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av sunefred:

Ett snabbt tips för att förbättra utskicket vid orderbekräftelse (och enkelt att implementera):

Gör kollinumret klickbart så man direkt får up en popup och ser vart paketet befinner sig. Det sparar en hel del skrivande och klickande för att kolla det på postens hemsida.

Öh? Det går ju att klicka på kolli-id och man kommer då direkt in på rätt sida när man gör det...

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Piece of Cake:

Öh? Det går ju att klicka på kolli-id och man kommer då direkt in på rätt sida när man gör det...

Lurigt, det är ingen länk på min mail (gmail). Samma på båda mina ordrar.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 MK3 | Asus ROG Strix B660-I Gaming WiFi | Intel Core i7 12700K | nVidia RTX 2070 Super FE | Corsair 64GB (2x32GB) DDR5 5600MHz CL40 Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Corsair SF750 750W 80+ Platinum | Noctua NH-L12 Ghost S1 edition | Kablar från pslate customs | 2 stk Dell Ultrasharp 3014 | Logitech MX Keys | Logitech MX Anywhere

Permalänk
Medlem
Skrivet av sunefred:

Lurigt, det är ingen länk på min mail (gmail). Samma på båda mina ordrar.

Jaha, du menar i malien... Jag menade i "orderstatus" på sidan.
I mailen kunde jag inte heller klicka på numret.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk

inet.se: Eftersom ni har väldigt stora kontakter så kanske ni skulle kunna ta och göra specialbeställningar i vissa undantag fall eller ta in ett begränsat parti av vissa produkter som kanske inte är så vanliga alltid?

Jag söker nämligen någon form av Inspelningskort PCI eller nyare standard som man kopplar till datorn och sen till Kameror (övervakning etc) och spelar in på vald hårddisk på datorn. Dustin har ett par såna dock så är de väldigt gamla och fungerar inte med en standard upplösning som 1024x1280 eller nyare grafikkort. Väldigt dåligt!
alt i 'sämre' fall en extern låda som man kopplade in kameror till och sen övervakade genom en skärm eller via en dator.
Visst kanske inte så bred marknad alltid men hade varit skoj iaf.

Har bara gått om att säga om butiken annars! har handlat några datorer och ett par mindre paket där om jag minns rätt. fast skulle inte skada med något extra varv bubbel runt hårddiskarna.

//Martin

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Hittade ett möjligt fel

DVI kabel ha-ha 5m - Inet.se

(klarar inte 1980 upplösning )

ska det inte stå antingen 1080 lr 1920?

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Måste bara ge lite positiv kritik. Beställde en cpu-fläkt och 2 st chassi-fläktar i torsdags och fick hem dom igår. Allt fint förpackat och en liten godisbit. Bor förövrigt i Stockholm. <3 inet.

Visa signatur

Phenom II 955 3,2ghz, M4N98TD EVO, 4gb Corsair 1600mhz, Corsair TX 550w, Sparkle GTX470, Fractal Design R2, Win7 Ultimate 64-bit.

Permalänk
Medlem

Inet jag kräver att ni fixar ett i5 750 uppgraderings kit, nä jag skojar bara, men det skulle vara snällt av er om ni kunde fixa det.

Mvh

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Medlem
Skrivet av teckim:

Inet jag kräver att ni fixar ett i5 750 uppgraderings kit, nä jag skojar bara, men det skulle vara snällt av er om ni kunde fixa det.

Mvh

Corsair 4GB (2x2048MB) 1600MHz XMS3 - Inet.se

Gigabyte GA-P55A-UD3 - Inet.se

Intel Core i5 750, 2.66GHz - Inet.se

Varsågod.

Visa signatur

Phenom II 955 3,2ghz, M4N98TD EVO, 4gb Corsair 1600mhz, Corsair TX 550w, Sparkle GTX470, Fractal Design R2, Win7 Ultimate 64-bit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sovereign:

Förresten, jag köpte en router i söndags för 679kr (en D-Link DIR-635) och tänkte lägga till Sweclockersrabatten för gratis frakt. Men frakten lades till i alla fall, och Sweclockers-artikeln försvann ur kundvagnen hela tiden, så jag struntade i det och lade ut för frakten. Har ni tagit bort den fria frakten eller kan det ha varit någonting annat som krånglade?

Har haft samma problem, det har med kakorna att göra med om jag inte har fel. Starta om webbläsaren bara så löste det sig för mig!

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Har ni några planer på att ta in följande moderkort?
M4A88TD-M EVO/USB3
Letar nämligen efter ett m-ATX kort med AMDs nya styrkrets.

Permalänk
Medlem

Haha tack, men det hade jag kunnat göra själv.

Uppgraderings paketen brukar ju vara nån hundring billigare än vad komponenterna normalt kostar var för sig.

Visa signatur

| CPU i7-13700KF | Mobo Asus PRIME Z790 D4 | Ram 32Gb 3600Mhz cl17 DDR4 | GFX RTX 3080 | HDD 2x 1024Gb M.2 SSD | Corsair 850W | Playstation 5 | Xbox Series X |
"Om allt verkar gå bra vet du förmodligen inte alls vad som pågår."

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av smacked:

Lite besviken på er Inet faktiskt... Brände alla pengar jag hade på ett datorpaket (18500kr), 5870 E6E 2gb, PhII 1090t med 3 st benq 21,5" skärmar.
Tydligen måste man ha minst 1 skärm på displayport, trots alla adapters dem skickar med. Hela poängen med att köpa Eyefinity 6 editon var att slippa köpa till adapters. En liten varningstext på produktinfon hade varit roligt.
Nu har jag -200kr och sitter med 2 skärmar, varav 1 av dem flimrar med jämna mellanrum.
+ att det verkar som att jag måste köpa till en aktiv adapter för 990kr.

Nu har jag faktiskt inte testat det kortet, men att det har enbart displayports kanske borde ringt någon klocka? Dessutom är standard 5870 likadant: minst 1 dp för >2 skärmar.

Första träffen på google: " The HD 5870 e6 allows more than two displays only via DisplayPort output. An active DisplayPort adapter is required to add additional 'legacy' connected displays. These adapters are powered typically by USB and add the timing signals required by DVI or HDMI.

Rage3D.com : Sapphire ATI Radeon HD 5870 E6 2GB Video Card Review [ Eyefinity6 Enhancements ]

Kanske dags att börja läsa på innan köp, speciellt när det gäller så mycket pengar?

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av smacked:

Lite besviken på er Inet faktiskt... Brände alla pengar jag hade på ett datorpaket (18500kr), 5870 E6E 2gb, PhII 1090t med 3 st benq 21,5" skärmar.
Tydligen måste man ha minst 1 skärm på displayport, trots alla adapters dem skickar med. Hela poängen med att köpa Eyefinity 6 editon var att slippa köpa till adapters. En liten varningstext på produktinfon hade varit roligt.
Nu har jag -200kr och sitter med 2 skärmar, varav 1 av dem flimrar med jämna mellanrum.
+ att det verkar som att jag måste köpa till en aktiv adapter för 990kr.

Hur är detta Inets fel? Kundens ansvar att veta vad det är han köper, såvida du inte frågade dem specifikt och de ljög för dig.

Visa signatur

Asus P6X58D-E, Intel i7 930, Corsair XMS3 DDR3 PC12800/1600MHz CL9 3x2GB, Intel X25-M G2 80GB, Samsung SpinPoint F3 1TB, Sapphire Radeon HD5770 Vapor-X, Corsair HX650, Noctua NH-D14, Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem

Ett till fel:
I dessa två produkter står det att de har 80+ certifikat, men det stämmer inte
https://www.inet.se/artikel/6909525/fractal-design-integra-40...
https://www.inet.se/artikel/6909526/fractal-design-integra-50...

"The Integra PSU series is meeting the 80 PLUS general requirements of efficiency, but cannot be 80 PLUS certified, since it's not full range input, only 200-240V. The 80 PLUS tests are only performed in 115V." Källa

Så det ska stå 80+ effektivitet, men de har inte något certifikat

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Tänkte tacka för snabb leverans och medföljande godisbit! Väldigt trevligt företag!

Visa signatur

R5 Define White | I7-4790K | Maximus VII Hero | Corshair H110 | Corsair Vengeance 2*8 Gb 2000mhz | ASUS STRIX 1070 | Samsung 256 Gb SSD | Samsung 512 Gb SSD, HDD 4x1TB Samsung Spinpoint | Corsair HX750i | 2x Dell U2412 | ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q |

Permalänk
Medlem

Hej Inet!

Har ni någon aning när ni får in Roccat Taito igen ?

//Gwanto

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrazy:

Hur är detta Inets fel? Kundens ansvar att veta vad det är han köper, såvida du inte frågade dem specifikt och de ljög för dig.

Jo.. Skrev detta i rage..

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av MultiMan:

Nu har jag faktiskt inte testat det kortet, men att det har enbart displayports kanske borde ringt någon klocka? Dessutom är standard 5870 likadant: minst 1 dp för >2 skärmar.

Första träffen på google: " The HD 5870 e6 allows more than two displays only via DisplayPort output. An active DisplayPort adapter is required to add additional 'legacy' connected displays. These adapters are powered typically by USB and add the timing signals required by DVI or HDMI.

Rage3D.com : Sapphire ATI Radeon HD 5870 E6 2GB Video Card Review [ Eyefinity6 Enhancements ]

Kanske dags att börja läsa på innan köp, speciellt när det gäller så mycket pengar?

Mm, lite dumt faktiskt. Jag bytte från 5870 PCS+ med aktiv adapter till 5870 E6 i sista sekunden, så jag tänkte inte på att kolla upp mer noga då jag trodde att ati skickade med adapters som funkade i Eyefinity..
(Som sagt, skrev föregående inlägg i rage)

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Inet
Skrivet av Piece of Cake:

Hej!
Nu sitter jag och tvekar på om jag ska ta ett Lian Li PC-A77F silver när det kommer (du sa nån gång i juni) eller om jag ska ta ett PC-8FI silver, och då är frågan om ni kommer att ta in dem.

Vi kollar upp om PC-8FI går att få in. Värt och tänka på är att det tar ett par månader innan vi får första leveransen vid ev. beställning om vi tar in det.

Skrivet av -=FULLMOON=-:

inet.se: Eftersom ni har väldigt stora kontakter så kanske ni skulle kunna ta och göra specialbeställningar i vissa undantag fall eller ta in ett begränsat parti av vissa produkter som kanske inte är så vanliga alltid?

Jag söker nämligen någon form av Inspelningskort PCI eller nyare standard som man kopplar till datorn och sen till Kameror (övervakning etc) och spelar in på vald hårddisk på datorn. Dustin har ett par såna dock så är de väldigt gamla och fungerar inte med en standard upplösning som 1024x1280 eller nyare grafikkort. Väldigt dåligt!
alt i 'sämre' fall en extern låda som man kopplade in kameror till och sen övervakade genom en skärm eller via en dator.
Visst kanske inte så bred marknad alltid men hade varit skoj iaf.

Har bara gått om att säga om butiken annars! har handlat några datorer och ett par mindre paket där om jag minns rätt. fast skulle inte skada med något extra varv bubbel runt hårddiskarna.

//Martin

Hej,

Dra iväg ett mail till info@inet.se med önskemål om specialbeställningar. Om det är något vi har möjlighet att köpa in gör vi det.

När det gäller packning av hårddiskar försöker vi dra ett rejält gäng varv med bubbelplast runt, men kollar även på specialpackmaterial endast avsett för hårddiskar.

Skrivet av Konichiwa:

Hittade ett möjligt fel

DVI kabel ha-ha 5m - Inet.se

(klarar inte 1980 upplösning )

ska det inte stå antingen 1080 lr 1920?

Fixat, tack!

Skrivet av Germania:

Måste bara ge lite positiv kritik. Beställde en cpu-fläkt och 2 st chassi-fläktar i torsdags och fick hem dom igår. Allt fint förpackat och en liten godisbit. Bor förövrigt i Stockholm. <3 inet.

Skrivet av teckim:

Inet jag kräver att ni fixar ett i5 750 uppgraderings kit, nä jag skojar bara, men det skulle vara snällt av er om ni kunde fixa det.

Mvh

Absolut, det kommer!

Skrivet av betan:

Har ni några planer på att ta in följande moderkort?
M4A88TD-M EVO/USB3
Letar nämligen efter ett m-ATX kort med AMDs nya styrkrets.

Sådär, nu finns det på vår hemsida!

Asus M4A88TD-M EVO/USB3 - Inet.se

Skrivet av Piece of Cake:

Ett till fel:
I dessa två produkter står det att de har 80+ certifikat, men det stämmer inte
https://www.inet.se/artikel/6909525/fractal-design-integra-40...
https://www.inet.se/artikel/6909526/fractal-design-integra-50...

"The Integra PSU series is meeting the 80 PLUS general requirements of efficiency, but cannot be 80 PLUS certified, since it's not full range input, only 200-240V. The 80 PLUS tests are only performed in 115V." Källa

Så det ska stå 80+ effektivitet, men de har inte något certifikat

Helt korrekt, vi fick fel information från leverantören vid release, ändrat nu!

Skrivet av Tuttfia:

Tänkte tacka för snabb leverans och medföljande godisbit! Väldigt trevligt företag!

Skrivet av gwanto:

Hej Inet!

Har ni någon aning när ni får in Roccat Taito igen ?

//Gwanto

Jag har bett ansvarig inköpare att undersöka, återkommer!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Jag beställde ett datorpaket enligt sign nedan.
Riktigt snabb leverans må jag säga och jag är i helhet nöjd med mitt köp.

Dock så upptäckte jag till min besvikelse att Fractal Design R2 kartongen var öppnad sedan tidigare och återförseglad.
Jag tänkte inte så mycket mer på det, men då jag packat upp chassiet och skulle påbörja bygget så saknades en av de två standardfläktar som ska sitta där (frontfläkten, dammfiltret satt dock kvar) samt fläktkontrollern som ska ligga i den bruna kartongen inuti chassiet.

Jag har nu tagit kontakt med supporten och avvaktar svar, men jag har sett så mycket positiv respons angående inets support så jag är inte speciellt orolig.

Fick dessutom en pingvin stång att gnaga på under byggtiden.

Permalänk
Medlem

Nån eta på denna Lian Li PC-Q08B mini-ITX Svart - Inet.se ?

Skulle kommit in i fredags men i torsdags så ändrades statusen till försenad.

Om ni visste exakt vilken dag så hade det väl stått på sidan, vill mest veta ungefär när den är beräknad.

Permalänk
Inet
Skrivet av Piece of Cake:

Hej!
Nu sitter jag och tvekar på om jag ska ta ett Lian Li PC-A77F silver när det kommer (du sa nån gång i juni) eller om jag ska ta ett PC-8FI silver, och då är frågan om ni kommer att ta in dem.

Lian Li PC-8FI kommer eventuellt i Augusti, men inget är bekräftat.

Skrivet av gwanto:

Hej Inet!

Har ni någon aning när ni får in Roccat Taito igen ?

//Gwanto

Tyvärr fortfarande obekräftat.

Skrivet av Mögel:

Jag beställde ett datorpaket enligt sign nedan.
Riktigt snabb leverans må jag säga och jag är i helhet nöjd med mitt köp.

Dock så upptäckte jag till min besvikelse att Fractal Design R2 kartongen var öppnad sedan tidigare och återförseglad.
Jag tänkte inte så mycket mer på det, men då jag packat upp chassiet och skulle påbörja bygget så saknades en av de två standardfläktar som ska sitta där (frontfläkten, dammfiltret satt dock kvar) samt fläktkontrollern som ska ligga i den bruna kartongen inuti chassiet.

Jag har nu tagit kontakt med supporten och avvaktar svar, men jag har sett så mycket positiv respons angående inets support så jag är inte speciellt orolig.

Fick dessutom en pingvin stång att gnaga på under byggtiden.

Produkterna vi skickar skall vara obrutna/oanvända såvida inte annat kommuniceras. Vi ber hemskt mycket om ursäkt att ett öppnat chassi har slinkit förbi kontrollerna och skickats ut till dig.

Skicka ditt ordernummer i ett PM till mig så skickar vi något kul som plåster på såren.

Skrivet av MB76:

Nån eta på denna Lian Li PC-Q08B mini-ITX Svart - Inet.se ?

Skulle kommit in i fredags men i torsdags så ändrades statusen till försenad.

Om ni visste exakt vilken dag så hade det väl stått på sidan, vill mest veta ungefär när den är beräknad.

Senaste beskedet är att det dyker upp under veckan!

Mvh / Inet

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Senaste beskedet är att det dyker upp under veckan!

Mvh / Inet

Trevligt, hoppas på det

Tack för snabbt svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Produkterna vi skickar skall vara obrutna/oanvända såvida inte annat kommuniceras. Vi ber hemskt mycket om ursäkt att ett öppnat chassi har slinkit förbi kontrollerna och skickats ut till dig.

Skicka ditt ordernummer i ett PM till mig så skickar vi något kul som plåster på såren.

Mvh / Inet

Done!